Pri Vydrici pribudne nová zastávka, celková oprava zvlnenej trate zatiaľ nebude

Dokedy bude cestovanie električkou po nábreží pripomínať plavbu loďou po Dunaji?

Cestovanie električkami po nábreží v úseku medzi tunelom a Mostom SNP môže cestujúcim kolísaním električiek na zvlnenej trati pripomínať plavbu loďou po Dunaji. V smere do Karlovej Vsi sa navyše v jednom úseku električky plazia rýchlosťou 20 km/h. Niet divu, električková trať v tomto úseku je v súčasnosti jednou z najstarších v rámci centrálnej mestskej oblasti, jej posledná celková rekonštrukcia prebehla pred 30 rokmi, v roku 1993, a svoje najlepšie časy má preto dávno za sebou. Viaceré drobné lokálne opravy trate sa tu naposledy realizovali počas jari 2020. V posledných rokoch územie medzi tunelom a Mostom SNP prechádza rozsiahlou premenou, vznikla tu nová moderná štvrť Zuckermandel a čoskoro bude dokončená prvá etapa štvrte Vydrica. S výnimkou vybudovania priecestia na križovatke pri Zuckermandli sa zatiaľ iné investície do zlepšenia stavu električkovej trate nerealizovali.

Kedy by mohla byť táto električková trať zrekonštruovaná, sme sa opýtali Dopravného podniku Bratislava (DPB). „Pre rekonštrukciu koľajovej trate v úseku Tunel – Most SNP prebieha spolu Hlavným mestom Bratislava inžinierska príprava. Lokálnu opravu koľajových pásov pripravujeme vykonať toto leto v nadväznosti na práce spojené s komplexom Vydrica," uvádza sa v stanovisku DPB, ktoré nám poskytol jeho hovorca Martin Chlebovec.

Spomínané práce na komplexe Vydrica budú zahŕňať aj vybudovanie novej električkovej, resp. združenej zastávky medzi Vodnou vežou a Rybárskym cechom a nového priecestia v rámci budovania dopravného napojenia prvej etapy výstavby. Okrem opravy nevyhovujúceho stavu trate tak bude v prípade budovania združenej zastávky potrebné zhotoviť aj nové zakrytie časti trate, keďže súčasná zámková dlažba nie je vhodná na pojazďovanie autobusmi. Samotné nástupné ostrovčeky novej zastávky vybuduje stavebník Vydrice.

Hlavné mesto uzavrelo v roku 2020 so spoločnosťou Vydrica Development zmluvu o spolupráci, v rámci ktorej sa stavebník zaviazal pri budovaní križovatky pre dopravné napojenie prvej etapy vytvoriť priestor pre plánovanú združenú električkovo-autobusovú zastávku. Na základe tohto záväzku sa mal v smere do Karlovej Vsi vybudovať deliaci ostrovček medzi cestou a električkovou traťou, ktorý by sa neskôr mohol zmeniť na nástupný zastávkový ostrovček (situácia). V roku 2021 bol uzavretý dodatok k zmluve, ktorým sa doplnil záväzok investora vybudovať aj ostrovček v smere do centra mesta a vybavenie oboch ostrovčekov zastávkovým mobiliárom (označníky, elektronické tabule, odpadkové koše, zábradlie). Predmetom tohto záväzku nebola rekonštrukcia koľajovej trate, ani dodanie a osadenie lístkových automatov a prístreškov, ktoré by malo zabezpečiť mesto. V máji 2023 začal Bratislavský samosprávny kraj na základe žiadosti stavebníka konanie pre vydanie stavebného povolenia pre vybudovanie električkovej zastávky Vydrica, keďže pôvodné stavebné povolenia so samotnou zastávkou nepočítali. Predmetom povoľovania je „zmena severného ostrovčeka na električkovú zastávku a dobudovanie južnej električkovej zastávky tak, aby ju bolo možné jednoducho prerobiť na integrovanú zastávku." Vybudovanie novej zastávky a križovatky si vyžiada aj preložku trakčných stožiarov a napájacích vedení električkovej trate (situácia). Cesta smerom do mesta bude rozšírená smerom k Dunaju tak, aby boli zachované dva jazdné pruhy. Povolenie na zmenu stavby bolo vydané v júni 2023.

