DPB odhadol ďalšie opravy tunela na 1,3 mil. eur

Verejná súťaž na dodávateľa opráv tunela sa opäť nekoná.

Podľa posledne medializovaných informácií o opravách električkového tunela by sa ďalšie opravy mali realizovať už v priebehu prázdninových mesiacov. ÚVO zverejnil informáciu o rokovacom konaní bez zverejnenia DPB na zákazku "1. etapa sanácie tunela z dôvodu havarijnej situácie". Odhadovaná cena zákazky je podľa oznámenia 1 300 000 € bez DPH. Dopravný podnik na základe prieskumu trhu vyzval na rokovanie dve spoločnosti, Slovenské tunely, a.s. a TOPGEO Brno s.r.o., pričom uvedený spôsob výberu zhotoviteľa zdôvodňuje mimoriadnou udalosťou a časovou tiesňou. Rozsah potrebných opráv zatiaľ verejnosti nie je oficiálne známy, informácia z oznámenia o RKbZ hovorí o 20% poškodených tunelových blokov.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak to je naozaj "tunel" ?
Niekto sa musel príliš uskromniť, preto si potrebuje opäť uliať z verejných zdrojov, aby zarovnal manko.
O dalsieho pol roka ho opat zatvoria, aby sa mohol robit dalsi prieskum a dalsie opravy ?
Zavrieť tento tunel lebo to je bezodná jama čo sa týka financií. Toľko peňazí čo sa už minulo a ešte minie, mohlo ísť na opravy tratí, nové vozidlá a pod. A električky budú chodiť iba po nábreží, tak ako teraz, veľa ľuďom čo som sa rozprával, to takto vyhovuje.
Reakcia na: diego #4:
No mne to teda nevyhovuje, drviva vacsina abusov z Petrzky ide na Zochovu a nie pod most SNP. Aj mne na ceste z Petrzky do KV to komplikuje cestovanie.
Reakcia na: Petto #5:
Busy sa dajú presmerovať, ak by to bolo veľmi dlhodobé.
A inak som počul aj verziu, že tie problémy sú preto, lebo nová garáž pri hrade má viac podzemných podlaží ako mala mať. A ak je toto pravda, tak neviem, či ten tunel vôbec ,má zmysel opravovať a či sa to bude dať.
Reakcia na: AAA #7:
ja som zase pocul, ze to mohli sposobit aj silne odstrely pri budovani tych garazi...ale samozrejme tie dalsie odhalene problemy treba hladat este v dobe vystavby tunela..
Reakcia na: AAA #6:
To by nezmenilo nic na tom, ze cestovat do centra cez nabrezie je otrasne.
Reakcia na: TeBeCe #9:
Presne tak !
Reakcia na: AAA #6:
Co by si uz len presmeroval na 80,83,84,93,94 ? .....viem len o poziadavke L50 obojsmerne cez Most SNP a tocila by sa na tom zjazde a vyjazde na Most SNP za zast. Aupark.
Reakcia na: Petto #11:
Ta poziadavka na L50 ma uz roky a imho ju nikdy nezrealizuju.
Reakcia na: 810zssk #12:
Obyvatelia lokality Záporožska požadujú posilenie 80,88 nejakou linkou , chceli 93. Ale tá L50 by neboĺ taký zlý nápad podľa mňa, otázne by bolo,že kde ju točiť. Na "kupku" ? Svojim sposobom by to bola aj kompenzacia za staru L82 ( Kupko - HS) alebo okruh Most SNP-Einsteinova-Kremnicka-Zaporozska-Dvory-Aupark-Most SNP ?
