Len pre doplnenie - normálne tam pred voľným dňom jazdia 31 Tr a pred pracovným dňom 14 Tr, konkrétne 6310 a 6311, ak sú v tej chvíli obidve pojazdné. Ak je nejaká z tých dvoch odstavená, prípadne obe, vtedy sú tam 30 Tr. Plus tá jedna 30 TrDG z 210, s odchodom 0:05 z Hodžovho námestia.
OK, tak potom asi je nemám aktuálnu informáciu a beriem späť.
Za vhodné riešenie by som považoval čakanie na N53 a N55, pokiaľ viem, tie sa pristavujú ako prvé na HLS.
810zssk - Vdaka za objasnenie. No, tak potom naozaj zadratovat odbocku smerom na SAV (ako odbocuje 93ka) + by mohli ten maly kusok prirobit aj tak ako odbocuje 32 smer Sokolska..
Na N72 dat 30/31Tr podla potreby a maju vyriesene..
Cestujuci by boli spokojnejsi snad..
30TrDG je iba na spoji o 0:00, pretoze tento voz ide z Cilizskej do vozovne (teda to bol povodny dovod, nakoniec tam aj tak jazdi po dratoch, takze tam deges vlastne netreba).
Inak tam su obycajne 30Tr, cez vikend 31Tr, v pripade napatovej vyluky ekvivalentny autobus.
Suhlasim ze N72 az na Hlavnu stanicu by padla vhod.
Ahojte, co sa tyka nocakov, prestupy a N72 = na N72 = co tam vlastne byva pravidelne za voz?
Lebo ako citam vase prispevky je tam bud 30TrDG 61xx alebo je napatova vyluka a supluje nejaky SOR.
Ked uz tam davaju 30TrDG, mohli by dat N72 priamo z Hlavnej Stanice. Ak tam bude 30TrDG tak napr. na SAV moze nahodit palice a ide dalej alebo by ich nahodil v useku kde uz nie je napatova vyluka..
Toto ma napadlo ako mozne riesenie, nech vyuziju naplno tie 30TrDG a nemusi byt cirkus na Hodzovom, ze ktore spoje sa cakaju kvoli prestupom apod.
Oficialne (podla sluzobneho CP) sa caka na prejazd prveho z vozidiel iducich cez to nastupiste (N53, N55, N61, N70). Co je podla mna trochu nestastne riesenie, lebo to co prve pride na Hodzko nie je vzdy prve co odislo zo stanice ?
Je to uvedené aj v služobnom CP v konkrétnom znení – vyčká na odchod všetkých liniek? Na všetky sa čaká iba vtedy, ak sa ide riadne podľa CP. Ak je vypravenie nočákov zo stanice oneskorené, čaká sa iba na prvé vozy zo stanice (N53 alebo N55), aby sa zbytočné meškanie neprenášalo na N72, následne sa pristaví voz, vybaví zastávku a odíde.
Pokiaľ viem, oficiálne by mala stále čakať na všetky štyri, aj keď sa už navrhovalo a riešilo, aby bolo povinné čakanie len na N53/N55, keďže tie idú prvé, s cieľom zabezpečiť včasný odchod N72.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mopy
Na N72 dat 30/31Tr podla potreby a maju vyriesene..
Cestujuci by boli spokojnejsi snad..