4268 skončil na linke x33 krátko po 13:35 h. Autobus medzi zastávkami Nám. Ľ. Štúra a Šafárikovo nám. prechádzal s väčšou dierou v pravom krídle tretích dverí a visiacim dopytovým tlačidlom. Po otvorení dverí na Šafárikovom námestí sa zostávajúce sklo z dverí celé zosypalo. Započul som, že to údajne spôsobil odletený kameň. Autobus bol následne odstavený na výstupišti pri Eurovei.
Ja som sa na to vykašlal a kúpil bicykel, včera som okolo 11 išiel od zastávky Nad Lúčkami k Nám. Ľ.Š. a bol som aj tak rýchlejšie ako bus, pričom ten stratil iba 2 minúty pri Riviére...
Situacia s dopravou je strasna. Fakt nechapem, ze maju kompetentni cas s vystavbou tej trate do KV. Pianko, akoby sa nic nedialo. Ja tam nebyvam, len fakt lutujem tych ludi z KV a Dubravky. Ta trat sa mala do konca prazdnin spravit!
Zastávka Novohradská smer von z mesta robia kovový prístrešok nový, práve to vyrovnávali vodováhami a ručnými zdvihákmi, mali nachystané aj nejaké lakované dosky asi ako lavičky.........
Vyzerá to tak že sa celá Karlovka vybrala autami cez Harmincovu, Mokrohájska toho začína mať dosť a cez Mlynskú dolinu ani neodporúčam ísť, ide sa krokom v oboch smeroch, zdržanie majú dokonca aj 31 a 39 v smere k internátom
To by sa dalo vyriešiť, keby premávali 1 do Petržalky a 5 (po K. Ves). Z Ružinova potom 8 (Obchodná a NĹŠ) akurát mínus by bolo že z Blumentálu na Špitálsku iba špičková L7. A motázne by bolo ako by si križovatka na Kollárku poradila s 3 linkami s int 4 min. (pevne verím že tento sa raz vráti ...)
Aj ja osobne považujem za zásadnú nevýhodu aktuálneho jednolinkového variantu práve mizerné prestupné uzly - pri cestovaní do Petržalky absentuje prestup na hrane medzi 1 a 3, 4 (nie je tam zriadená ani dočasná zastávka), spomínaný Blumentál s dvojmetrovými chodníkmi a 4,39 m širokým jazdným pruhom je klasický východoeurópsky bizár, bez lavičiek a s prístreškami vhodnými tak na perifériu mesta, do toho pobehujúci ľudia medzi jednotlivými nástupišťami, ktorých kedykoľvek môže zraziť prechádzajúce, rozzúrene trúbiace auto.
Ak sa ani počas tejto výluky neurobí niečo s tými otrasnými nástupišťami a dopravnou situáciou v tej oblasti, tak sa postoj ľudí k prestupovaniu určite nezmení.
Vozidlo #1632 jazdí až s dvoma svietiacimi neónmi v interiréri a aj to len medzi druhými dverami a kĺbom
Neplánuje si DPB zriadiť neziskovku kde by firmy darovali práve takéto spotrebné veci?
Zase by to bolo kapacitne zbytočne prepálené s troma linkami do 23 hod. smer Karlovka , len aby sa jazdilo každých 7,5 min. po nábreží.. aj cez tunel v 7.5 min.
Teraz je to celkom ok no doriešiť treba prestupné uzly.
Na Legionárskej , kde je prestup na hrane von z mesta poriešiť kapacitný prístrešok a rozšíriť zastávku.
Blumentál tiež v smere von z mesta detto.
Združená zastávka pod Manderlou by sa tiež už konečne mohla realizovať. Načo sa vlastne čaká?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Teraz je to celkom ok no doriešiť treba prestupné uzly.
Na Legionárskej , kde je prestup na hrane von z mesta poriešiť kapacitný prístrešok a rozšíriť zastávku.
Blumentál tiež v smere von z mesta detto.
Združená zastávka pod Manderlou by sa tiež už konečne mohla realizovať. Načo sa vlastne čaká?