Nová zastávka by mala začať slúžiť spolu s otvorením prvej etapy komplexu Vydrica, ktoré je plánované v priebehu roka 2024. Na komplexnú rekonštrukciu električkovej trate medzi tunelom a Mostom SNP si budeme musieť počkať o niečo dlhšie.

Vizualizácia združenej zastávky Vydrica (zdroj: Vydrica Development/Lucron)

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
inak rozšírenie cesty pri Propeleri smer Šafko, aby tam nevznikali zápchy sa neplánuje?
Reakcia na: Ttom #1:
Pochybujem. Teraz tam pribudol nový pamätník.
Neviem, či je toto domyslené. Vždy tu bol priestor, vzduch, zastavať to modernými sklenými škatuľami? Akože architektúra? Malo to byť v tom starom štýle, keď už. Ten mal do seba. Toto z celku "pospájaných dedín Bratislavy" - chuť veľkomesta nespraví.
Tá trať na nábreží je naozaj otrasná, tam tá električka lieta ako handra zľava doprava, pri 50km/h je to naozaj nepríjemné. V súčasnosti je to podľa mňa najnepríjemnejší úsek zo všetkých tratí, ešte by som spomenul výhybku od nábrežia doľava na Šafko na duálnom rozchode a výhybku po hrote od Kuchajdy doprava na ŽST Nové Mesto.
A nebude ta zastavka prilis blizko k Chatam Sofer?
Reakcia na: N/A #4:
Tam je to už tradícia, aj pred 50 rokmi v dvojnápravových električkách to bolo na morskú chorobu.
Reakcia na: hroch #5:
Z Mostu SNP sa tam dá dostať za 5 min, načo by sa tam budovala ďalšia zastávka? Aby sa spomalila doprava?
Reakcia na: Stanleycek #7:
Medzi zastávkami Chatam Sófer a Most SNP je kilometer, ďalšia zastávka medzi ne by sa zišla
ešte aj zastávka Nám. Ľ.Štúra pre 4 smer Šafko by bola tiež vhodná..
Reakcia na: hroch #5:
NIe nebude, bude naopak blizsie k Most SNP.
Reakcia na: Stanleycek #7:
Takmer kilometer medzi zastavkami v centre je neakceptovatelne. Ak by tam vsak nic nebolo tak je to este ok ale uz vznikli Zuckermandel aj Vydrica.
Reakcia na: Ttom #1:
Keďže tam pribudol Hrob neznámeho vojaka, tak rozširovanie cesty nevidím ako možné
Reakcia na: Ttom #9:
Ideálne ak by sa podarila ako združená, aby stojace autobusy smer Šafko neblokovali komplet dopravu (keďže by tam ostal iba jeden pruh v mieste terajšej autobusovej zastávky)
Reakcia na: 3pa3ck3 #12:
podľa mňa je to veľká škoda, že sa na to nemyslelo
Reakcia na: Ttom #14:
Už teraz je tam problém pri akciách umiestniť všetkých zhromaždených. Takéto pietne miesto mal byť podľa mňa inde, ale to už nezmeníme
Reakcia na: 3pa3ck3 #13:
Jeden lievik je uz semafor, takze stojaci autobus na NLS nema absolutny vplyv na blokovanie IAD smer Safko. Ale zdruzena zastavka by bola naozaj idealna.
Reakcia na: Ttom #9:
Ja si myslím, že čo sa týka Šafka, tak by dosť pomohlo mať aj opačný smer od Šafka smer Most SNP, linku 4 by využívalo viac ľudí podľa mňa.
Dost negativne vnimam, ze ma ist o zastavku typu Zaluhy, kedze tu je tych autobusovych liniek viac. Neviem, ci je v plane, aby tam zastavovalo vsetkych 5 dennych liniek, ale este v kombinacii s L4 to bude celkom tlacenica, ktora moze byt viac na skodu ako na uzitok (brzdit elektricku). Trebars, ak by sa z toho vynechali 30 a 37, s odretymi usami si to tam viem predstavit. Este model z Riviery by bol ina kava, no hlavne predpokladam, ze na take nieco tam nie je miesto.

