Vyzerá to tak že sa celá Karlovka vybrala autami cez Harmincovu, Mokrohájska toho začína mať dosť a cez Mlynskú dolinu ani neodporúčam ísť, ide sa krokom v oboch smeroch, zdržanie majú dokonca aj 31 a 39 v smere k internátom
To by sa dalo vyriešiť, keby premávali 1 do Petržalky a 5 (po K. Ves). Z Ružinova potom 8 (Obchodná a NĹŠ) akurát mínus by bolo že z Blumentálu na Špitálsku iba špičková L7. A motázne by bolo ako by si križovatka na Kollárku poradila s 3 linkami s int 4 min. (pevne verím že tento sa raz vráti ...)
Aj ja osobne považujem za zásadnú nevýhodu aktuálneho jednolinkového variantu práve mizerné prestupné uzly - pri cestovaní do Petržalky absentuje prestup na hrane medzi 1 a 3, 4 (nie je tam zriadená ani dočasná zastávka), spomínaný Blumentál s dvojmetrovými chodníkmi a 4,39 m širokým jazdným pruhom je klasický východoeurópsky bizár, bez lavičiek a s prístreškami vhodnými tak na perifériu mesta, do toho pobehujúci ľudia medzi jednotlivými nástupišťami, ktorých kedykoľvek môže zraziť prechádzajúce, rozzúrene trúbiace auto.
Ak sa ani počas tejto výluky neurobí niečo s tými otrasnými nástupišťami a dopravnou situáciou v tej oblasti, tak sa postoj ľudí k prestupovaniu určite nezmení.
Vozidlo #1632 jazdí až s dvoma svietiacimi neónmi v interiréri a aj to len medzi druhými dverami a kĺbom
Neplánuje si DPB zriadiť neziskovku kde by firmy darovali práve takéto spotrebné veci?
Zase by to bolo kapacitne zbytočne prepálené s troma linkami do 23 hod. smer Karlovka , len aby sa jazdilo každých 7,5 min. po nábreží.. aj cez tunel v 7.5 min.
Teraz je to celkom ok no doriešiť treba prestupné uzly.
Na Legionárskej , kde je prestup na hrane von z mesta poriešiť kapacitný prístrešok a rozšíriť zastávku.
Blumentál tiež v smere von z mesta detto.
Združená zastávka pod Manderlou by sa tiež už konečne mohla realizovať. Načo sa vlastne čaká?
Problém jednolinkového variantu je cestovanie naprieč mestom, tj. Ružinov/Vajnorská-Petržalka a Rača-KV kedy sa pri veľmi šuchtavom vodičovi nestihol prestup a čakalo sa celý interval na ďalší spoj, čo sa práve väčšiou početnosťou spojov dá ľahko odbúrať.
Veľmi sa teším, že sa vymieňajú staré tabule na cestovné poriadky na zastávkach kde niesu vitríny za nové, ale to sa tie nové nemôžu montovať už s vylepenými cestovnými poriadkami?
Teraz v krátkom čase som videl už druhú zastávku úplne bez cestovných poriadkov.
Fakt nieje jednoduchšie a výhodnejšie aby sa nalepili predtým ako ich zoberú pracovníci namontovať do terénu? Miesto toho aby ich namontovali prázdne a potom po hodinách či dňoch prišiel nejaký ďalší pracovník vylepiť cestovné poriadky?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
patrik