Cestovné lístky je možné zakúpiť si už aj priamo v centre mesta.
Dopravný podnik Bratislava otvoril nové predajné miesto cestovných lístkov, ktoré sa nachádza v budove Novej radnice na Primaciálnom námestí. Nové predajné miesto je prístupné bezbariérovo na prízemí magistrátu v priestoroch oddelenia vzťahov s verejnosťou.
Nové predajné miesto bude otvorené od pondelka do piatka od 8. do 16. hodiny, pričom v pondelok bude otváracia doba predĺžená do 17. hodiny a v piatok skrátená do 15. hodiny. Obedná prestávka bude každý deň od 12:00 do 12:30.
Cestujúci tu nájdu široké spektrum služieb ponúkaných dopravným podnikom:
- predaj predplatných cestovných lístkov IDS BK,
- predaj jednorazových cestovných lístkov IDS BK,
- plnenie kreditu elektronickej peňaženky,
- vystavovanie bezkontaktných čipových kariet,
- aktivovanie dopravnej funkcionality Bratislavských mestských kariet,
- schvaľovanie zliav a predaj predplatných cestovných lístkov na bezkontaktné platobné karty,
- výmenu jednorazových cestovných lístkov v prípade chybne vytlačeného lístka z automatu,
- preberanie reklamácií na elektronickú peňaženku alebo bezkontaktnú čipovú kartu,
- preberanie reklamácií na nefunkčný automat.
„Sme veľmi radi, že máme nové predajné miesto a cestujúci majú možnosť využívať naše služby v ďalšej predajni. Navyše je v krásnom prostredí na Primaciálnom námestí. Veríme, že si do nej nájde cestu množstvo ľudí, ktorí pravidelne využívajú mestskú hromadnú dopravu,“ povedal predseda predstavenstva DPB Martin Rybanský pri príležitosti otvorenia novej predajne.
yellowcaptcha
Pretože zatiaľ mi to vychádza iba tak, že magistrát poskytol priestory prakticky zadarmo, niekto si povedal prečo nie ale už nebol nikto kto by sa spýtal prečo áno.
Prečo je vhodné vložiť kapitál (zamestnanec, prístroje, úprava priestorov a prípadný nájom za priestor) do rozdrobovania služieb medzi osem predajní z ktorých zrejme všetky okrem predajní na Hodžovom námestí, Hlavnej stanici a Olejkárskej majú iba po jednom pracovníkovi.
A ešte aj z tých troch menovaných pracujú bez uzatvorenia prevádzok v čase prestávky iba v jednej (teda vyzerá, že v dvoch pracujú dvaja pracovníci v každej – jeden na každej zmene a iba na Hodžovom je viacej ako jeden pracovník na každej zmene).
Ako už začal 810zssk – naozaj je DPB presvedčený, že zákazníci viacej ocenia ak majú prevádzku bližšie ale musia sa trafiť do pomerne malého okna v pracovné dni doobeda ako keby šli kúsok ďalej a vybavili by si čo potrebujú kedykoľvek v čase od 6:00 do 20:00 a aj v sobotu v rovnakom režime. Alebo prípadne aj dlhšie alebo a aj v nedeľu (neviem ako by vychádzali ušetrené hodiny z tých piatich malých prevádzok)?
Predajňou na Hlavnej stanici DPB pokrýva turistov (na AS im poskytuje rovnaké služby Slovak Lines), ktorí sa iba tak zrejme nezhmotnia v historickom centre a tými zvyšnými dvoma (na Hodžovom a Olejkárskej) by pokrýval zvyšných obyvateľov, ktorí by nešli okolo staníc a tých turistov, ktorí by potrebovali v centre navštíviť predajňu.