Integrovaný úsek leží na trati do maďarskej Rajky.
Od 10. decembra 2017 sú do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji zaradené aj nové vlaky, ktoré premávajú zo železničnej stanice Petržalka cez Rusovce do maďarských obcí Rajka a Hegyeshalom. Do IDSK BK je zaradený len úsek Petržalka - Rusovce ako linka S8. Medzi týmito dvoma stanicami môžu cestujúci využiť všetky platné cestovné lístky IDS BK (jednorazové aj predplatné). Stanica Petržalka leží v tarifnej zóne 100, Rusovce v tarifnej zóne 101, cestujúcim teda stačia lístky pre zóny 100+101.
V prípade jednorazových cestovných lístkov však musí cestujúci nastúpiť do vlaku už s vopred označeným lístkom (napr. v autobuse MHD), pretože vo vlaku nebudú označovače lístkov.
Na linke S8 premáva denne len päť párov vlakov, dva ráno a tri popoludní. Jazdná doba medzi Petržalkou a Rusovcami je 10 minút.
- Z Petržalky vlaky odchádzajú v časoch: 7:26 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 8:49, 14:49, 16:49 a 18:49.
- Z Rusoviec do Petržalky vlaky odchádzajú v časoch: 6:59 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 7:59, 13:59, 15:59, 17:59.
Vlaky z Rajky do Petržalky odchádzajú o 6:51 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 7:51, 13:51, 15:51, 17:51. V úseku Rusovce - Rajka neplatí tarifa IDS BK, potrebné je zakúpiť si vlakový lístok na železničnej stanici.
810zssk
Do nemoty nie, lebo ked raz dostanem akceptovatelny interval na zeleznici, primerany miestnym podmienkam (lebo toto nie je iba o tom ze si dosadim pocet cestujucich do vzorca a ten mi vypluje interval), tak uz mozem hovorit aj o tom ze ak zrusim autobus, tak ponuka zostava akceptovatelna. Ale prevadzkovat v mestskej aglomeracii cokolvek s intervalom horsim ako hodina je dobre akurat tak na vyhananie ludi do aut. Dve hodiny su akceptovatelne na malych tratiach ako su Zohor - Zahorska Ves a podobne.
"keď už je objednávateľ (v našom slovenskom prípade MDV) diletant, tak tie výkony, ktoré mi obmedzí na danej trati na 4 páry, tak zapnem rozum a rozložím ich rovnomerne"
A potom sa stane to? Niekto kto ma dnes vlak az 5 hodin po tom ako ho potrebuje ho po novom bude mat "len" 3 hodiny po tom ako ho potrebuje a teda zacne jazdit vlakom? V oboch tychto pripadoch pojde autobusom a na tvoj vlak sa ti vykasle. Prevadzkovat regionalny vlak 4 krat za den je totozne s tym ako keby ten vlak neexistoval (najma v situacii kedy existuje ina forma dopravy s pouzitelnym rozsahom) a je uplne jedno v akom intervale jazdi. Ide o bohapuste vyhadzovanie penazi a taka linka na zeleznici nema co hladat - do danych oblasti ma jazdit autobus, ktory je pre ne vhodnejsi.