Najnovší prieskum tunela odhalil ďalšie problémové miesta, návrat električiek do tunela je v nedohľadne.
Kedy bude možný návrat elekričiek do tunela pod hradom zostáva aj po oprave prasklín stále neznáme. Už počas opravy dvoch tunelových pásov si dopravný podnik objednal prieskum celej tunelovej rúry pomocou georadaru. Tento detailný prieskum podľa očakávaní odhalil ďalšie rizikové miesta, ktoré budú potrebovať sanáciu. V týchto dňoch prebieha prieskum týchto častí tunelovej rúry, na základe ktorého sa opäť rozhodne o ďalšej sanácii.
Ako už bolo medializované, po oprave tunela by mali zostať v platnosti reformované električkové linky. Spokojnosť s nimi vyjadrilo v nedávnej ankete imhd.sk 73 % respondentov. Cez tunel by mali byť presmerované linky 5 a 9, na nábreží by mali zostať linky 4 a 6 bez zmeny trás. Linka 9 by z tunela pokračovala Námestím SNP a ďalej po svojej terajšej trase. Na linke 6 by mala byť predĺžená ranná špička a posilnená popoludňajšia špička na 8-minútový interval. Linka 7 by sa mala predĺžiť až na Nám. Ľ. Štúra pre spojenie Šafárikovho nám. s Račianskou radiálou.