Od 14. do 18. marca sa uskutoční dopravný prieskum.
Len necelých 5 % vodičov v MHD tvoria ženy. DPB sa snaží prilákať ďalšie.
BID zistila z podnetov od cestujúcich, že na nové označovače si ľudia postupne zvykajú a oceňujú nielen výhodnejšiu možnosť cestovania, ale aj jednoduchý a pohodlný spôsob nákupu cestovných lístkov.
Dňa 31. júla 2006 uplynulo 65 rokov od chvíle, kedy do ulíc Bratislavy vyšli prvé moderné trolejbusy.
Dobudovaný Most Apollo vytvára podmienky na vzájomné prepojenie trolejbusových tratí v Petržalke so súčasnou trolejbusovou sieťou na ľavom brehu Dunaja v križovatke Košická - Mlynské nivy.
Jednou z trolejbusových tratí, ktorej časť už bola v minulosti prevádzkovaná, je úsek trasy súčasnej autobusovej linky 39 Trnavská cesta - Súhvezdná (Ostredky).
Oblasť v okolí Galvaniho ulice a Ivanskej cesty zaznamenala v poslednom období dynamický rozvoj.
V minulosti bola trolejbusová doprava vedená cez ulice Pražská - Brnianska - Patrónka - Lamačská - Vojenská nemocnica s odbočením z Pražskej ulice k vozovni Hroboňova.
V predchádzajúcich rokoch bol tento úsek niekoľkokrát odporúčaný na dobudovanie, aby sa dosiahlo obojsmerné trolejbusové prepojenie s prestupným uzlom Patrónka, a tým aj cestujúcimi neustále dožadované bezkolízne prestupovanie z autobusových liniek MHD a SAD prichádzajúcich na Patrónku z celej západnej časti Bratislavy a jej okolia.
Od 20. februára sa menia zastávky linky 51 nasledovne:
Jarné prázdniny na základných a stredných školách budú od 20. do 24. februára 2006.
Trasa linky 51 bude predĺžená z Nobelovej na Račiansku ku vozovni Krasňany.
Rekonštrukcia a rozšírenie komunikácií na Miletičovej a Košickej ulici si vynúti zmenu organizácie dopravy od 19. februára 2006 do augusta 2006.
Pre zlepšenie dopravného spojenia v oblasti Kramárov bude upravená základná trasa linky 44 zachádzaním cez ulice L.
Pre zabezpečovanie kvalitných dopravných služieb cestujúcej verejnosti je potrebné do ďalšieho obdobia uvažovať s rozšírením trolejbusovej dopravy v miestach, kde v žiadnom prípade nebude konkurenciou žiadnemu nosnému systému koľajovej dopravy, ale naopak môže sa stať jeho doplnkom (privádzačom).