no v zime som zažil párkrát šoférku, ktorá strednými dverami zastala na začiatku zastávky a predné dvere pre istotu neotvorila, čiže vpredu bolo volné a stred a zadok busu plný...
medzi dudvazskou a hronskou bolo nieco s trolejovym vedenim, po 1 plosine renault (bolo na nich 33 a 36) v oboch smeroch, po okoli snad vsetky trolejbusy z 201 a 202 okrem tych 3 co som videl odstavene na cintorine - 6610, 66x8 (asi 6628) a este nieco dlhe
rozhybalo sa to 17:05
Ráno som šiel do práce 6635-kou. Robí to šoférom nejaký problém zastaviť tak ako sa má a nie tak že tretie dvere sú tam, kde by mali byť prvé? Keď niekto stojí na zastávke vzadu, tak môže ísť dopredu a môže sa tlačiť pri dvoch dverách s celou zástavkou.
Zasujimave: Ik435-ky boli preradovane 7.7. Vcera vecer (2 dni po preradovani) som cestoval s 1815-kou na 39/6, ktora potom isla robit 402. A rano uz ako 4852 vysla na 93.
Mám technickú otázku, najprv popis situácie:
Dnes ráno som, ako každé ráno v letnom grafikone, išiel do práce spojom 50/7, odchod od OD Slimák 7:22. Teda chcel som ísť. Nešla, išiel až spoj 50/2, 7:34. Nakoľko je mi známa neutešená situácia v DPB, chcel som si zistiť či sa 50/7 pokazila a nie je hradená alebo či nebola vôbec vyprvená. Dispečer mi ochotne vysvetlil situáciu, že 50/7 bola od OD Slimák poslaná na medzičas, nakoľko pred ňou vypadli dva spoje a že od Auparku už pôjde na čas. Ak som dobre počul a chápal, tak nešiel ani spoj 6:58 (50/8), ani 7:10 (50/1 - miesto nej poslali 50/2 skôr). Neviem teraz aká to musí byť náhoda, že sa pokazia dva spoje za sebou na jednej linke a niet záložné vozidlo. Vie mi prosím niekto napísať, či boli dnes ráno nejaké poradia linky 50 nevypravené? Veľmi ma to zaujíma, nemám číslo na výpravňu, zistil by som si to sám keby som ho mal. Ďakujem.
Btw. ráno bol na 70/15 (asi) Ik415 č. 2009. Nestihol som si všimnúť či a akú ceduľu mal za oknom. Tipujem záložák.
? Ja ti dam, tuto na dispecerov v zacviku by si chcel zarabat?? Kolko piveciek si platil ty, ked si zacinal?? ? ?
Z nedele:
- 1706 pocas popoludnia vypadol na linke 20/1, neskor ho nahradil 1120 - frenky tak to mame hned 1 pivecko aj s pukancami za to, ze si si neoveril odchod v dalsom kole, aby si sa uistil, ci islo o ZV alebo nie ? ? . Takemu ostrielanemu harcovnikovi sa to nemoze stavat ? ?
- 4832 okolo 19. h. vypadol na linke X12/1
- 2619 okolo 22.30 h. bud vypadol, alebo odisiel na plnicku z linky X12/3, az do konca sluzby ho nahradil ZV 2008 (vodic musel byt tesivy, vykonaval posledny odchod linky X12 pred polnocou ? )
Vectra ťukla zozadu do Octavie keď obe autá ešte boli v odbočovacom pruhu. Vtedy tá Octávia už stála, ale tá [censored] v Škodovke sa začalo obzerať dozadu (asi chcela vedieť že akého plišáka má na späťáku tá ženská za ňou) a v tom momente pustila brzdu, a auto sa začalo kotúlať do jazdného pruhu trolejbusu. Šofér v 15Tr zareagoval a znažil sa nehode zabrániť, ale tá [censored] nezareagovala a napriek tomu že mala "rezervu" skoro celého jazdné pruhu, dokotúlala sa až k prechádzajúcemu trolejbusu a chytila strednú časť harmoniky. Bola to fakt slušná rana. Ja osobne som sa potom so šoférkou pekne pohádal a zdrbal som ju, lebo kvôli nej som sa potom musel tlačiť v 201-ke. Tá [censored] to ešte chcela zvaliť na šoférku Opelu, ale ona bola vynníkom len tej prvej nehody. To že ona zabudla zabrzdiť je už jej chyba.
Aha, keď som tade išiel, tak trolejbus bol odstavený rovno, takže poškodenie kĺbu nebolo vidieť. Tá Octavia vychádzala vpravo do bus pruhu a nedala prednosť, alebo to bolo nejak inak? Inak tá Vectra vyzerala nepoškodená, tak som čudoval čo tam robí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
provizee
rozhybalo sa to 17:05