Presmerovanie linky 1 do Petržalky (from 8 Jul 2016)

V piatok večer bude spustená premávka električiek do Petržalky.

Od 8. júla 2016 od 20:00 bude električková linka 1 premávať z Hlavnej stanice až do Petržalky po trase Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Šafárikovo nám. - Starý most - Jantárová cesta - Petržalka, Jungmannova. Dočasná výluková trasa cez tunel sa týmto ruší.

Prvá jazda električky cez Starý most pre verejnosť bude v rovnaký deň o 17:00 zo zastávky Sad Janka Kráľa smerom do centra mesta. Pred prvou jazdou bude pri petržalskom mýtnom domčeku realizovaný aj kultúrny program.

Doplnené: Linka 1 bude v piatok 8. júla od 20:00 do ukončenia dennej premávky prepravovať cestujúcich v celej trase zadarmo.

Related stories

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
To bude nával šotoušov z iMHD. ?
"Pred prvou jazdou bude pri petržalskom mýtnom domčeku realizovaný aj kultúrny program."
Ergo, na pódiu sa vystriedajú nasledujúce telesá:
Detský folklórny súbor Potrhanček, dychová hudba Výlučanka, Vokálna skupina Longtime Project Realizations, Tanečná skupina GrafittiTag Vandals, hip-hopová skupina Do*ebtrať, punkrocková kapela Zlomený zberač, Metalová kapela Dilatačky a na záver sa ako zlatý klinec programu predstaví spevácke duo Zhupan & the Primator v sprievode Magistrat orchestra s ich najnovším hitom "Srovnalismeprávenačas". ?
Účasť vraj prisľúbila aj kapela Provisorium ?
Reply on: Osky #3:
s najvacsim hitom Californian Love? 😃
Reply on: eMDi #4:
Nie, s cover verziou tohto:
https://www.youtube.com/watch?v=eBpBcHlhk30
?
Som ja zvedavy ako budu informovani cestujuci v useku Kapucinska - Nam.L.Stura o zruseni L1, ako budu ponahadzovane data vo vyhladavacoch spojenia a co budu ukazovat infosystemy. Ak sa DPB podari pokaslat aj tak slavnostnu vec ako je spustenie novej trate, tak to bude osobitny vykon.

Kazdopadne, tesim sa ze sme sa po desiatkach rokov dockali novej trate 🙂
Reply on: Osky #2:
Zhupan & the Primator je to najlepsie, co som cital ohladom Petrzalskej trate za celu dobu ?
A co linka 3? Nebude presmerovana?
Reply on: abcd123 #8:
A co by tam jazdilo? 🙂 Na L1 a L6 su teraz vozy a pochybujem, ze je tolko volnych 30T aby vyjadzili aj L3.
Reply on: 810zssk #6:
Snáď neočakávaš že v piatok resp. v sobotu budú palubáky vo vozidlách správne nastavené a ukazovať a hlásiť zastávky .. po tom čo bol vypnutý multifunkčný automat na Šafku a turisti nad tým len krútili hlavou, takýto detail nemôže niekoho prekvapiť ?
Reply on: MatejBA #9:
myslim si, ze by to nemal byt problem, ved L1 by nemala mat viac ako 6 poradi, L6 ma 6 poradi a L3 ak som pocital dobre tak cca 11 vozov co je dokopy 23ks. Zas tak vela ich nie je odstavenych.
Reply on: MatejBA #9:
1+3+6 výprava okolo 20 vozov +-3, toľko 30T by sa malo nájsť, snáď aj nejaké 2-3 ZV k tomu. Podľa mňa na zmenu linky 3 je naviazaná aj zmena linky 8, zmena výpravy a zmena CP a preto sa musí DPB rozhodnúť, či bude táto zmena hneď ďalší deň od soboty, alebo od pondelka. A hlavne "včas" o tom informovať.. (A následne skrátenie 95 a zrušenie 82..).
Problém s výpravou 30T bude až cez školský rok, vtedy to na interval 8 min a 1+3+6 už nevýjde...
Ja som zase zvedavý či sa bude dať nastúpiť do L1 na nám.SNP.
Prevádzku L1 beriem ako testovaciu. Ak vedenie,zberače a trať vydržia potom tam presmerujú aj L3.
Od Septembra ak nebudú vozy tak L6 zabezpečiť autobusmi po Lafranconi ako aj bolo v pláne s X28.
Reply on: david1 #13:
To by uz nebolo lepsie potiahnut po Molecovu tu X28?
Takze bobino uz pripravuje kar pre L82? ?
Reply on: MatejBA #9:
Ved naco budovat uz skoro postavene obratisko...?
Reply on: MatejBA #14:
Ak pustia vozokm tak hej. Zase by bola už od SND. Od PKO máš už komplet električky bola by tam duplicita.
Reply on: david1 #17:
Len zase pridas zbytocne prestupy - teoria castych liniek a viacero prestupov je pekna, ale ked bude teplo, vela ludi a tak, tak ludi skor znechuti take cestovanie a pojdu aj tak na L28 a vykaslu sa na elektricky 🙂
Reply on: MatejBA #18:
Ved prave ked je hic, tak sa snazim zdrzovat v buse co najmenej, nech sa aspon pri prestupoch nadycham nearomatizovaneho vzduchu. ?
Reply on: MatejBA #18:
Ja nič nepridám ?
Pri výlukách sa obvykle prestupuje...
Najlepšia prechádzka bola počas opravy trate pri Vinohradoch. Tam sa všetci v prachu presúvali k vozovni a späť cez prázdniny. Potom zaviedli bus v relácii Vozovňa-Mladá garda v 15 min.int.
Reply on: Osky #2:
A Para band boys sú od macochy? ?
Reply on: david1 #20:
Lenze stale plati, ze Eurovea - Molecova ci jazdi L28. A ty dostanes menej ludi, ako teoreticky planujes, do X28, ak ide priama linka 🙂

Preco potom ludia nejdu L63/L204 + L96 na letisko z Racka/Trnavskeho? No lebo im ide L61 🙂
Reply on: MatejBA #22:
X28 bohate stačí ako nahradná kapacita pre Karlovku a Dúbravku. Ty a ostatný z DD aj tak chodíte z Eurovei s L28 či električky premávajú alebo nie.?
Reply on: Mike #12:
Aj skolske dni by mohli vyst LTT. L1 7, L3 12, L6 6 ....25 vozidiel hadam naskrabeme, ak zostane daco na zalozak tak bude aj zalozak 30Tckovy. Prip. L6 sa docasne upravi na int. 12minut . Plus striedaci a je to.
Reply on: Petto #24:
Ja by som skôr mimo systémový interval hodil L 1.
Predpokladám, že cez deň budú na L1 ešte K2-Sky a večer ich vystriedajú 30 T-čky. Alebo sa mýlim?
Reply on: AAA #25:
To sa bude "bit" na obratisku v Petrzalke,ale nic by sa asi nestalo keby to jazdilo aj s 16min int. nie ? Na to by stacili aj 3 vozy + striedac.
Reply on: Trolley #26:
Moc si neviem predstaviť 4 hod.službu. Podla mňa už od rána tam budú 30 T + záložák v Petržalke alebo na stanici.
Reply on: david1 #28:
Logiku to má.

Prvý odchod s cestujúcimi do mesta bude už o 17:00, ale na inom mieste a píše že L1 pôjde do Petržalky až od 20:00. Toto asi budú nejaké mimoriadne spoje, alebo sa mýlim?
Reply on: Trolley #29:
o 17-tej pojdu 2 naraz za sebou pre predpokladanu velku ucast ako otvaracia jazda a az o 20-tej sa zacne premavat podla grafikonu
Reply on: Petto #27:
Ako si prišiel na atraktívny int. 16 min.? ?
To aby sa to pre istotu s ničím neprekladalo?
Reply on: Trolley #26:
A naco si budu 5soferi menit vozidlo pocas dna prosim ta ? Max. rankari pojdu z K2S a potom poobedkari pojdu uz s 30T . Aj to mi vsak pride zbytocne.
Kazdopadne 1.den v piatok mali nechat klasicky dojazdit L1 v povodnej trase a jazdila by len nejaka šotolinka X1 od 17tej s 2-3 vozmi otockou cez Blumental a Vazku do Petrzalky zadara.
Pockam si na doplnenie dalsich dolezitych informacii. Dufajme, ze v priebehu tyzdna este pribudnu.
Reply on: david1 #28:
Neviem si predstavit zalozak v Petrzalke. Tie vyvrtky, co tam bude musiet robit, ked pride a potom, ak by ho nahodou bolo treba, pomaly budu atakovat objednanu kapacitu vzkm. To nehovorim o tom, ked nedajboze pribudne L3. Tam urcite nebude na to priestor. Co im branilo pridat este jednu kolaj, ci aspon vyhybku osadit obojstrannu ("MX"), to asi zostane zahadou kliatby uvalenej na toto mesto.
Reply on: lostrail #34:
Miesto tam je. Na konci kolaje z mesta.
Zvyšok bude chodiť na obrat do protismernej...
a nebolo by riešením zapojenie starých električiek "chvostami" ako to urobili v KE?

https://imhd.sk/ke/doc/sk/14266/Netradicne-supravy-elektriciek-T3
Reply on: david1 #31:
8 a 16 sa nepreklada ? 16 musi byt aj aby pokojne spavali na BSK aby sa nahodu pri tych skaredych stromoch na Zilinskej nestretli 2 eliny za sebou ?
Reply on: BLAVATKO #36:
To by momentálne stačilo na L6 čo sa kapacity týka. No pokial by sa to tu vyskúšalo a schválilo tak aj skončí výluka na Mostovej.
Reply on: Petto #37:
Teraz máš všade 10 min. V Petržke 99 tiež.
95 má špičku 5 min., 7,5 sedlo a víkend. 84 10 min.špička,15 min. sedlo.

Reply on: david1 #38:
nerozumiem tomu po technickej stránke ale to išlo v KE, Brne či Ostrave prečo by to nešlo aj v BA? Kvôli šírke koľajníc?
Reply on: david1 #39:
Tam sme riesili stav od 1.9. kedy L1,L3,L6 musia byt s 30T a int. 8min a vide to LTT s 30ks 30T. ? . Cez leto samozrejme neni problem pri 10min vsetky 3 linky mat s 10min int.
Reply on: BLAVATKO #40:
Mozno aj tym ze sola sa na ziadnu linku dnes nehodia ak nechceme vyslovene sardinkaren. Mooozno este ta L6 ?
Reply on: Petto #41:
Ved od Septembra sa môže zase spojiť 6+7 s kachnami a nabrežie riešiť busmi ako aj bolo v pláne . Teda ak by bol problém s vozmi.
Reply on: Petto #42:
a čo vozidlá Tatra K2S? Tie by nebolo možné takto zapojiť, či to by už boli veľmi dlhé?
Reply on: david1 #43:
Spojenie 6 a 7 do jednej linky by nevyriešilo obsluhu Mostu SNP v smere do KV.

Ak by nebolo dosť vozov 30T, tak L6 by mohla ísť po upravenej trase KV - nábrežie - MOST SNP - Šafko - Nám. SNP - Tunel - KV.
Reply on: david1 #43:
Do septembra sa u autobusov nenaklonujú ani vozy a už duplom nie vodiči.. (zvlášť ak to pôjde tempom ako doteraz že za týždeň je +7 (nových) a -13 (výpovedí a odchody do dôchodku) - takže čistý "zisk" za týždeň je -6..
A tiež zvlášť ak pomerne akútny nedostatok vodičov busov je už pomaly v celom Československu...
Reply on: Mike #46:
Urban by sa uz mohol rozkyvat a ist prosikat na magistrat o nove busy, lebo stale zatial len sa zrejme len zžíva s podnikom. ?. Pri jeho schopnostiach mam pocit ze NAD pocas reko karlovky budu asi len IAD a lodky na Dunaji.
Reply on: Petto #47:
Taká dobrá loďka nikdy nie je zlá, ani zápchy na Dunaji nebývajú a nejaký politruk si už aj dáku lodnú MHD linku vysníval kedysi 🙂
Reply on: MatejBA #9:
Vozov je dost a to by sa este dali zefektivnovat obehy (nasadenim striedacov, alebo "posuvania vodicov"). Vyjazdia to ak budu chciet.
Reply on: Trolley #26:
Osobne si neviem predstavit na co by to bolo dobre.
Reply on: Pajo #10:
Vzhladom na to ze MHD vacsinou vyuzivam u menej balkanskych firiem tak trochu aj ocakavam. Ked uz sa v tomto meste uracia raz za 25 rokov otvorit novu trat, tak by to laskavo mohli spravit poriadne.
Reply on: david1 #35:
Ved prave, je tam JEDNO miesto, co potom, ked bude jazdit aj L3, nenecha uz ziadne dalsie pre zalozak (a niekedy to moze byt malo, ak sa tam stretnu napr. dve "regulerne" vozidla).
Okrem toho na to, aby sa z neho elektricka dokazala dostat k nastupisku, musi sa vratit k spojke pred zastavkou, prejst nou a nasledne zacuvat k hrane.
Reply on: lostrail #52:
Zalozak by bol predsa na tej kolaji ktora je pokracovanim vystupista, tam nezavadza nikomu a vyjst ma ako.
Niekoho ešte prekvapuje, že na webe dpb stále o sprevádzkovaní trate ani ň?
Reply on: 810zssk #49:
Zavedením striedačov u autobusov oproti dnešku ušetríš max. 2 autobusy (v rannej špičke, kedy je najvyššia výprava...).
Reply on: kecho #54:
Všetci predsa dobre vedia vďaka denníku SME, že imhd.sk je „internetová stránka bratislavského prepravcu“. Čo tam po nejakom DPB a ich stránke?
?
Reply on: Trolley #57:
"Hlavné mesto SR Bratislava ukončilo stavebné práce na výstavbe projektu ..... 15. decembra 2015. Vzápätí požiadalo o začatie kolaudačných konaní..."
To akože x mesiacov po ukončení je "vzápätí"? ?
Reply on: kecho #58:
To je pár dní. Mesto požiadalo o začatie kolaudačných konaní pár dní po 15. decembri.., možno dokonca hneď ďalší deň .. to sedí...
Som zvedavy, ci bude cielova stanica na transparente Petrzalka alebo Jungmannova 🙂 v nasom DPB je mozne vsetko co sa vymyka zauzivanym standardom.
Reply on: Mike #55:
v rannej špičke nejaký voz čerpá BP?
Reply on: LUK #61:
Nie, žiadny. Ale teoreticky pre prípad že by sa niekde našla nejaká rezerva som napísal max. 2..
Reply on: Mike #55:
Ale ved ja som nehovoril o autobusoch 🙂 Islo o 30T.
Reply on: pharel #60:
Bratislava-Za mostom? ?
Reply on: 810zssk #64:
Jáj, prepáč. Som si myslel že na iný príspevok reaguješ. ?
Reply on: Andy #63:
Bobino pred infarktom. ?

Len som zvedavý, či ten vodovod a cestu na Muchovom stihnú do soboty opraviť...
Reply on: Andy #63:
To sú nové móresy, že najprv o zmenách napíše FB magistrátu, potom web mesta, a až nakoniec web DPB? (A ktovie kedy budú oznamy na zastávky..)
Reply on: kecho #68:
Kto / čo je to bobino?
Reply on: AAA #25:
Súhlasím, ale vzhľadom na zlé riešenie obratiska v Petržalke to neprichádza do úvahy.
Reply on: Trolley #66:
Vzhladom na spustenie električiek do Petržalky sa zmenia aj autobusové linky od 18.7.2016 ...
Vie niekto podrobnosti?
Reply on: Petto #24:
To by vyšlo za situácie, ak by všetky vozy boli premávkyschopné a neboli by odstavené pre rôzne poruchy. Nielen záložák, ale aj domáca rezerva. Ale ani počty vozov na jednotlivých linkách Ti nesedia.
Reply on: Mike #69:
Ziadne nove moresy. Typicka Bratislava: Najprv nieco presiakne von dva dni vopred, potom to den vopred potvrdia, nasledne zmenia (95) a potom spustia bez zverejneneho CP a stavim sa ze (zajtra) bez nahratych dat v infosysteme.
Reply on: david1 #74:
Viď kolónka "Viac k téme" medzi textom správy a týmto komentárom. ?
Reply on: Dispecer #77:
Ja som myslel oznam na stránke magistrátu. Tam je to tak šalamúnsky napísané. Mne z toho vychádza väčsia zmena v bus.linkách. napr.plánovaná zmena L50...
tak aby to nerobili na dvakrát..

Preto sa pýtam ?
Reply on: Solider #75:
To naozaj nevieme zabezpecit na 2 mesiace (rezim skolske dni ) aspon 24 vozidiel schopnych ?
Pre L1 6 vozidiel, L6 detto a L3 12 vozidiel. Na kazdej linke navyse striedaci a ked odidu papalasi , moze sa pridat 1 voz na L1 aj L3 nech to nie je taky kolotoc.
Niekto ma tu dávno presviedčal, že by bol nezmysel kupovať všetky nové električky z eurofondov ako obojsmerné...
Reply on: AAA #21:
Nie sú oni náhodou Para melody boys? ?
Reply on: Petto #79:
24 máš len na linkách. Nepočítal si 30T záložák a rezervu vo vozovni pre prípad, ak by bolo treba vymeniť voz za iný, tiež obojsmerný. To sme už na čísle 27 alebo 28. Dva alebo tri vozy by v ideálnom prípade bola oprávka. Toto je však iba teoretický výpočet a nedá sa naň v normálnej premávke spoliehať, pretože tie nové vozy nie sú v bezchybnom stave a takisto aj iné externality. Podľa môjho názoru mali byť všetky nové vozy obojsmerné a vôbec by sme tento problém pri šesťdesiatich vozoch nemuseli riešiť
Reply on: Solider #82:
Cez prazdniny je:
- L1 - 5 vozov
- L3 - 9 vozov
- L6 - 5 vozov

To je dokopy 19, co je celkom fajn. Horsi bude skolsky rok.

