Dodatok:
Dal som si tú námahu a pozrel som si prestojovosť toho vášho vraku 2207.
Od začiatku školského roka (2.9.) bol voz v premávke každý deň s výnimkou piatich dní. V tomto období mal voz prestoj na linke z dôvodu technickej závady (iné dôvody ako napríklad 3.9., 2.10.) nepočítam) až dvakrát (16.9., 28.9.), z toho sa raz vrátil na linku po oprave, raz bol menený za druhý voz (avšak v ten deň už bol po oprave vypravený na inú linku, ktorú odjazdil bez problémov).
Počas letných prázdnin bol tiež vypravený okrem pár dní každý deň. Počas dvoch mesiacov sa pokazil sedemkrát (8.7., 12.7., 15.7., 12.8., 14.8., 15.8., 21.8.), z toho dvakrát preto, lebo motor sa jednoducho prehrial.
Pri poruchovosti niektorých autobusov, ktoré nie sú schopné odjazdiť ani popoludňajšiu špičku alebo viackrát do roka sú dlhodobo odstavené na rôzne poruchy, si myslím, že tento až taký ukrutný vrak nebude. Z pohľadu zabezpečenia výpravy a čo najnižšej prestojovosti si myslím, že je toto dôležitejšie, než to, ako voz hučí počas jazdy alebo aké má vyťahané sedadlá (neviem čo presne myslel Petto s tým jeho "sedadlá socka style", ale tak ja nerozumiem viacerým jeho prejavom).
Za spomínanými nedostatkami, ako už písal Peter6607, väzí neúdržba DPB.
Dal som si tú námahu a pozrel som si prestojovosť toho vášho vraku 2207.
Od začiatku školského roka (2.9.) bol voz v premávke každý deň s výnimkou piatich dní. V tomto období mal voz prestoj na linke z dôvodu technickej závady (iné dôvody ako napríklad 3.9., 2.10.) nepočítam) až dvakrát (16.9., 28.9.), z toho sa raz vrátil na linku po oprave, raz bol menený za druhý voz (avšak v ten deň už bol po oprave vypravený na inú linku, ktorú odjazdil bez problémov).
Počas letných prázdnin bol tiež vypravený okrem pár dní každý deň. Počas dvoch mesiacov sa pokazil sedemkrát (8.7., 12.7., 15.7., 12.8., 14.8., 15.8., 21.8.), z toho dvakrát preto, lebo motor sa jednoducho prehrial.
Pri poruchovosti niektorých autobusov, ktoré nie sú schopné odjazdiť ani popoludňajšiu špičku alebo viackrát do roka sú dlhodobo odstavené na rôzne poruchy, si myslím, že tento až taký ukrutný vrak nebude. Z pohľadu zabezpečenia výpravy a čo najnižšej prestojovosti si myslím, že je toto dôležitejšie, než to, ako voz hučí počas jazdy alebo aké má vyťahané sedadlá (neviem čo presne myslel Petto s tým jeho "sedadlá socka style", ale tak ja nerozumiem viacerým jeho prejavom).
Za spomínanými nedostatkami, ako už písal Peter6607, väzí neúdržba DPB.
Petto