Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #179223:
Podľa mňa v situácii, ktorá nastala včera, jednoducho spúšťaš primitívnu triáž v zmysle: čo je rozbité zostane rozbité a čo nie je rozbité, to idem zachraňovať. Viem, že zase pôjdem proti prúdu, ale ani organizátor IDS, ani objednávateľ a ani dopravca nemajú čarovný prútik, ktorý by vyčaroval ďalšie autobusy s ďalšími vodičmi a už vôbec nemajú čarovný prútik aby odstránili zápchy (v ktorých sú už autobusy s vodičmi uviaznuté). Včera som sa v tom regióne úplne nepohyboval a tak neviem posúdiť, ale jediné, kde to mohlo zlyhať zo subjektívnych príčin, je komunikácia s cestujúcim.
Reakcia na: Solider #179222:
Pozývam Ťa prísť pracovať k železničnému dopravcovi.
Reakcia na: TomJ #179220:
Vo Vajnoroch pri peróne, majster ale nemal poznanie na odklonovú trať.
Reakcia na: Joyki #179223:
620 cez Veľký Biel+všetky svoje dediny by bola dosť komplikovaná, aj keby vo VB obsluhovala len Bratislavskú a poštu(na Bratislavskej hociktorým smerom sa blbo otáča, takže by bolo lepšie pretiahnuť to ku pošte, kde síce nie je oficiálne obratisko, ale tvar zastávkového zálivu s možnosťou otáčania zjavne počíta).
Reakcia na: AndyNO #179221:
Ja som koordinátor alebo niekto iný? Ten koordinátor ani len informaciu nevydal, nehovoriac o tom, že ja ako obyčajný cestujúci musím tu vymýšľať zabezpečenie verejnej dopravy na úseku BA-SC. 😂
Keďže PAD ma meskanie 100 minut, tak pošlem operatívne cez D1, kde teda kolóny vôbec neboli, a základ nechám na 620 cez Ivanku a Bernolakovo a ďalej. Tak, ako sa to robí v MHD, a tak, ako sa to píše v zmluve.
Reakcia na: TomJ #179220:
To uviaznuté EC 277 som tiež nepochopil. Ak tam vypli elektrinu, tak som čakal, že ho záloha vytiahne niekde ďalej, kde si bude môcť obehnúť súpravu a ísť odklonom cez TT.
Reakcia na: Joyki #179218:
Pane Bože, tých 90-120 min. bolo myslených na PAD...

Tak ako si ty predstavuješ riešenie tejto situácie? PAD sa ti rozpadá kvôli vysokým meškaniam. Voľné vozidlá, ktoré má dopravca k dispozícii jazdia v regióne, aby sa čo najmenejšieho počtu cestujúcich dotkla táto situácia. Všetky spoje v smere SC sú preplnené (s Arrivou cestuješ, takže si vieš predstaviť ako vyzerá 80 ľudí v SORke). Som zvedavý...
Reakcia na: Joyki #179218:
Kde uviazlo to EC? Nedalo by sa ho otočiť a poslať cez TT a Sereď. Rovnako ostatné diaľkové vlaky, ktoré sa do zasiahnutého úseku ešte nedostali mali byť odklonené.
Reakcia na: Joyki #179218:
Asi 528, 610, 620, 630 a 632 jazdia kvôli odklonu s takým vysokým meškaním.
Reakcia na: AndyNO #179217:
Arriva to má v zmluve, že zabezpečuje NAD v podobe XS60 v prípade prerušenia premávky na železnici. Škoda, že si to nikto nepamätá, ani koordinátor.

Prerušená premávka trvá do týchto chvíl od 14:40, takže akých 90 az 120 min meškania? Doteraz žiadne vlaky nejazdia už 5 hodín, EC a REX stoja vo Vajnoroch bez kúrenia a toaliet, bystrické R zas v opačnom smere už 2 a 4 hod. S60 jedna súprava pendluje medzi HLST a Vajnormi, druhá medzi Bern a GA, spojenie medzi nimi neexistuje. Bez spojenia s BA teda je celý úsek GA-Vajnory už 5 hodín.
