Integrovaný úsek leží na trati do maďarskej Rajky.
Od 10. decembra 2017 sú do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji zaradené aj nové vlaky, ktoré premávajú zo železničnej stanice Petržalka cez Rusovce do maďarských obcí Rajka a Hegyeshalom. Do IDSK BK je zaradený len úsek Petržalka - Rusovce ako linka S8. Medzi týmito dvoma stanicami môžu cestujúci využiť všetky platné cestovné lístky IDS BK (jednorazové aj predplatné). Stanica Petržalka leží v tarifnej zóne 100, Rusovce v tarifnej zóne 101, cestujúcim teda stačia lístky pre zóny 100+101.
V prípade jednorazových cestovných lístkov však musí cestujúci nastúpiť do vlaku už s vopred označeným lístkom (napr. v autobuse MHD), pretože vo vlaku nebudú označovače lístkov.
Na linke S8 premáva denne len päť párov vlakov, dva ráno a tri popoludní. Jazdná doba medzi Petržalkou a Rusovcami je 10 minút.
- Z Petržalky vlaky odchádzajú v časoch: 7:26 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 8:49, 14:49, 16:49 a 18:49.
- Z Rusoviec do Petržalky vlaky odchádzajú v časoch: 6:59 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 7:59, 13:59, 15:59, 17:59.
Vlaky z Rajky do Petržalky odchádzajú o 6:51 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 7:51, 13:51, 15:51, 17:51. V úseku Rusovce - Rajka neplatí tarifa IDS BK, potrebné je zakúpiť si vlakový lístok na železničnej stanici.
C4H8Cl2S
Ponuku vlakov a ich rozloženie si má uvedomiť v prvom rade objednávateľ, čiže MDV.
No v treťom bode ti musím rázne odporovať, pretože si zober, že podľa štandardov PDO sa určuje nielen počet spojov ale aj frekvencia aby nedochádzalo k nerovnomerným odstupom spojov. Snáď nechceš povedať, že nevidíš rozdiel v tom ako sú 4 páry rozložené na 12h každé 4h a ak sú rozložené v 6-8h každé 2h bez rozmyslu.
Ak máš niekde vzhľadom k frekvencií ľudí stanovené, že majú ísť 4 páry spojov, tak len amatér alebo sabotér tej dopravy urobí to, že nacpe tie spoje na 8, 10, 12 a 14h aby tam spravil 2h takt ale neuvedomuje si, že končí premávka príliš skoro! A je markantný rozdiel ak to mám rozložené cez víkend na 6, 10, 14 a 18 t.j. na 12h a ak to mám natlačené v 6 alebo 8h! Pozri sa na trať 143, kde idú vlaky z TN na BN o 13, 14 a 15h pričom rozumný objednávateľ (čo asi MDV nie je), by ich nakreslil o 14, 16 a 18 alebo 13, 15 a 17h. rovnako tak víkendová premávka tých vlakov. V IDS JMK ti zas musím poukázať na to, že tam kde je prúd cestujúcich pod 250 v jednom smere tak je stanovený základ 6 párov v kladivkách a 3 mimo kladivká. Tie tri spoje sú rozložené v odstupe 6h, alebo výnimočne je ranný posunutý a je tam 4h. Keby sa riadili v KORDIS tvojou úvahou, tak tie tri páry dajú asi všetky medzi 10-16h a kto chce ísť skôr ráno alebo večer, tak môže ísť IAD.
V štvrtom odseku maľuješ čerta na stenu predčasne, pretože ak teda 801 má aspoň tých 500 cestujúcich v jednom smere tak 60/120/60//120 pri vlaku by mohlo ponúknuť 12-13 párov spojov, pri celodennej hodinovke 16-17 párov spojov. Ak idú ľudia do BA do roboty alebo na inú udalosť na x:00 tak ten jeden vlak za hodinu to dokáže uspokojiť a prepraviť ich rýchlejšie do BA ako 801+90/91/191.