Na Trnávke, kde sa temperujú trolejbusy aj električky, vypadáva pod náporom meniareň a chodia masívne nedoplatky ? Nakoniec, bez zastrešenej stojanky je to ešte o niečo ťažšie.
V takýchto teplotách musia produkty Schadefabriky ostávať v aktívnom odstavení, inak nejdú nahodiť a DPB má potom problémy s prekročenými štvrťhodinovými maximami.
Tak interný príkaz, že medzi Hbf. a Mierkom sa nočáky nesmú predbiehať. To je celkove taká momotská myšlienka, že nočáky neodchádzajú z jedného miesta, len aby boli nočné šototrolejbusy.
Mimochodom, dnešná trolejbusová výprava je vskutku nádherná. Trnávkárske vozy na Hroboňáckych poriadiach, nevypravené spoje a nedodržaná kapacita, tradične na 204 a 207, ale najviac bije do očí tá 202... ? Aby v dohladnej dobe nemuseli opäť prevetrať staré vozy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207