Nízkopodlažné trolejbusy jazdia najmä na Kramáre a medzi železničnou a autobusovou stanicou.
Do premávky s cestujúcimi sa od 4. júna 2014 zaradili nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr SOR. Cestujúci sa s nízkopodlažnými trolejbusmi môžu stretnúť na linkách 64 204 206 210 211 a 212. Spoje, ktoré budú obsluhované nízkopodlažnými vozidlami, budú neskôr vyznačené aj v cestovných poriadkoch.
Nové trolejbusy sú zároveň vybavené inovovaným typom informačného a tarifného systému, ktorý sa ešte stále dolaďuje - v takom prípade sú nové trolejbusy vypravené len na linku 204, ktorá má konečnú najbližšie pri ich vozovni.
Tedomík
Čo ma však veľmi sklamalo je palubný počítač. Čakal som keď sa to vyvíja špeciálne pre Bratislavu a je to také super moderné... že to naozaj bude niečo moderné. Opak je pravdou. Tento palubák nie je ani len BETA verzia pôvodných PP. Neviem či som tie super moderné funkcie nenašiel (aj keď dosť pochybujem)
V podstate to nemá žiadne funkcie, nenašiel som ani len budík. Dokonca ten palubák ani nijak neupozorňuje vodiča (nepípa) na odchod. Jediné čo sa pri odchode zmení je farma orámovania názvu zastávky z červenej na modrú. Veľmi výrazné... Taktiež chýba tlačidlo potvrdenia. Všetky zastávky to berie ako zastávky na znamenie, takže sa automaticky prehadzujú po prejdení určitej vzdialeností čo je určite oceniteľné pri zle nameranej chronometráže. Vrátiť to potom na zastávku späť je celá veda. Display je neskutočne tvrdí. Nenazval by som ho dotykovým displayom, ale búchajúcim displayom. Tam niečo nahodiť..... Úplne od veci sa mi zdá byť to, že keď sa otvoria dvere na poslednej zastávke na trase sa to spýta Nasledujúca jazda? Keď to vodič potvrdí, tak mu začnú hlásiť zastávky akoby už práve vychádzal z nástupnej. Keď to však zruší, tak sa mu odhlási celá služba. Na novo potom musí vyťukávať číslo vodiča a služby. Takže najlepšie je potvrdiť a komplikovane to vrátiť na predchádzajúcu zastávku. Pokiaľ si chce dať vodič na prestávke cieľ prestávka (kód 905) tak si musí zapamätať najskôr kód konečnej, lebo cez ovládanie trasy sa mu cieľ už nezmení. a stále tam zostáva 905. Pamätám si ako tu šotouši vyplakávali kvôli novým trolejbusom. Myslím že vyplakávať sa tu bude za starými, funkčnými, prehladnými palubákmi.
Taktiež dopytové tlačidlá sú dosť tvrdé (asi ako pri T6) a oproti normálnym Sorkám to je neporovnateľné. Ľudia si myslia že dvere nefungujú a tak si prejdú k ďalším (aspoˇsú hneď vedľa ) Označovače sú síce pekné ale dosť nepraktické. Zakrývajú tlačidlo STOP a tak ľudia stláčajú dopyt, alebo znamenie núdze. Nehovoriac o tom že v pomaly každom trolejbuse bol aspoň jeden mimo prevádzky, alebo mu svietilo, že prebieha kontrola cestovných lístkov. Strašne veľká mi príde aj štrbina a tak si ľudia veľmi nevedia cvakať tie lístky. Oproti súčasným označovačom tu musia napchať takmer celý lístok.
Čo som bol taktiež veľmi prekvapený tak si vodiči trolejbusy veľmi pochvaľujú (až na ten palubák) akurát je nevýhodou dlhá a veľmi hlučná signalizácia zatvárania dverí, ktorá vodičovi takmer hučí pri uchu. Tiež sa nedá ako pri Tedomoch signalizácia predĺžiť. Proste asi 5-6 sekúnd pípe (aj keby ste robili hocičo) a potom sa zatvoria dvere. Núdzovo sa môže zastaviť zatváranie až vtedy keď sa začnú zatvárať, inak to nereaguje. Viem že som tu vypísal veľa chýb, ale s t-busmi som fakt veľmi spokojný. Chyby sa hľadajú lepšie ako pochvaly