Na Hlavnú stanicu bude premávať zatiaľ len linka 2.
Od 1. septembra 2015 od 14:30 bude obnovená premávka električiek na Hlavnú stanicu po ukončení rekonštrukcie električkovej trate. Na Hlavnú stanicu bude opäť premávať linka 2 po svojej pôvodnej trase:
- ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Blumentál - Štefanovičova - Hlavná stanica.
Linka 1 nebude premávať až do ukončenia rekonštrukcie križovatky Štúrova - Jesenského. Spojenie Hlavnej stanice s centrom mesta naďalej zabezpečí autobusová linka X13.
peter0
Kazdopadne tipujem ze nepotrva dlho a zamkova dlazba sa smerom k rigolu zacne zvazovat a rozchadzat, ked zboku je ta medzera.
Preto s tou medzerou treba podla mna uz aj v tom sucasnom stave veci co najskor nieco urobit a nie len cakat, ze ved uvidime, co sa s tym stane.
[Mimochodom, aj tak by ma ale dost zaujimalo, ze ci to bolo tak neuveritelne projektovane, alebo ci realizacia nezodpoveda projektu...zaoberal sa tym vobec niekto?]
A pokial ide o to, ze podklad pod strkom, na ktorom je polozena zamkova dlazba, je odvodneny pozdlznym trativodom, tak na to by som sa nespoliehal. Jednak kvoli tomu, ako je ten samotny podklad vyspadovany a navyse, pokial si videl ako ten podklad salovali a ako instalovali tych niekolko priecnych zlabov, tak netreba vysvetlovat viac.
Takze sa skor obavam, ze voda bude stat v kolajisku, akurat mozno to pod tou zamkovou dlazbou nebude az tak vidiet...
S tym co pises na zaver je mozno mozne smutne suhlasit, ale to myslim neznamena, ze sa s tym treba zmierit a nechat to tak. A nech si aj preberajuci uvedomia, ze ked sa tomu nebudu poriadne venovat a prislusne to riesit, preberaju zodpovednost aj na seba. Ved hadam to nechcu uz o par rokov rekonstruovat odznova!