A ano, tiez ma bude zaujimat, co maju byt tie lokalne opravy, kedze normalne som zo strachu, ze tam to raz nedopadne dobre, radsej prestal pouzivat jeden konkretny ranny spoj, takmer stabilne vedeny T3P, ktoreho vodic asi sutazil na pretekarskom okruhu. Ono by to nevadilo na prerobenej casti trate, ale na tejto hrkalke to je LTT.
Reakcia na: N/A #17:
To si myslim aj ja, ale zatial na SkyscraperCity je mozne najst naznaky, ze od napadu zdvojkolajnenia trate na Vajanskeho nabrezi sa upustilo. Podobne aj od presunu trate k okraju ulice.
Naopak, zacina sa spominat moznost obnovenia trate cez Hviezdko, ked sa USA ambasada prestahuje a zmizne odtial ten ich plot.
Nie, ze by ju napriklad projektovali, len je to tak nejako na pretrase...
Reakcia na: lostrail #18:
A bude to výrazne hustejšie ako v Dúbravke, kde máš rovnakú L4 a máš tam 20 a často jazdiacu 83 a 84?
Reakcia na: lostrail #18:
I ❤️ komentovanú sekciu odborníkov z IMHD 😂 Neviem kedy to bolo, niekedy minulý týždeň som čítal vo fóre tragickú udalosť že 4 v noci meškala dve minúty, že vodič sa šuchtal a že mu meškanie bolo jedno 😂 Teraz tu čítam že nejaký vodič jazdí ako na pretekárskom okruhu, predpokladám aby nemeškal, aby ľudia stihli tie spomínané prípoje a zas je zle 😂 Vy tu niektorí by ste si mali ujasniť čo vlastne od vodičov očakávate, lebo toto už začína byť ťažká schizofrénia čo tu niekedy čítam 😂
Reakcia na: Matej138 #21:
Ja od svojho vodiča očakávam dochvíľnosť, svižnú jazdu, že ma odvezie s úsmevom, nastaví klímu podľa môjho gusta a pustí dobrú pesničku.

Preto som si sám sebe šoférom 😂
Reakcia na: lostrail #18:
Na novej zastavke Vydrica uz rozhodne nebude 5 abus dennych liniek (kym to postavia) hoc frekvencia spojov by mal len mierne klesnut.
Reakcia na: Arrivaderci #22:
A ja Tebe nie som šoférom? Poďme pekne po poriadku! 😀 Dochvilnost - chodim na 0 presne, svizne, aby som bol na 0, usmev ako slniecko na hnoji, klimu nastavim - otvorim vsetky okna a pesnicka...hm, ved hadam rad pocuvas zvuky tyristorovej vyzbroje, nie? 😀
Reakcia na: N/A #24:
Problém je že do poľa za Bratislavou nejazdíš. Iba žeby áno a nevšimol som si to 😂
Reakcia na: Arrivaderci #25:
Ale no...na Vajnorskej je kopa blata, ŠPZ tam vidím tiež SC, PK, DS, na Račianskej aj rodinné domy, všade tam ráno vidím regiobusy, ako na dedine, z Dubravky zas vidím polia za Devínskou.. 😎
Reakcia na: lostrail #18:
A veď 30-tka tam už jazdiť nebude 🙂 bude skrátená v lepšom prípade z Lamača po Patrónku.
Reakcia na: lostrail #18:
Generuje zastávka Záluhy nejaké meškanie alebo čo???
Nemyslím si a ak áno je to pár spojov denne
Myslím si že aj Lanfranconi by pohode zvládala to isté ako Zaluhy, ak proste by sa upravili doby medzi Botanickou a Kralovskym Udolim resp Zoo a Kral Udolim že by sa minúta odratala a akokeby spoj mal meškať minútu vždy zo zastávky tak by tam nikto ani nevetral keby šiel načas .. a to nie je nástupná zastávka ako Riviera kde sa muselo aj kvôli odbočeniu na DD rozdeliť zastávka, ináč by to bezproblemov stíhalo výmenu cestujúcich.
V súčasnom usporiadaní nebude môcť na združenej zastávke zastavovať autobus idúci zo Zochovej a spojenie Zochovej s Vydricou podľa mňa bude chýbať.

