Na Trnávke, kde sa temperujú trolejbusy aj električky, vypadáva pod náporom meniareň a chodia masívne nedoplatky ? Nakoniec, bez zastrešenej stojanky je to ešte o niečo ťažšie.
V takýchto teplotách musia produkty Schadefabriky ostávať v aktívnom odstavení, inak nejdú nahodiť a DPB má potom problémy s prekročenými štvrťhodinovými maximami.
Tak interný príkaz, že medzi Hbf. a Mierkom sa nočáky nesmú predbiehať. To je celkove taká momotská myšlienka, že nočáky neodchádzajú z jedného miesta, len aby boli nočné šototrolejbusy.
Mimochodom, dnešná trolejbusová výprava je vskutku nádherná. Trnávkárske vozy na Hroboňáckych poriadiach, nevypravené spoje a nedodržaná kapacita, tradične na 204 a 207, ale najviac bije do očí tá 202... ? Aby v dohladnej dobe nemuseli opäť prevetrať staré vozy...
Len pre doplnenie - normálne tam pred voľným dňom jazdia 31 Tr a pred pracovným dňom 14 Tr, konkrétne 6310 a 6311, ak sú v tej chvíli obidve pojazdné. Ak je nejaká z tých dvoch odstavená, prípadne obe, vtedy sú tam 30 Tr. Plus tá jedna 30 TrDG z 210, s odchodom 0:05 z Hodžovho námestia.
Dalo by sa to tak, otazka je ci vodic toho trolejbusu zvlada sledovat linky.
Zazil som totiz aj take, ze pretekar na N61 ich na Stefanikovej predbehol ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider