Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
1860 má novú CVR Fresh Market.
Reakcia na: Kotlár #169977:
Pri int 4 je cakanie “cely dalsi interval” zanedbatelne, kedze to budu max tri minuty.
Reakcia na: N/A #169978:
Zrejme k staremu označníku plech. V prípade noveho označníka vitrina.
Za to regionalne zastavky roky rokuce su bez cestakov, ale aj bez označníkov.
Reakcia na: N/A #169978:
Nie, čo som zatiaľ videl vymieňa sa to za to isté.

Takej istej farby, zdalo sa mi že aj rovnakého formátu (možno mierne väčšie ako pôvodne na tých zastávkach boli ale skôr nie).
Reakcia na: yellowcaptcha #169976:
To sa staré plechové tabule znova vymieňajú za rovnaký typ alebo DPB nebodaj začal používať civilizované riešenie po vzore Záhumeníc a Chatam Sófer?
Reakcia na: Mhr1 #169971:
Problém jednolinkového variantu je cestovanie naprieč mestom, tj. Ružinov/Vajnorská-Petržalka a Rača-KV kedy sa pri veľmi šuchtavom vodičovi nestihol prestup a čakalo sa celý interval na ďalší spoj, čo sa práve väčšiou početnosťou spojov dá ľahko odbúrať.
Veľmi sa teším, že sa vymieňajú staré tabule na cestovné poriadky na zastávkach kde niesu vitríny za nové, ale to sa tie nové nemôžu montovať už s vylepenými cestovnými poriadkami?

Teraz v krátkom čase som videl už druhú zastávku úplne bez cestovných poriadkov.

Fakt nieje jednoduchšie a výhodnejšie aby sa nalepili predtým ako ich zoberú pracovníci namontovať do terénu? Miesto toho aby ich namontovali prázdne a potom po hodinách či dňoch prišiel nejaký ďalší pracovník vylepiť cestovné poriadky?

#najlepsievedenievhistorii #rozsahdopravnychinformaciinebolnikdytakobsirnyakojeteraz
Reakcia na: Viko #169972:
A dpč .. o jednu trasu domov menej ...
Reakcia na: Viko #169972:
Ale ba, fakt? Niekto kompetentný si po rokoch všimol ten havarijný stav? 🤔
Inak, dnes sa zavrel nadjazd pri depe na Tupého, ako sa zvláda špička na Sliačskej a Podkolibskej?
Reakcia na: Urbanway 2423 #169968:
Ja som to tu už pred časom písal. Interval 8, príp. 7-8 min., je dostatočný. Interval 15 min. už nie je "user-friendly". A toto býva aj častý argument proti 2-linkovému variantu, že 15 min. večer a cez víkend je málo. Súhlasím. Ale pozrime sa na to bližšie. V PD je večer 1 linka, a teda int. 15 min., len medzi nábrežím a Karlovou Vsou. To je nedostatok 2-linkového variantu. A samozrejme, neatraktívny interval cez víkend. Podobne, ako to píše Urbanway, som tu už pred časom uvádzal, že riešením je 2-linkový variant v PD a 1-linkový cez víkend. S rovnakými trasami v PD a cez víkend, aby cestujúci neboli zmätení. Čiže: v PD potiahnuť prevádzku e-6 aspoň do 22. hod., lepšie až temer do konca (do 23. h.).
Cez víkend by potom jazdili len e-1,3,4,9 s tým, že každý 2. spoj e-4 by išiel k ŽSTNM (lebo e-2 by nepremávala) a e-9 by trvalo jazdila cez Obchodnú a e-8 cez Špitálsku. Inak rovnaké linkové vedenie ako pred výlukami, t.j. do Petržalky by išli aj cez víkend obe linky: 1 i 3. Pre cestujúcich jednoduché, trasy stále rovnaké, len nejazdí všetko. A perspektívne - teda po postavení trasy cez Euroveu (a časom do Pod. Biskupíc, príp. po Tomášikovej) - aj tak 1-linkový variant nebude možný...
Reakcia na: Urbanway 2423 #169968:
Ak posilové linky tak skôr 5:30-20, večer je ponuka nedostatočná.
Reakcia na: Urbanway 2423 #169968:
Presne takto si to predstavujem aj ja. Možno som sa predtým trochu zle vyjadril.
Reakcia na: TomJ #169967:
Ja si viem úplne živo predstaviť, že nosná linka (1,3,4,9) by cez PD jazdila celodenne v napr. 7,5/5-minútovom intervale a medzi 06:00 a 19:00 by ju doplnila nejaká druhá linka s inou trasou tiež v 7,5/5-minútovom intervale. Nejakými ,,večernými" linkami (niečo ako 13 a 26 v Grazi, ktoré čiastočne nahrádzajú nosné linky) by som to zbytočne nekomplikoval.
Reakcia na: N/A #169965:
Jasné, že je jedno, ako to nazývame a kľúčový je interval. Dnešná sieť je pre kvalitný jednolinkový variant trochu problematická z niekoľkých dôvodov:
1. dve trate v centre (sú síce blízko seba, no niektoré spojenia chýbajú),
2. absencia manipulačných obratísk, čo komplikuje situáciu pri mimoriadkach.
Z môjho pohľadu by pre súčasnú sieť bol ideálny systém zmiešaný - cez víkend a večer jednolinkový variant (kvôli hustému intervalu a lepším rozostupom spojov na radiálach) a cez PD dvojlinkový variant, ktorý by zabezpečil spojenie radiál s oboma traťami a zároveň by v prípade mimoriadky na jednej radiále bola zachovaná aspoň polovičná kapacita na ostatných radiálach.
Reakcia na: N/A #169965:
Tak ono este otazka, ci sa potom bude dat udrzat jednotny interval na vsetkych linkach. Ci sa nebude musiet potom prejst na 4-5-8-10 a lebo podobne.
Reakcia na: TomJ #169961:
"keď sa raz dostavia Petržalská radiála a postaví trať cez Košickú, tak jednolinkový variant už aj tak nebude použiteľný"
To je jasné, no z princípu je jedno či niečo nazývame ako jedno- alebo dvojlinkový variant - kľúčový je sieťový interval. Ak to bude aj naďalej 4/7,5 min., tak je to v pohode, no aby šla električka iba raz za 8/15 min už asi naozaj nechceme.
Reakcia na: TomJ #169961:
“ keď sa raz dostavia Petržalská radiála a postaví trať cez Košickú” 😃 😃 😃
Reakcia na: TomJ #169961:
Ale bude 😂 postaci dat 1 okruznu linku Eurovea - Mileticka - Blumental - Tunel - Nabrezie 😅

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.