Reakcia na: Petto #13:
Keby 50-ka chodila z mostu SNP dole na Einsteinovu, vynechala by v smere do Petržalky Aupark, čo si myslím, že je dosť zlý nápad. Keď už, tak potom okruh Most SNP – Aupark – Dvory – Gercenova – Záporožská – Kremnická – Einsteinova – Aupark – Most SNP. Lenže už sa tu tiež písalo, že 50-ka má strašné meškania na to, aby mohla mať okružnú trasu. Navyše na takéto predĺženie nie sú pri zachovaní súčasného intervalu vozy, hoci aj tak sa asi bude redukovať, keďže tam majú ísť od septembra kĺby. Takže akú inú linku tam predĺžiť? 93 a 94 sú nosné linky, tie majú byť rýchle a v preklade, čiže nie. 83 a 84 už veľa ďalších cestujúcich nepoberú, 91 asi tiež nie, no čo taká 191? Narušil by sa síce mierne preklad s 91, ale myslím si, že by to nebola až taká katastrofa. No a zostala nám ešte 59, ale tá by asi musela potom stáť aspoň aj na Zochovej a neviem, či by to pri súčasnom intervale zvládala. Alebo potom zaviesť nejakú novú linku, trebárs 180 na Kúpalisko Matador. Buď by chodila z Kollárka medzi odchodmi linky 80, alebo až zo Zochovej, prípadne spod mosta.
Reakcia na: TomJ #14:
DPB má zámer predĺžiť 50 z Auaprku na Viedenskú a tak ku Kúpalisku Matador (Údernícka, kúpalisko). Lenže to bude najskôr keď bude prepojovacia cesta od Auparku na Viedenskú vedľa mostuSNP, čiže možno nikdy..
Reakcia na: TomJ #14:
A na čo by bola tá L180 dobrá, keď presne v rovnakej trase existuje už 7 rokov linka 80?
Reakcia na: Mike #15:
Ta cesta bude na ukor parku?
Dobré plytvanie peňazí... Ozaj nebolo dobré vtedy ho kompletne zrekonštruovať? ?
Reakcia na: Valec #16:
Ako posila na Kremnickú a Záporožskú, keďže tamojší obyvatelia požadujú ďalšiu linku. Samozrejme, dalo by sa to riešiť ešte väčším zahustením intervalu na linke 80, lenže neviem, aké spojenie oni presne požadujú (či pod most, na Zochovu, na Hodžko alebo kam?). Neviem, ktorá súčasná linka by sa tam dala bezproblémovo presmerovať.
Reakcia na: TomJ #19:
napr. L84
Reakcia na: Marek1978 #20:
Tá napadla aj mňa, len nemám prehľad o tom, nakoľko je v špičke využitá, teda či by zvládala ďalších cestujúcich.
Reakcia na: Marek1978 #20:
no zbohom... takže z Ovsišťa do mesta 2 linky (84+88) "skratkou" cez inchebu a 84 v Pe s komplet totožnou trasou s 99 a 88?
Reakcia na: kecho #22:
Nic ine sa tam neda presmerovat. L88 ide cez Lachovu a L84 cez Farskeho, cize spolu pojdu az od Jungmannovej. L93, 94 zbytocne a jedine L83 a 84 maju rovnaky int. ako L88. Ale pre L83 by to bola dalsia zachadzka. Moznoze by bolo riesenim komplet klby na L88.
Chodim v spicke s L88 a nemam pocit ,ze by bola nejak specialne prepchata smer most SNP.Vacsie baliky vezie skor L80 . Poziadavka na presmerovanie L93 boli v suvislosti obnovenia priameho spojenia zo stanicou ako nostalgicka spomienka na L81. No a netreba zabudat ,ze kolko ludi cca.pozadovalo dalsiu linku v tej ankete 10,20,35...
Reakcia na: TomJ #19:
Oblast Zaporozska-Kremnicka by sa dala posilnit klbovymi vozidlami v RŠ na L80 - nieco na sposob 208cky ?. Ved CNG šerblov je dost na 2.DP a kriticka je len ranna spicka asi.
Reakcia na: Petto #25:
To áno, myslím, že by to bolo dobré riešenie, kebyže každý druhý spoj ide kĺb. Ešte by bolo dobré zabezpečiť, aby to boli prevažne spoje z Kopčian, ktorými určite chodí viac ľudí a aby sa kĺby nedostali na tie poradia, ktoré idú k cintorínu, lebo tam by sa asi neotočili.
Ten tunel by ani nemusel byť otvorený,teraz sa lepšie cestuje lebo sa tolko nečaká pod mostom SNP ked tadial idú všetky električky.