Vie niekto, či sa v bližšej budúcnosti plánuje zrealizovať skrátenie zjazdových rámp zo Staromestskej / z Petržalky (a nájazdovej rampy do Petržalky) a posun križovatky bližšie smerom k Mostu SNP?

Viem, že sa objavujú rôzne návrhy zahŕňajúce aj úplné zrušenie niektorých či dokonca všetkých rámp, to by ale to muselo nastať ruka v ruke s celkovou zásadnou úpravou ťahu Petržalka - centrum - Rača.
Reakcia na: Arrivaderci #20:
V spicke predpokladam, ze ano. Navyse ani tie Zaluhy nie su bohvieaka vyhra kvoli tomu, ze clovek nevie vzdy odhadnut, kde vozidlo zastavi (najma, ak ide za inym). To je fajn, ked si ides len tak, ale uz vyrazne menej fajn, ked mas napr. kocik, pripravis sa tak, aby si nastupil spravnymi dverami a potom musis utekat a tlacit sa pomedzi ludi. To by ale mozno bolo OK, len tych spojov je na nabrezi viac.
Reakcia na: Matej138 #21:
Zatial, co ty si lietadielko, ze?
Ak si nedokazal z mojho prispevku vycitat, ze asi by bolo vhodne rychlost jazdy prisposobit stavu trate, potom je jediny problem v tvojom prijimaci.
Mimochodom, ze niekto pisal nieco o dvojminutovom meskani L4, za to ja mozem presne ako? A co ja s tym mam?
Mozno by pomohlo, keby si z prispievajucich na imhd nerobil nejaku domnelu jednoliatu melasu, ktora si vo svojom kolektivnom vedomi ma upratat a pochopil, ze kazdy je samostatny clovek, ktory situaciu vnima po svojom. To je uplne v poriadku, iba jednoduchsi jedinci maju pocit, ze by to tu malo byt len o jednom "spravnom" nazore.
Ak mas problem citat tu protichodne nazory, skus sa pozriet niekedy na ine stranky. Nastastie imhd este nepatri medzi socialne siete, ktore nastavuju prispevky podla tvojich preferencii a neudrziava ta v nejakej domnelej bubline.
Nie, diskutujuci nie su admini stranky, to je len taky mensi disclaimer.
Takze nie my, ty si laskavo ujasni, co vlastne od inych ludi chces, lebo mne je s prepacenim u p*dele, kto tu mal kedy problem s dvojminutovym meskanim elektricky. Naopak, v predmetnej T3P to vyzeralo na vykolajenie kazdu sekundu. Standardne tam elektricky nejazdia tak rychlo (ale nikde som ani nepisal, ze sa suchcu). Vacsina vodicov ma cit pre tu trat, t.j. kde to hadze a kde menej. Onen pirat v plnej rychlosti presiel aj skok tesne za CSS pred Mostom SNP, kde to sice mozno tak nehadze do strany, ale napravy to urcite pocitili statocne, pretoze je tam siroka dilatacia a este k tomu krive kolajnice. Ten "skok" bol bez prehanania brutalne tvrdy. Napr ked ide tadial Skodovka, vodici tam znacne spomaluju.
Reakcia na: Ma178rek #28:
Neviem, ako si prisiel na to, ze som naznacoval nieco o tom, ze by Zaluhy mali generovat meskanie. Ale vnimam to tak, ze pocas spicky je to tak akurat (nedajboze tam niektory bus zacne horiet).
Lanfranconi by mala navyse este L9 a od integrovanej zastavky sa tam upustilo presne z dovodu, ze by nevykryvala hustotu spojov (resp. povodne tam chceli riesenie ako na Riviere, ale to sa tam nemalo sancu zmestit). Elektricka kazde dve minuty a do toho 5 autobusovych liniek? To by ako fungovalo? Vydrica nastastie nebude mat dalsiu elektricku (v spicke kazde 4 minuty + 5 autobusovych liniek), aj ked druha vec je, ze uz nebude napr. priestor na pridanie nejakej posilovej linky trebars do downtownu, ktora by sa zisla ako sol, ale aj s tymi busmi, co tam jazdia teraz, to hlavne rano bude dost blbe. Len taka drobnost, ze ak uz, treba im nechat moznost pojazdovat trat hodne dlho pred a za zastavkou alebo postavit dostatocne dlhe vyradovacie pruhy, inak nie len, ze samotna hustota spojov, ale este aj zapchy na nabrezi budu ovplyvnovat elektricky. Trvam na tom, ze prave na tomto mieste to riesenie bude nestastne.
Reakcia na: birch #29:
Rampy sa budu upravovat. Zmizne lave odbocenie poza most a pribudne prave tam, kde sa teraz odbocuje smer Petrzalka, resp. bude to posunute o kusok dalej. Hore bude krizovatka s CSS.
Reakcia na: lostrail #31:
Reálne si ma svojou slohovkou pobavil a vďaka ti za to, nabudúce to stačí zhrnúť aby si mi ušetril čas že ja o tom nič neviem a chyba je u mňa, že ti svetové elity na sociálnych sieťach ubližujú a všetko je iba o jednom názore (inak skús mi napísať že aký názor to konkrétne je, lebo ja som o žiadnom jednom nepísal a asi ani sám netušiš čo si tým chcel povedať ) a za tretie že nejaká T3P (respektíve jej vodič) jazdí rýchlo, správne zhrnutie ? 😂
Škoda, že v článku nebolo spomenuté, kto torpédoval dobrý nápad presunúť električkovú trať bližšie k nábrežiu, čím by sa eliminovali všetky cestné kríženia s traťou popri Zuckermandli, Vydrici, Moste SNP a Rázusovom nábreží.
Reakcia na: lostrail #33:
Si robíš prdel že tam spravia semafor na moste? 😂 Ale tak lepšie ako to zrušiť úplne.
Reakcia na: lostrail #33:
Ďakujem. Toto ale pokiaľ viem je stále len v rovine ideových úvah a vo veľmi dlhom časovom horizonte, pretože to znamená zásadnú a finančne náročnú úpravu celého priestoru, ktorú ani nie je možné vykonať za prevádzky. Okrem iného by dopadom bol aj zánik obratiska pod mostom v súčasnej podobe, keďže primárnym cieľom úpravy je prepojiť centrum s Vydricou.

