V sobotu bude opäť krátkodobo vylúčená premávka električiek na Jesenského a Námestí Ľ. Štúra.
V sobotu 11. januára 2025 v čase medzi 16:00 a 23:45 bude vylúčená premávka električiek liniek 1 a 4 po Jesenského, Mostovej a Nám. Ľ. Štúra z dôvodu zabezpečenia nerušeného priebehu podujatia v Redute. Dotknuté linky budú jednosmerne odklonené na obchádzkové trasy.
- Linka 1 bude pri jazde z Hlavnej stanice premávať medzi zastávkami Poštová a Šafárikovo nám. cez Kapucínsku, tunel a nábrežie.
- V tomto smere nebude obsluhovať zastávky Centrum, Jesenského a Nám. Ľ. Štúra.
- Zastávku Centrum budú električky obsluhovať iba pri jazde na Hlavnú stanicu.
- Namiesto neobsluhovanej zastávky Nám. Ľ. Štúra odporúčame využiť najbližšie zastávky Most SNP, alebo Šafárikovo nám. (možný presun z Nám. Ľ. Štúra autobusmi liniek 29 50 70)
- Linka 4 bude pri jazde do Dúbravky premávať medzi zastávkami Centrum a Kráľovské údolie cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.
- V tomto smere neobslúži zastávky Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer.
- Cestujúcim odporúčame v smere z nábrežia do Karlovej Vsi a Dúbravky použiť linku 29 s prestupom na linku 4 na zastávke Lanfranconi.
- Zo zastávky Jesenského odporúčame peší presun k najbližšej obsluhovanej zastávke Centrum.
Adam3
A pritom prvé 2-3 roky som pociťoval práve veľlký posun vpred. Zoberme si hneď prvú veľkú výluku v Prievoze počas výstavby D4. Tú Nesrovnal odďaloval aby nemal kolaps dopravy pred voľbami a následne ju nové vedenie zvládlo výborne. Vznikli buspruhy, zdarma preprava na L201, L202, L212, kvalitná infografika... Žarnovický z RJ robil vtedy pre DPB marketing a celkovo sa skvalitnili informácie pre cestujúcich (nový formát CP, sklenené vitríny na zastávkach, ...), pamätám si dobrú náborovú kampaň na vodičov z toho obdobia, pre nadšencov sa organizovali rôzne trolejbusové dni, šotojazdy (6401)... Začali sa robiť poctivé tendre na vozidlá a prestali sa diať veci, ako že nám prišli nové kĺbaky s klímou pre minibusy, ako sa bežne dialo predtým. No od covidu to išlo nejak dole vodou.
Mimo dopravy ale teda aktivity kde má toto vedenie za mňa plusy:
- celkový postoj k verejným priestranstvám, z predvolebného asfaltovania sme sa dopracovali k peknej dlažbe na chodníkoch, jednotnému vizuálnemu štýlu a skvalitňovaniu okolia
- zelené ostrovčeky, masívna výsadba kvetov na uliciach a iné detaily ktoré sú fakt kraviny ale vo výsledku to nikto predtým nerobil a aj vďaka nim sa proste v meste cítim lepšie
- fontána na Námestí slobody, skrajšené Hodžovo nám., Krížna ulica, park na Riviere, cvičká na promenáde, skatepark pod mostom, zastávky na Račiansom mýte a celej Račianskej
- zníženie vizualného smogu
- rekonštrukcia trate na Americom námestí, Záhumniciach a ZP
- transparentné výberové konania, ukončovanie nevýhodných zmlúv
- po rokoch sa podarilo vykúpiť pozemky a rozšíriť Harmincovu
- výborne zmanažovaná pandémia (to čo štát zbabral mesto úspešne zachraňovalo)
- ubratie pruhu pre autá na Mlznských nivoch
- vianočné trhy sa neskutočne zlepšili
- zber BIO odpadu
- zmeny v Lesopark, areál Malý Slavín, horáreň Krasňany
- mestská polícía na Obchodnej
- geopolitické zmýšlanie, pomoc Ukrajine, spolupráca s partnerskými mestami
Keby som to mal zhrnúť tak nie je to vo veľa veciach ideálne, ale čo sa týka politiky zrejme to najlepšie čo na Slovensku máme (možno okrem Trnavy, tam som tiež počul dosť chvály) a určite to najlepšie čo kedy bolo v Bratislave a hlavne čo bolo v ponuke. Na druhej strane ale, tiež by som si želal aby Valla porazil niekto lepší, no zároveň nech tam Vallo ostane, ale nie ako primátor a manažér kde zlyháva, ale ako architekt.
Lebo v skratke mesto v ulicach vyzerá krajšie ale manažérsky kolabuje.