30T zalozak podla mna vypravovat netreba (aspon ak bude malo 30T), ak sa doriesi pojazdovanie Stareho mosta (ocividne toto je zatial problem). Potom moze bus hradit L1 v celej trase, L3 z Petrzalky do mesta, kde sa moze napojit jednosmerny voz.
Reply on: ufo #80:
Samozrejme, že bol.
Reply on: Solider #82:
Neviem co je horsie.
Upravit CP L6 na 16min interval (ine tam nepripada do uvahy, lebo sa to tam bude bit s L4 a L8 pod MostomSNP na kalifornanovi) alebo proste budeme 2 mesiace bez zalozakov 30T . Akykolvek iny interval L1 ci L3 ako 8min bude robit bordel v celej sieti, pri L1 len sice na konecnych ale aj tak. . Ak vypadne jedna L3, tak zobere ludi dalsia L5 v Raci alebo L1 do Petrzalky / opacne.
Reply on: Petto #85:
Naozaj sa pytas ci je horsie zaviest nekonecne dlhy interval na L6, alebo proste nemat obojsmerny zalozak? Teda ze ci to bude tragicky jazdit furt, alebo len obcas? Najma ked tie linky z velkej casti dokazes dobre hradit busmi? V takom Brne napr. este donedavna nemali ziadne elektrickove zalozaky (akurat teraz ich obcas zavadzaju ako nahradu za nevypravene autobusove ZV pri nedostatku vodicov).
Keď už tu riešite tie obojsmerné záložné vozidlá... ide o niekoľko týždňov, kedy je trať cez Mostovú a Jesenského uzatvorená. Na ten krátky čas by sa v prípade nutnosti podľa mňa dali prevádzkovať v najhoršom prípade aj súpravy T3 PX.

Takéto riešenia už boli aplikované aj inde...
https://imhd.sk/ke/galeria-media/update/9706/supravy-t3-px-a-ine-elektrickove-aktuality-18-12-2015/148945/421-422-linka-6-Moldavska-cesta?&ref=ke%2Fgaleria%2Fupdate%2F9706%2Fsupravy-t3-px-a-ine-elektrickove-aktuality%3F
http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2010/2010-08-06-DSC_4957aa.jpg
http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2010/2010-08-06-DSC_4957aa.jpg

Rozhodne by to bolo lepšie, ako predlžovať interval na danej linke...
Reply on: Juro_BA #87:
Vieš, akú kapacitu má T3PX? Jedno vozidlo T3. Toto počas školského roka postačuje na ktorej linke?
Reply on: Solider #88:
Keď nemáš nič, je to podľa mňa lepšie riešenie. Apropo, veľakrát sa mi stalo, že napríklad vyťažená L93, ktorá za normálnych okolností je zabezpečovaná kĺbovými vozidlami, bola pri výpadku v rannej špičke nahradená malým SOR-om.
Reply on: Petto #85:
Ty si to však vypočítal tak, že neostávajú takmer ani vozy do domácej rezervy. Len teraz máš dva vozy dlhodobo odstavené a myslím, že dohromady je iba 25 alebo 26 vozov schopných do premávky. A to ešte nerátame, ak nejaký voz stojí kvôli prehliadke. Ak nie je obojsmerný záložák a ani domáca záloha, tak to znamená, že ak nejaký voz počas dňa vypadne a nepodarí sa ho opraviť, tak do konca dňa bude služba nevypravená. A ani autobusom sa to nedá nahradiť, z rôznych dôvodov tak nie je možné aplikovať brniansky systém.
Reply on: 810zssk #86:
Ja neviem, ako došiel k 16-minútovému intervalu. Situácia pod Mostom SNP sa dá riešiť metodickým pokynom a interval môže byť akýkoľvek, ak si L8 prinesie z Ružinova alebo mesta na nábrežie meškanie, tak aj napriek akémukoľvek grafikonu bude musieť L6 v obrate vyčkať, je to parciálny problém. Pri súčasnom intervale so zavedeným striedačom by na L6 mohlo byť 5 vozov a ten jeden voz by mohol byť kľudne obojsmerný záložák. Tu je podstatné zdôrazniť, že situácia, kedy by mala L6 spod mosta v smere na KV interval 10 minút alebo by bola zrušená bez náhrady, je značne rozdielna.
Reply on: Solider #91:
Uz len vidim ako by vedeli nasi dispeceri koordinovat kalifornan tak aby si 4,8, nezavadzali s 6. Ten 16 je uvadzany len ako moznost, ze bude akotak zachovany 2min takt v karlovej vsi s 4 linkami a 8 int. ( s tym ze pojde len akoby druha 6tka) a je to len z toho dovodu aby sa usetrili vozy 2-3 vozy na omielane zalozaky - ked uz tu je silna potreba mat ich.

