Na zvládnutie predpokladaných zvýšených prepravných nárokov počas Európskeho týždňa mobility zabezpečí dopravný podnik v pracovných dňoch od 17. do 21. septembra 2012 posilnenie vybraných liniek MHD prídavnými spojmi a väčšími vozidlami.
- Linka 7 bude mať v rannej špičke skrátený interval medzi spojmi z 8 na 4 minúty.
- Linky 3 a 8 budú kapacitne posilnené vypravením električkových súprav.
- Linka 32 bude kapacitne posilnená kĺbovými autobusmi.
- Linka 37 bude posilnená 12-metrovými vozidlami.
- Linka 61 bude v čase 7:15 - 9:00 posilnená vloženými spojmi (6 kĺbových autobusov) z Hlavnej stanice na Letisko.
- Linka 83 bude čiastočne posilnená kapacitnými autobusmi Mercedes CapaCity.
- Linka 96 bude obsluhovaná kĺbovými autobusmi.
- Linka 201 bude v čase 6:45 - 7:15 posilnená vloženými spojmi (6 kĺbových autobusov) v smere z Dolných honov na Hlavnú stanicu.
Mike
či už interval by šiel na polovicu- ( 10 min interval by sa na takú linku ináč hodil, odhliadnuc od toho že má takú divokú trasu a koľko ide pod drôtmi tie 9.5 m sory chodia dosť plné (vybrané odchody pondelok ráno a piatok poobede fakt nabité) a určite sa ešte viac zaplnia ako začne semester)
alebo aspoň kapacitne - dať tam 12m vozy (boli tam pravidelne do konca leta kým to robila 2DP aj prac. dni)- či už citelisy alebo tedomy, podľa toho čo bude k dispozícií..
Ale ok, X13 využívajú asi prevažne turisti, návštevníci a tí cestujúci, ktorí tu nemajú trvalý pobyt, takže môže byť názor tú nechať tak ako je.
2. možnosť 93 v sedle... oproti špičke je tých 12 min. interval značne odrádzajúci a intenzita IAD (cieľová skupina ľudí ktorú chceme dostať do MHD) je približne rovnaká ako o 8mej tak aj o 9 tej a postupne klesá o 10tej, 11 tej a najnižšia je síce o 12tej, kedy by možno chodili tie vozy najprázdnejšie, ale zasa už o 13tej by mali využitie lebo dnes špičkový interval začína až od 13:30, ale napr. koľko ZŠ a stredných škôl 5. hodina končia už pred 13tou.