Vcera o 17:40 cestujuci zazili nahanacku karosa na linke 84 sa snazila predbehnut ikarus na linke 34
(evidencne cisla nepisem kto chce si ich zisti)
Vitaz linka 84
Samotny priebeh zavodov
Start: zastavka Sokolska
Ciel: zastavka Hrobonova
o vitazovi dlho nebolo rozhodnute 84 startovala z druhej pozicie pri odbocke na stromovu (v stupani) sa jej podarilo v pravom pruhu predbehnut 34 o "predne dvere", tento naskok vsak na nasledujucej rovinke a klesani 34 odstranila, Nato 84 pridala co to da a na zastavku Hrobonova prisla prva a to s takym brzdenim ze ju presvihla asi o desat metrov a ostala skrizena cez zastavku a prilahli bus pruh. Na rurovni jej poslednych dveri v tom istom okamihu zastala 34. Nasledovalo vzajomne trubenie na oslavu vitaza.
Vsetci cestujuci si tento zavod uzili aj ked mysleli ze 84 zastavi v najlepsom pripade az na Patronke.
7827 ako ZV na linke 9,pred 8.30hod.a nahradil ho 7901-02.
Odkaz od Jana:
OMV o 10:20h bola tlačená na Šafárikovom námestí K2S-kou
4811 na linke 95 mal nejakú mimoriadnu udalosť-DD-dopravné nehody na Šafku.
7837+38 ZADNY VOZEN MA CELOPLOSNU REKLAMU NA HODINU DETOM!!! Je to vyriesene velmi zaujimavo-modry lak ostal,len tam nacapili nalepky! Je na 7 teraz na SNPcku.
#4049> Zákonník práce určuje iba pracovné prestávky (najneskôr po 6 hodinách 30 minút). Bezpečnostné prestávky upravujú iné predpisy.
Na väčšine liniek sa pracovné prestávky delia na 2x15 minút. V minulosti ZP takéto výnimky pripúšťal v prípadoch stanovených vyhláškami rezortných ministerstiev. Neviem, či je to oficiálne prípustné aj dnes.
Neviem ci som to dobre pochopil ( tie zmatky na 83 ), ale snad ano:
- 2208 vypadol na linke 83/5 po 14. h., z Dubravky to za neho zobral 83/10 - 2926, takze nebol obsluzeny odchod o 14:14 h. ( 83/10 ), do Dubravky uz prisiel 2831 pravdepodobne ako ZV, ale z Dubravky o 16:15 h. ( 83/5 ) opat neisiel, az neskor prisiel 2940
- 2820 vypadol na linke 83/6 medzi 14. a 15. h., neskor ho nahradil 2801
Popoludnajsia vyprava 83 podla poradia:
2811, 2827, 2315, 2822, 2208, 2820, 2814, 2937, S N 2203, 2926, 2204, 2403, 2304
M: ZV 2831 a 2940/ oba 5 a 2801/6
Zakonnik prace presne urcuje bezpecnostne a pracovne prestavky. Keby ich vodici nemali, tak DPB porusi zakon, za co mu hrozia sankcie. Takze problem je v tom...
7304 ide teraz po nabrezi do Dubravky,ale co ma zarazilo-ze uz ma hrdzave schodiky!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Doc
(evidencne cisla nepisem kto chce si ich zisti)
Vitaz linka 84
Samotny priebeh zavodov
Start: zastavka Sokolska
Ciel: zastavka Hrobonova
o vitazovi dlho nebolo rozhodnute 84 startovala z druhej pozicie pri odbocke na stromovu (v stupani) sa jej podarilo v pravom pruhu predbehnut 34 o "predne dvere", tento naskok vsak na nasledujucej rovinke a klesani 34 odstranila, Nato 84 pridala co to da a na zastavku Hrobonova prisla prva a to s takym brzdenim ze ju presvihla asi o desat metrov a ostala skrizena cez zastavku a prilahli bus pruh. Na rurovni jej poslednych dveri v tom istom okamihu zastala 34. Nasledovalo vzajomne trubenie na oslavu vitaza.
Vsetci cestujuci si tento zavod uzili aj ked mysleli ze 84 zastavi v najlepsom pripade az na Patronke.