T3PX si viem predstavit len na vylukovej L6 . Z pod Mosta SNP za 8 min sa viac ako 120ludi urcite nenazbiera ani cez skolske dni ?
Reply on: 810zssk #86:
O ktorej linke vravime ze vieme nahradit busom ? Asi vylukova L6 ze - OK, berem , aj ja som za ? alesoferov mame ? ?
Dakto tu spominal ze mame mesacne tav vodicov +7, - 13 ,to som fakt zvedavy potom na september ?
Na Farskeho su na oznacnikoch aj terciky, funkcne elektronicke tabule dokonca aj s informaciou o zrusenej zastavke Muchovo nam. a presunutej zastavke Farskeho. Automaty boli na obed stale pocmarane a vypnute. Cestovne poriadky este nie su ani vo vitrinach ani na oznacnikoch...
Reply on: dupe #94:
no este by si niekto kupil listok, ked to dnes jazdi zadarmo ?
po novej zastavke NAM.SNP ani stopy ?
Reply on: Petto #96:
zatial nebude
Reply on: TeBeCe #95:
Ale zajtra uz nie. A pochybujem, ze zajtra budu automaty plne funkcne ?
Reply on: Petto #85:
Ked vypadne voz v Rači tak sa od Gardy do dalšieho ani nemušíš dostať.
Dosť je cítiť prázdninový režim . Včera na stojáka večer pred šiestou v L5 až po Peknú cestu. Toto leto ako keby ostalo v meste viac ludí.
Reply on: david1 #99:
Vydrž týždeň - dva. Ten dovolenkový nábeh je taký postupný... Napr viaceré VŠ majú ešte posledné opravné termíny..
Reply on: N/A #101:
?
Ja som predpokladal ze hodinku pred spustenim tam nabehne teta s kyblom a zacne pucovat ?
Ved co keby to vycistili a zapojili uz vcera v v noci by to vandal okoloiduci znovu potagoval.

Nevsimol si si ci na presunutej zastavke Farskeho opravili Siemensaci kryt poistkovej skrine na lampe ktory fajnovo trcal cez chodnik az na cestu? Volal som na poruchovu linku nech to daju dokopy lebo sa tam niekto pri vystupovani prizabije.
Ludi jak smeti tu je 😃
Spotena elita magistratu vedla mna vypaluje zobaky.
Reply on: Petto #47:
Ako MHD neviem, ale co mam info, tak sa pripravuje ako regio Hamuliakovo - BA osobny pristav - Karlovka Riviera
Reply on: 810zssk #53:
No, ale ak uz na tom istom mieste bude "parkovat" normalne vozidlo pre druhu linku, potom kam so zalozakom?

Ale sam si to potom napisal vyssie, ze by stacil aj bus, ktory by jazdil po Starom moste. To sa aj mne zda, ako vhodnejsie riesenie. Navyse, ak bude niekde upchata trat, tak zalozna elektricka problem neriesi.

Ak by sa situacia vyostrila natolko, ze by sa zacali vyrabat zapojenia ako T3PX, to by bolo zasa co fotit ?
Reply on: lostrail #106:
Nic tam parkovat okrem zalozaku nebude, ved to je mimo beznej obratovej trasy.
Automat na lístky na Jungmannovej smerom do centra po 20 out of order, bliká červené svetlo, nereaguje na dotyky. Páni z DP - to treba dať do poriadku čo najskôr.......
Reply on: volod #108:
Poobede bol nastaveny jazyk na madarcinu, ale inak tiez nereagoval ? Na Farskeho sli bez problemov.