Myslel som, či náhodou nie je v pláne niečo v bližšom horizonte...
Reakcia na: lostrail #33:
To sa aj reálne uvažuje nad tým? Mám pocit, že ten nápad vznikol niekedy tuším v 80-90rokoch asi bez reálneho posúdenia kapacity. Viem že sa to nejako otvorilo pred nejakým časom (investor mal riešiť nejakú rekonštrukciu alebo čo busového terminálu...), ale ten návrh čo som videl mi prišiel ako snaha o kolaps polky Bratislavy.
Rôzne variácie a úpravy predmostia som si kreslil dávno. Aj som navrhoval svetelné križovatky a dokonca zastávky autobusov na "nájazde" na most (linky premávajúce medzi Zochovou a Petržalkou) tak, aby jendak obslúžili aj nábrežie a dvak aby bol aj prestup medzi nimi a električkami, resp. autobusmi na (zredukovanom) obraitsku pod mostom. Ak by uvedený prestup bol, potom vidím priestor súčasné megaobratisko priestorovo výrazne zredukovať a presunúť ho o pár metrov do viac-menej nevyužívaného "trojuholníka":

https://www.google.com/maps/@48.1402024,17.1038978,3a,90y,342.2h,82.61t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipOuUzvYi1iXFIMR74BX86Yjz_9kGQCINJvPsYJq!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipOuUzvYi1iXFIMR74BX86Yjz_9kGQCINJvPsYJq%3Dw203-h100-k-no-pi0-ya179.29486-ro0-fo100!7i6080!8i3040?entry=ttu

Tým by sa uvoľnil priestor pre pešie prepojenie aj v smere od Hviezdoslavovho námestia.

