Dal som si tú námahu a pozrel som si prestojovosť toho vášho vraku 2207.
Od začiatku školského roka (2.9.) bol voz v premávke každý deň s výnimkou piatich dní. V tomto období mal voz prestoj na linke z dôvodu technickej závady (iné dôvody ako napríklad 3.9., 2.10.) nepočítam) až dvakrát (16.9., 28.9.), z toho sa raz vrátil na linku po oprave, raz bol menený za druhý voz (avšak v ten deň už bol po oprave vypravený na inú linku, ktorú odjazdil bez problémov).
Počas letných prázdnin bol tiež vypravený okrem pár dní každý deň. Počas dvoch mesiacov sa pokazil sedemkrát (8.7., 12.7., 15.7., 12.8., 14.8., 15.8., 21.8.), z toho dvakrát preto, lebo motor sa jednoducho prehrial.
Pri poruchovosti niektorých autobusov, ktoré nie sú schopné odjazdiť ani popoludňajšiu špičku alebo viackrát do roka sú dlhodobo odstavené na rôzne poruchy, si myslím, že tento až taký ukrutný vrak nebude. Z pohľadu zabezpečenia výpravy a čo najnižšej prestojovosti si myslím, že je toto dôležitejšie, než to, ako voz hučí počas jazdy alebo aké má vyťahané sedadlá (neviem čo presne myslel Petto s tým jeho "sedadlá socka style", ale tak ja nerozumiem viacerým jeho prejavom).
Za spomínanými nedostatkami, ako už písal Peter6607, väzí neúdržba DPB.
Aha, okey. Už rozumiem. Zvýšená hlučnosť z motorového priestoru a neudržiavaný interiér - vyradiť.
Môžeš začať skúmať 12m Urbanwaye a 12m SORky (rozumej podstatne novšie vozy ako 2207), ako sa akusticky prejavujú po sídliskách niektoré z nich, som zvedavý, čo všetko zistíš a či ešte stále budeš tohto názoru.
"Nie je to len môj názor" - prepáč, ale tento typ argumentu je maximálne infantilný. Je jedno, či hovadinu tvrdí jedinec alebo skupina, stále to hovadinou bude.
Nehoním si ego žiadnymi odjazdenými kilometrami (prečítaj si, ako som napísal, čo som napísal), len nemám rád, keď sa tu ľudia vyjadrujú k veciam, o ktorých vedia absolútne guwno.
Tieto beusacke reci typu "Kolko mas odjazdene?" "Kolko si na tom nalietal hodin?" "Sadni si za volant a potom hovor." som myslel ze uz skoncili, ale vidim ze je rok 2019 a komplexy beusakov neutichaju. Nemusim byt "profesionalny" vodic na to, aby som vedel, ze je nieco totalny vrak. Staci mat oci a usi. Ale chapem, beusak si musi honit ego odjazdenymi kilometrami.
Nepotrebujem na nom mat nič najazdené,aby som vedel ze je to vrak. Ten voz hulaka na cele sídlisko keď jazdieva cez víkendy L32. Rozhegany interiér, sedadla "socka style". A ano som pri zmysloch, nie je to len môj názor na ten voz. Vyskúšaj sa s ním previesť.
Jasné, sedemročný kĺb by si vyraďoval, keď máš v premávke stále hromadu Citelisov a prvosériových SOR-iek. Si pri zmysloch?
Podľa čoho inak usudzuješ, že práve ten voz je najväčší šerbel na 2. DP? Koľko máš na ňom odjazdené?
Pre tvoju informáciu, nie je na voze poškodenie takého rozsahu, aby sa mohlo debatovať o nejakom neopravení.
Na zastávke Bajkalská smer Trnávka stojí kĺbová sorka po nehode. Jedná sa zrejme o 63/3, 2203. Podrobnosti som žiaľ nezachytil, ale bola celkom slušne rozbitá zozadu. Druhého účastníka nehody som nevidel na mieste, sorku akurát kuplovali na Trakker, takže zase o voz do výpravy menej. Je hradená ZV 1032.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1