Na zvládnutie predpokladaných zvýšených prepravných nárokov počas Európskeho týždňa mobility zabezpečí dopravný podnik v pracovných dňoch od 17. do 21. septembra 2012 posilnenie vybraných liniek MHD prídavnými spojmi a väčšími vozidlami.
- Linka 7 bude mať v rannej špičke skrátený interval medzi spojmi z 8 na 4 minúty.
- Linky 3 a 8 budú kapacitne posilnené vypravením električkových súprav.
- Linka 32 bude kapacitne posilnená kĺbovými autobusmi.
- Linka 37 bude posilnená 12-metrovými vozidlami.
- Linka 61 bude v čase 7:15 - 9:00 posilnená vloženými spojmi (6 kĺbových autobusov) z Hlavnej stanice na Letisko.
- Linka 83 bude čiastočne posilnená kapacitnými autobusmi Mercedes CapaCity.
- Linka 96 bude obsluhovaná kĺbovými autobusmi.
- Linka 201 bude v čase 6:45 - 7:15 posilnená vloženými spojmi (6 kĺbových autobusov) v smere z Dolných honov na Hlavnú stanicu.
Mike
Prvá kolóna rezervu vozov nemá (momentálne sú požičané z 2DP 1608 1609 a 1610), Petržalka nemá rezervu vodičov. Druhá dp má dobru rezervu kĺb plyňákov, akurát v akom stave.... teda v takom že snáď vydržia to jedno - dve kolá akurát v rannej špičke.. ☺
A to posilnenie 61 by mi niekto mohol vysvetliť, keď ráno pri tom 8 min intervale do mesta sú vozidlá také obsadené, že sa ľudia vozia v takom štandarde ako by sa mali v celej MHD (to zn. max toľko isto stojacich ako sediacich). V opačnom smere je to zasa opačný problém, že tlačenka po dvere, ale tú z veľkej väčšiny vyrábajú študáci cestujúci na Ivanskú do škôl... aj keď istý podiel na tom majú aj zamestnanci obchdov služieb a administratívy na Ivanskej, ale tým sa priznáva, že teda tú 61 treba v tom čase posilniť aj bežne, akurát na to nemáme vzkm? (keďže vozidlá sa nájdu...)
A ináč škoda že okrem kapacity na 83 sa neposilňuje žiadna linka prechádzajúca buspruhom na štefánikovej, aby sa podčiarkol význam tohto kroku a snaha premiestniť ľudí z IAD do MHD..