https://www.google.com/maps/@48.1390836,17.1036057,93a,35y,2.81h,55.69t/data=!3m1!1e3?entry=ttu
Reakcia na: lostrail #32:
Ak bude nástupište dostatočne dlhé, tak si myslím, že by nemal byť problém s počtom spojov za hodinu. Taká Zochova má výrazne viac spojov za hodinu v rannej špičke a zatiaľ som nejako nezachytil, že by tam boli kapacitné problémy.
Reakcia na: Ma178rek #28:
Záluhy nie, ale taký Blumentál áno - dovolím si tvrdiť že to je tá najotrasnejšia zastávka v meste.
Reakcia na: Pe67 #41:
Tak ale Blumental je brzdeny aj tým že križovatka a nemožnosť zastavenia 2 vozidiel a ďalej IGK čo je neporovnateľne
Reakcia na: Ma178rek #42:
Zastaviť sa dá min. kombinácia bus + električka alebo ráno kačica vs.škodovica.. Niektorí to robia niektorí nie. Zastávka pri Vydrici môže byť určite združená. Kapacitne to bude slabšie ako Blumentál, kde je aj IAD a blbo umiestnené výhybky.
Preco tam nespravit rychlodrahu pre elektricky. Mozte ma hejtovat, ale ja si myslim, ze ludia co si pod hradom kupia ten byt, budu mat po prve na auto, po druhe do centra by sa nejako dalo dostat peso (tu by som mozno len opravoval chodniky) a po tretie, taky ludia si asi vedia, v akom stave je bratislavska mhd. Tato rychlodraha pre elektricku by pomohla tym, co peso do centra nechcu (karlovka a dubravka), nemaju auto, alebo si neuvedomili, v akom stave je mhd v ba alebo 100 inych dovodov, ale predsa by mali tu cestu rychlejsiu a prestup mame vyrieseny pri moste SNP. Ked uz chcu nieco opravovat, nech zrychlia elektricku. Taka 50 v celom useku by bola vpohode(k2s by to sice nedala na 50, ale na vodica t3p by sme sa nestazovali-mozno ze by sme mu spravili lepsi den ako aj ostatnym, co by boli v centre rychlejsie a pohodlnejsie)
A dúfam, že sa nebude volať Vydrica! 😱 Nominujem (určite vhodnejšie názvy 😋): Pri Dunaji, Pri moste, Pod hradom, Na nábreží alebo Dom cechu rybárov a lodníkov.

Irony off.
Reakcia na: N/A #45:
Pod atómovým krytom. 😉

Teda pardón, už dávame všetko bez predložiek tak iba Atómový kryt.
Reakcia na: N/A #45:
Vydrica je nešpecifický názov. Niekto by možno hľadal takúto zastávku v Mlynskej doline či na Železnej studničke 😉
Reakcia na: N/A #45:
Neboj sa, Vydrica je historická štvrť, takže určite na mape z roku 1836 nájdeme nejaké vhodné zemepisné pomenovanie. Trojpoľné studne, alebo tak.
Reakcia na: Cancer #46:
Alebo: Horkýže Slíže, Atómový kryt😁
Reakcia na: N/A #45:
Dom cechu rybárov a lodníkov je príliš dlhé. Podľa súčasných pravidiel by sa to malo volať Rybári a lodníci.
Reakcia na: N/A #45:
Predpokladám, že to bude Podhradie.
Zaujímalo by ma, ako sa na tej vizualizácii dostane do združenej zastávky autobus linky 39 idúci zo Staromestskej.
Celá tá zastávka je podľa môjho názoru v prvom rade zbytočná a bude zbytočne zdržovať MHD.

Dochádzková vzdialenosť buď na Chatama alebo pod most je zo všetkých objektov úplne v poriadku. Jediný problém tam je hlúpo riešený (presnejšie neriešený) príchod pre chodcov od Mosta SNP, kedy je nutné buď obchádzať rampu zo severu (čo je najmä od autobusového terminálu dosť zachádzka), alebo prechádzať cez cestu k nábrežiu a potom naspäť. Čo by sa dalo vyriešiť priamym chodníkom od zast. Most SNP (29 smer Devín) k Vydrici, s vybudovaním nových prechodov cez nájazdy na rampy z/na most súbežne s nábrežím.

