Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: e1 #46451:
no v zime som zažil párkrát šoférku, ktorá strednými dverami zastala na začiatku zastávky a predné dvere pre istotu neotvorila, čiže vpredu bolo volné a stred a zadok busu plný...
dnes na 66: 3522/1 3515/5 (tusim) 3507/3 3607/4
88: 1205, 1214, 1215, ❓ , ❓ ...
medzi dudvazskou a hronskou bolo nieco s trolejovym vedenim, po 1 plosine renault (bolo na nich 33 a 36) v oboch smeroch, po okoli snad vsetky trolejbusy z 201 a 202 okrem tych 3 co som videl odstavene na cintorine - 6610, 66x8 (asi 6628) a este nieco dlhe
rozhybalo sa to 17:05
Reakcia na: darox #46455:
Zmen si Nick... nebudem ti vysvetlovat preco snad mas dost rozumu... ? ? ?
PePa: Toto je najkrajsia fotka autobusu aku som v zivote... zaber za vsetky prachy. ? ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f0f9f0edf6f0f0f2&no=5&id=27302aeef1f022f9f5f9f421

To osvetlenie vo vozidle robi tu fotku neuveritne peknu, ako spomienka fakt perfektna... ?
Reakcia na: e1 #46451:

Ja som išiel ráno o 4.30 s týmto trolejbusom a ako píšeš vždy zastavil min 5 metrou za označníkom zástavky
Ráno som šiel do práce 6635-kou. Robí to šoférom nejaký problém zastaviť tak ako sa má a nie tak že tretie dvere sú tam, kde by mali byť prvé? Keď niekto stojí na zastávke vzadu, tak môže ísť dopredu a môže sa tlačiť pri dvoch dverách s celou zástavkou.
Zasujimave: Ik435-ky boli preradovane 7.7. Vcera vecer (2 dni po preradovani) som cestoval s 1815-kou na 39/6, ktora potom isla robit 402. A rano uz ako 4852 vysla na 93.
4852 na linke c.93
4853 na linke c.94
2418 na linke c.59
Mám technickú otázku, najprv popis situácie:
Dnes ráno som, ako každé ráno v letnom grafikone, išiel do práce spojom 50/7, odchod od OD Slimák 7:22. Teda chcel som ísť. Nešla, išiel až spoj 50/2, 7:34. Nakoľko je mi známa neutešená situácia v DPB, chcel som si zistiť či sa 50/7 pokazila a nie je hradená alebo či nebola vôbec vyprvená. Dispečer mi ochotne vysvetlil situáciu, že 50/7 bola od OD Slimák poslaná na medzičas, nakoľko pred ňou vypadli dva spoje a že od Auparku už pôjde na čas. Ak som dobre počul a chápal, tak nešiel ani spoj 6:58 (50/8), ani 7:10 (50/1 - miesto nej poslali 50/2 skôr). Neviem teraz aká to musí byť náhoda, že sa pokazia dva spoje za sebou na jednej linke a niet záložné vozidlo. Vie mi prosím niekto napísať, či boli dnes ráno nejaké poradia linky 50 nevypravené? Veľmi ma to zaujíma, nemám číslo na výpravňu, zistil by som si to sám keby som ho mal. Ďakujem.

Btw. ráno bol na 70/15 (asi) Ik415 č. 2009. Nestihol som si všimnúť či a akú ceduľu mal za oknom. Tipujem záložák.
c.404 dnes (zo vcera na dnes) 4106. 😉
Reakcia na: frenky #46435:
? Ja ti dam, tuto na dispecerov v zacviku by si chcel zarabat?? Kolko piveciek si platil ty, ked si zacinal?? ? ?

Z nedele:
- 1706 pocas popoludnia vypadol na linke 20/1, neskor ho nahradil 1120 - frenky tak to mame hned 1 pivecko aj s pukancami za to, ze si si neoveril odchod v dalsom kole, aby si sa uistil, ci islo o ZV alebo nie ? ? . Takemu ostrielanemu harcovnikovi sa to nemoze stavat ? ?
- 4832 okolo 19. h. vypadol na linke X12/1
- 2619 okolo 22.30 h. bud vypadol, alebo odisiel na plnicku z linky X12/3, az do konca sluzby ho nahradil ZV 2008 (vodic musel byt tesivy, vykonaval posledny odchod linky X12 pred polnocou ? )

X12: 4832, 4845, 2619, 2814, 2605
23: 3517, 1601
26: 1601
83: 2822, 2809, 2826, 2829, 2820, 2823, 2819, VN 2813, 2800, 2810
405: 2000
504: 1611

Prispel frenky (to pivecko sa teda odpusta ? ? ), frenky zastav sa potom na sklenicku citrusu ? ?
Reakcia na: Andy #46443:

Vectra ťukla zozadu do Octavie keď obe autá ešte boli v odbočovacom pruhu. Vtedy tá Octávia už stála, ale tá [censored] v Škodovke sa začalo obzerať dozadu (asi chcela vedieť že akého plišáka má na späťáku tá ženská za ňou) a v tom momente pustila brzdu, a auto sa začalo kotúlať do jazdného pruhu trolejbusu. Šofér v 15Tr zareagoval a znažil sa nehode zabrániť, ale tá [censored] nezareagovala a napriek tomu že mala "rezervu" skoro celého jazdné pruhu, dokotúlala sa až k prechádzajúcemu trolejbusu a chytila strednú časť harmoniky. Bola to fakt slušná rana. Ja osobne som sa potom so šoférkou pekne pohádal a zdrbal som ju, lebo kvôli nej som sa potom musel tlačiť v 201-ke. Tá [censored] to ešte chcela zvaliť na šoférku Opelu, ale ona bola vynníkom len tej prvej nehody. To že ona zabudla zabrzdiť je už jej chyba.

http://e1.sk/files/15Tr_vs_Octavia.rar
Reakcia na: e1 #46441:
Aha, keď som tade išiel, tak trolejbus bol odstavený rovno, takže poškodenie kĺbu nebolo vidieť. Tá Octavia vychádzala vpravo do bus pruhu a nedala prednosť, alebo to bolo nejak inak? Inak tá Vectra vyzerala nepoškodená, tak som čudoval čo tam robí. 🙂
Reakcia na: miso1234 #46438:
Ranny spoj robi potom 80/3, ten poobedny robi 30/6.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.