Cestovné lístky je možné zakúpiť si už aj priamo v centre mesta.
Dopravný podnik Bratislava otvoril nové predajné miesto cestovných lístkov, ktoré sa nachádza v budove Novej radnice na Primaciálnom námestí. Nové predajné miesto je prístupné bezbariérovo na prízemí magistrátu v priestoroch oddelenia vzťahov s verejnosťou.
Nové predajné miesto bude otvorené od pondelka do piatka od 8. do 16. hodiny, pričom v pondelok bude otváracia doba predĺžená do 17. hodiny a v piatok skrátená do 15. hodiny. Obedná prestávka bude každý deň od 12:00 do 12:30.
Cestujúci tu nájdu široké spektrum služieb ponúkaných dopravným podnikom:
- predaj predplatných cestovných lístkov IDS BK,
- predaj jednorazových cestovných lístkov IDS BK,
- plnenie kreditu elektronickej peňaženky,
- vystavovanie bezkontaktných čipových kariet,
- aktivovanie dopravnej funkcionality Bratislavských mestských kariet,
- schvaľovanie zliav a predaj predplatných cestovných lístkov na bezkontaktné platobné karty,
- výmenu jednorazových cestovných lístkov v prípade chybne vytlačeného lístka z automatu,
- preberanie reklamácií na elektronickú peňaženku alebo bezkontaktnú čipovú kartu,
- preberanie reklamácií na nefunkčný automat.
„Sme veľmi radi, že máme nové predajné miesto a cestujúci majú možnosť využívať naše služby v ďalšej predajni. Navyše je v krásnom prostredí na Primaciálnom námestí. Veríme, že si do nej nájde cestu množstvo ľudí, ktorí pravidelne využívajú mestskú hromadnú dopravu,“ povedal predseda predstavenstva DPB Martin Rybanský pri príležitosti otvorenia novej predajne.
yellowcaptcha
Teda povedzme že by sa uviedli iba tie preferované spôsoby overenia platnosti a potom ak by sa niekto spýtal na overenie na predajni normálne by sa mu odpovedalo že to je aj tam možné, ale že je pre neho oveľa jednoduchšie zistiť si to jedným zo spomenutých spôsobov bez čakania a potreby trepať sa do nejakej predajne.
Prípadne ako posledná možnosť so žiadosťou smerovanou zákazníkom s tým, že hoci toto je možné vykonať aj na predajni môže tým dôjsť ku zdržaniu ostatných zákazníkov/zbytočnému čakaniu tohoto samotného zákazníka a prosbou aby uprednostnili práve jeden z predchádzajúcich spôsobov.
Tá citovaná veta je taká internetová obdoba A4-ky v požutom euroobale s textom „INFORMÁCIE NEPOSKYTUJEME!!!“ trikrát obkresleným zvýrazňovačom.
Práve preto je to problém. Zákazníci si zaslúžia aby ku nim bolo pristupované ako k rovnocenným partnerom, ktorí sami vedia posúdiť situáciu a vybrať si tú správnu možnosť, ak už nie ako ku niekomu dôležitejšiemu.
[Mimochodom, neviem ako ostatní, ale ja tam vidím tri prvé body a v hlavičke čítam arkajv oznamov, miesto archív oznamov.]
Tri prvé body a v hlavičke čítam arkajv oznamov, miesto archív oznamov