Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
d3k0> kedysi sa predbiehali aj pri hribikoch ked koncili rano spicky, ale uz to nerobia odkedy vozia ludi aj vtedy 🙂 bolo to zaujimave ked elina plna ludi isla na odstavnu kolaj a prazdna ju predbiahala 🙂 pripadne prazdna predbehla plnu cez odstavnu kolaj 🙂
Andy #4065: Jasne, a pre pripad predbiehania by mali vzadu vozik so sluhom, vodic by to rozfofroval, sluha stiahol palice, predbehli by pomalsieho, sluha nahodil palice a slo by sa. Tiez by sa to dalo vyuzit na niektorych krizovatkach. 😃
Z #4055: este doplnim 50ku: 3185/6, 3195 (alebo 93). A este pozor na 7901+2 na 9, sofer s tym nejak nevie dost jemne narabat a pri rozbehu a dobrzdovani strasne cuka.
Color #4053: Co s KLFom? Ja na tie schodze momentalne nemozem chodit (skola), ale som zvedavy... (Pripadne aj mailom, ak sa to nehodi na public forum.) 🙂
d3k0 #4061: Alebo by mohli takto závodiť trolejbusy...
wurmi: Vôbec si nepochopil systém mestskej hromadnej dopravy
??? Asi 1910 🙂 Jedine, ze by 4910 vstal z mrtvych a zacal jazdit z 1. DP :>
uz viem co to je vodic v zacviku. presvedcil ma o tom 4910 na 31/6 🙂
Doc: To by mohli niekedy skusit aj elektricky pri hribikoch v KV 🙂 🙂 🙂
Dnes vas Zemlo na 7815+16. Dog: Fakt zaujimave lepsie ako rozpravka na dobru noc. 😉 nic v zlom.
Vcera o 17:40 cestujuci zazili nahanacku karosa na linke 84 sa snazila predbehnut ikarus na linke 34
(evidencne cisla nepisem kto chce si ich zisti)
Vitaz linka 84
Samotny priebeh zavodov
Start: zastavka Sokolska
Ciel: zastavka Hrobonova
o vitazovi dlho nebolo rozhodnute 84 startovala z druhej pozicie pri odbocke na stromovu (v stupani) sa jej podarilo v pravom pruhu predbehnut 34 o "predne dvere", tento naskok vsak na nasledujucej rovinke a klesani 34 odstranila, Nato 84 pridala co to da a na zastavku Hrobonova prisla prva a to s takym brzdenim ze ju presvihla asi o desat metrov a ostala skrizena cez zastavku a prilahli bus pruh. Na rurovni jej poslednych dveri v tom istom okamihu zastala 34. Nasledovalo vzajomne trubenie na oslavu vitaza.
Vsetci cestujuci si tento zavod uzili aj ked mysleli ze 84 zastavi v najlepsom pripade az na Patronke.
7827 ako ZV na linke 9,pred 8.30hod.a nahradil ho 7901-02.
Odkaz od Jana:
OMV o 10:20h bola tlačená na Šafárikovom námestí K2S-kou
4811 na linke 95 mal nejakú mimoriadnu udalosť-DD-dopravné nehody na Šafku.
7837+38 ZADNY VOZEN MA CELOPLOSNU REKLAMU NA HODINU DETOM!!! Je to vyriesene velmi zaujimavo-modry lak ostal,len tam nacapili nalepky! 😉 Je na 7 teraz na SNPcku.
Stvrtok-vyprava 🙂 (mala, ale nasa :))

50:3600, 3192:)
61:2808?
71:2212
76:3522(2):)
85:1916(9)
96:4951(1):), 2927
7074 na 7/5.7706 ako ZV na 2-rano;Kooperativa na 5/2;1702 na 22/2.
Prajem Renemu Virsigovi (KLFovi) vsetko najlepsie k jeho slavnostnemu odvolaniu z KPMHaRD! Mimochodom vsetko najlepsie aj k meninam 😛
#4049> Zákonník práce určuje iba pracovné prestávky (najneskôr po 6 hodinách 30 minút). Bezpečnostné prestávky upravujú iné predpisy.
Na väčšine liniek sa pracovné prestávky delia na 2x15 minút. V minulosti ZP takéto výnimky pripúšťal v prípadoch stanovených vyhláškami rezortných ministerstiev. Neviem, či je to oficiálne prípustné aj dnes.
Včerajšia výprava na linke 7:
7841-7842/1, 7843-7844/2, 7101/3, 7058/4, 7086/5
Dnes:
7841-7842/1, 7074/5
Neviem ci som to dobre pochopil ( tie zmatky na 83 ), ale snad ano:
- 2208 vypadol na linke 83/5 po 14. h., z Dubravky to za neho zobral 83/10 - 2926, takze nebol obsluzeny odchod o 14:14 h. ( 83/10 ), do Dubravky uz prisiel 2831 pravdepodobne ako ZV, ale z Dubravky o 16:15 h. ( 83/5 ) opat neisiel, az neskor prisiel 2940
- 2820 vypadol na linke 83/6 medzi 14. a 15. h., neskor ho nahradil 2801

Popoludnajsia vyprava 83 podla poradia:
2811, 2827, 2315, 2822, 2208, 2820, 2814, 2937, S N 2203, 2926, 2204, 2403, 2304
😞 M: ZV 2831 a 2940/ oba 5 a 2801/6
Zakonnik prace presne urcuje bezpecnostne a pracovne prestavky. Keby ich vodici nemali, tak DPB porusi zakon, za co mu hrozia sankcie. Takze problem je v tom...
turbo #4040-> a v com je teda problem ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.