Takže neprichádza do úvahy voziť ľudí? Tak potom ďakujem pekne IDS BK. Mimochodom do tohto momentu od BID o tomto žiadna informácia nevyšla.
Reakcia na: Joyki #179214:
Ako si prišiel na to, že BID nič nerobí? Na klasickú NAD nemáš autobusy ani vodičov, meškania liniek boli na úrovni 90 až 120 min. takže v prvom rade bolo potrebné v PAD zachrániť toho čo najviac podľa možností a schopností, koniec koncov, všetky vozidlá, ktoré mal dopravca k dispozícii boli použité na vyrovnávanie meškaní. A všetky linky v smere z BA, či už expresné alebo klasické, jazdili úplne preplnené, takže nejaké odklonenie liniek (napríklad cez ŽST Vajnory) neprichádzalo do úvahy.
Reakcia na: Joyki #179214:
Tak tam to teda musí ozaj vyzerať zaujímavo.
Údajne je dôvodom MU - teda uzavretá trať aj cesta masívny únik plynu spôsobený poškodením plynovodu stavebnými prácami na mieste.
Reakcia na: trolejbus6207 #179213:
Mierne vybrakovaná? 😆 no super tak hádam do jari 2025 sa ju podarí skoro po roku znova sprevádzkovať 😅
Od 14:30 prerušená premávka na trati 130 medzi Vajnormi a Bernolakovom. Cestujúci uz 3 hodiny sedia vo vlakoch bez prúdu a kúrenia. Nahrada žiadna, ani vážená BID nič nerobí. Zavretý je nadjazd pri METRE, obchádzka cez Ivanku a Bernolakovo.
Reakcia na: majky1602 #179209:
Je opravená (Poliaci ju opravili tu na ťažkej údržbe trolejbusov), akurát je mierne zkanibalizovaná, takže sa čaká na náhradné diely...
Reakcia na: Ike #179210:
V tomto Meste je "mimoriadnou udalosťou" s masívnym dosahom (nielen) na verejnú dopravu aj lejak, sneženie, poľadovica, strhnuté trolejové vedenie, denný beh, nočný beh, cyklopruh, ale aj papalášska žranica v centre. Som si istý, že si dokážeš spomenúť na výskyt takých okolností za ostatných 30 rokov. ... nevraviac o schopnosti zodpovedných útvarov adekvátne reagovať.
Reakcia na: Ike #179208:
Čo chceme od mestskej politiky ? Nuž v prvom rade to, aby existovala. Musí nadväzovať na priority politiky štátu (logicky a pragmaticky predpokladám, že musí existovať) a poskytovať ucelenú víziu rozvoja Mesta v rovine taktickej, strategickej ako aj operačnej. Aktuálny stav, keď rozhodnutia naprieč všetkými úrovňami závisia od rannej nálady, narcistického počítania srdiečok na sociálnych sieťach a rád spindoktorov je to, čo tu skutočne nepotrebujeme.
Reakcia na: andy27 #179205:
Vedel by si definovať "mimoriadnu udalosť" a koľko takých udalostí nastalo za posledných 30 rokov? Pripomínam Ti, že stále platí právo prednostnej jazdy a stále vie regulovčík ovládať križovatku podľa potreby.
Nemá niekto infošky ohľadne #6916? Či už sa opravuje v Poľsku, alebo je stále u nás na Trnavke ?
Reakcia na: si #179207:
Čiže pridanie jedného, eventuálne dvoch riadených priechodov do existujúcich svetelných križovatiek tak, aby bol celý, nie nevýznamný prestupný uzol komfortný a bezbariérový, pričom na tejto relácii už dnes je približne 20 riadených či neriadených priechodov pre chodcov, neimplementujeme preto, lebo autá by si postáli trochu dlhšie a niektorí vodiči prehodnotili svoje dopravné správanie? Čo potom chceme od mestskej politiky? Položme si naozaj serióznu otázku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.