Po polročnej prestávke sa krátko pred Vianocami do premávky s cestujúcimi opäť zaradila súprava T3M #7602+7610. V súčasnosti ide o najstaršiu bratislavskú premávkovú električkovú súpravu bez modernizácie interiéru a vozidlovej skrine. Oba vozne brázdia ulice mesta už 40 rokov.
Do premávky tak opäť zasahujú všetky bratislavské tyristorové "Té trojky" (typy T3M a T3G), s výnimkou súpravy T3G #7841+7842, ktorá v súčasnosti slúži len na výcvik vodičov.
zlomok
"bez modernizácie interiéru a vozidlovej skrine"
Nuž, rovnako sú bez modernizácie interiéru a skrine v premávke aj T3G, ktoré budú jazdiť určite minimálne 10 rokov. Absolútne nechápem prečo sa na vozňoch T3G neprekopal interiér na úroveň T3P, najmä pri úpravách kúrenia, kedy odstránili oválne nohy sedadiel, ktoré chytili šikmými konzoalami do bočníc.
https://imhd.sk/ba/galeria-media/Vyhladavanie/86038/7841-po-uprave-interieru-a-vymene-kurenia?&ref=ba%2Fvozidlo%2F400%2FCKD-Tatra-T3-7841&ghg=&ghv=400
Tým padol jediný dôvod existencie laminátových sitzlov. Keď už to je uchytené do bočnice v ktorej sú vykurovacie telesá a v praxi mi jedna noha mrzne a druhá horí (naposledy som si to vyskúšal ako cestujúci dnes v T3P), tak nech tam je aspoň plyšová sedačka a nie studený tvrdý laminát. V časoch kedy bol na oválnych nohách zvykol byť aspoň príjemne vykúrený od nohy, ale to už pominulo.
Keby ešte odlíšili T3 s novým interiérom náterom, tak by to cestujúca verejnosť vnímala možno ešte pozitívnejšie. Náter T3, T3M a T3G je identický, T3P má miesto krémovej sivú, ale to nie je až tak vidno. Je mi úplne jedno ako to mienia natrieť, či už po vzore 7304 alebo 7085, prípadne celočerveno alebo takto:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9626/Vyhladavanie/146892/Bratislavska-elektricka-typu-T3-v-cerveno-ciernom-natere-ktory-postupne-nesu-vsetky-trolejbusy-a-autobusy-v-Bratislave-no-elektrickam-sa-zatial-vyhybal?&ref=ba%2Fdoc%2Fsk%2F14985%2FSci-fi-Unikli-dokumenty-o-dalsej-dezintegracii-dopravy-v-roku-2016
Pojem "korporátna identita" je v DPB asi ešte neznámy.