Toto riešenie by na rozdiel od električkovej zastávky riešilo aj problém ľudí ktorí prídu/odídu autobusmi z/do Petržalky (pre tých pri tomto riešení bude potrebná obchádzka asi dvojnásobnou trasou oproti priamej línii). Nevýhodou je že by tam nemohli zastavovať 31/39, ktoré ale ako už mnohí poukázali tam aj pri navrhovanom riešení zrejme budú zastavovať len jednosmerne.
Reakcia na: Matej138 #34:
Toto cele si si teraz zasa vyhaluzil ty sam. Pisal si o tom, ze my sa tu udajne mame medzi sebou dohodnut a prezentovat nejaky podla teba uceleny nazor, aby si ty chudacik nemusel citat, ze niekomu sa nepaci jedno a inemu zasa druhe. Tiez neviem, preco by som ti akoze mal setrit cas. Nikto ta nenuti moje prispevky citat, alebo ak ano, ja s tym nemam nic spolocne. Na tie tvoje blbosti sa inak reagovat nedalo. Az som mal miestami pocit, ze nastala situacia znama ako trafena hus.
Reakcia na: Arrivaderci #36:
Taky je aspon posledny navrh, o ktorom som cital. Kedze zanikne rampa poza most a nechces zrusit moznost odbocit smerom do mesta, druhou moznostou bude kruhac. A to by bola teda architektura ako vino. Hlasoval by som za nazov Kruhac Chucka Norrisa.
Reakcia na: birch #37:
Ked vidis celkovo stav nabrezia medzi NLS a Prison Parkom, mas ten pocit, ze sa nieco hodnotne v tomto meste robi v kratsich horizontoch? Vzdy su to reci o tom, ze nieco velke sa planuje, tak teraz 10 rokov tankodrom.
Reakcia na: Matko1 #38:
Zas tak tragicky by som to nevidel. Pribudol Luzny most, okrem toho je tu stale most Apollo a Lanfranconi, kde pribudli tretie pruhy. Ak by hrozil ten udajny kolaps, este by sa dali na Moste SNP vyznacit BUS pruhy. Viackrat sa ukazalo, ze vodici IAD dokazu velmi rychlo prepocitat trasu, ked by mali niekde dlhsie stat.
Reakcia na: Solider #35:
Neviem, ci by nam pomohlo spustit na onu osobu internetovy lync. Staci informacia, ze ten napad bol prilis dobry pre toto mesto. Este par generacii treba.
Reakcia na: TomJ #40:
Ani ked je upchata Staromestska smerom k Hodzovmu namestiu? Mam trochu inu skusenost z takych momentov.
Reakcia na: lostrail #55:
Kedže Chuck Norris má 83 rokov, tak je celkom možné, že pokiaľ by sa niečo také postavilo, tak už bude po smrti a bude možné použiť Tebou navrhované pomenovanie 🙂
Reakcia na: Pe67 #41:
A aby toho nebolo malo, este tam je stale vpustena aj IAD, co je podla mna pri mentalite tunajsich soferov casovana bomba, kedy tam umrie nejake dieta, idealne v kociku. O tom, ako sa tesne popred elektricku dokazu absolventi vysokej autoskoly zivota napchat a namiesto vyvyseneho priestoru prejst potrati (tu medzeru som vynechal zamerne), asi nema ani zmysel pisat. Nebezpecnejsie ale je to, ako sa bohorovne pchaju aj ked je vozidlo na zastavke.
Reakcia na: 3pa3ck3 #60:
Ako by mohol byť Chuck Norris po smrti?
Prace na rozsirovani cesty sa zacinaju, uz sa preklada vedenie na docasne stoziare, aj nove kolajnice su tam uz pripravene. Obrazok uz nie je celkom aktualny
Reakcia na: TeBeCe #63:
Nove kolajnice? To znie pozitivne.
Reakcia na: TeBeCe #63:
A tie nové koľajnice sa koľko desaťročí skladovali v asfalte?
Reakcia na: upravovač fotiek #65:
To su nove, na priecestie. Nebudu si predsa nicit drahe auta na starych kolajniciach 🙂
Reakcia na: TeBeCe #66:
Aha, ja som myslel že tam niekde vykopali pozostatky trate ktorá tam bola do roku 1925.