Nízkopodlažné trolejbusy jazdia najmä na Kramáre a medzi železničnou a autobusovou stanicou.
Do premávky s cestujúcimi sa od 4. júna 2014 zaradili nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr SOR. Cestujúci sa s nízkopodlažnými trolejbusmi môžu stretnúť na linkách 64 204 206 210 211 a 212. Spoje, ktoré budú obsluhované nízkopodlažnými vozidlami, budú neskôr vyznačené aj v cestovných poriadkoch.
Nové trolejbusy sú zároveň vybavené inovovaným typom informačného a tarifného systému, ktorý sa ešte stále dolaďuje - v takom prípade sú nové trolejbusy vypravené len na linku 204, ktorá má konečnú najbližšie pri ich vozovni.
titomi
Každeho, kto si oznacuje listky urcite ohromy, aky velky pristroj na to treba v dnesnej dobe. Kedysi na to boli male kovove plechovy, teraz je tam hadam 20cm hebedo s obrazovkou, kde su tri udaj - datum, cas a velka biela plocha s napisom sipkou - oznacte si listok. Pevne verim, ze to ma/bude mat aj iny ucel, nez len oznacovanie listkov. A ak je obrazovka nebodaj aj dotykova, tak to uz vobec nepochopim potom, naco taky, ak je len na oznacovanie listkov.
V prednej casti vozu nie je na strane dveri nad prvym sedadlom horizontalna tyc. Na opacnej strane je, tak nechapem, preco tam nie. Osobne mi tam chybala.
Videl som len jednu "vnutornu" klimatizacnu jednotku, tak pevne verim, ze je spraveny aj nejaky vzduchovy rozvod.
Uz teraz to mierne vrzga, nastastie nie kovovo, ale aj tak to kazi troska dojem. Zeby sa karoseria a plastove diely interieru potrebovali "usadit" ? ?
Uvidime teda, co prinesie blizka aj daleka buducnost.