Na zastávke Bajkalská smer Trnávka stojí kĺbová sorka po nehode. Jedná sa zrejme o 63/3, 2203. Podrobnosti som žiaľ nezachytil, ale bola celkom slušne rozbitá zozadu. Druhého účastníka nehody som nevidel na mieste, sorku akurát kuplovali na Trakker, takže zase o voz do výpravy menej. Je hradená ZV 1032.
Nebolo by racionálnejšie a ekonomickejšie tam dať MANy/Solarisy, ktoré sa tam vedia dočerpať, pri lajbavom prepočte 2 vozidiel mi to za mesiac dalo navyše 1 044 km (áno, kvapka v mori) a neviem ako je to s nedostatkom vodičov keď vedia vypraviť týchto 5 služieb do týždňa.
Karosy sú v Petržalke od samého začiatku školského roka, spravidla dva až tri kusy. Tankovanie sa rieši v noci, tzv. manipulační vodiči ich prevážajú na Jurák a naspäť.
V súvislosti s nedostatok NP vozidiel by nebolo vhodnejšie zameniť vozy zo 184 za Plynosy, či poruchovosť by im neumožnila celodenky?
A ešte k tým Plynosám - posledný týždeň, dva vidím na petržalských poradiach 59 Plynosy - tankovanie je potom ako riešené (idú zakaždým naprázdno do VJD)?
autoškola 8146 Škoda 15TrM o asi 8:15 po Prievozskej smer Svätoplukova
na Svätoplukovej zdržanie cca. 10 min smerom na Nivy, stojí sa už od križovatky s Páričkovou
7795 sa rozhodla, že na prednom displeji bude zobrazovať to isté, čo na bočnom (teda hore cieľ so šípkou a dole nácestné zastávky)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max