este k vyprave nocakov dodam, ze "kopirovanim" vozov na nocakoch si vypravcovia vo vozovniach ulahcuju robotu - ak vidia ze ten a ten voz je spolahlivy, nechodi na poruchy, nebyva odstaveny, vodici nanho moc nekydaju, tak ho tam napisu aj na druhy den (toto mimochodom plati aj na princip vypravovania nepridelenych vozov cez den - niekto tu spominal pozicane stare sorky v Petrzalke), a tak sa kludne stane ze dany voz je na NV-XY uz cele mesiace vkuse nenapisu predsa na nocak hocijaky vrak co sa kazi - nebudu si robit robotu navyse..
ziadna oficialna pridelenost na nocakoch neexistuje, jedine okrem NZV 4254 cez tyzden ale ani to si nie som isty ci oficialne ..
ziadna oficialna pridelenost na nocakoch neexistuje, jedine okrem NZV 4254 cez tyzden ale ani to si nie som isty ci oficialne ..
samkoh
a. výhradne určené pre daného vodiča, kým neprestane robiť v DPB a po ňom to dostane iný, alebo
b. prednostne pre daného vodiča a počas jeho voľna to vozidlo dostanú vodiči bez prideleného vozidla?
Z laického pohľadu mi príde možnosť a. blbá, keďže vozidlo nepotrebuje 2 dni voľna do týždňa a keď má motor čo "žrať", tak mu nevadí jazdiť aj od polnoci do polnoci. Na druhej strane ak platí b. a ten zaskakujúci vodič niečo nenápadné s tým vozidlom pokafre(napr. úprava kabíny), ako bude kmeňový vodič vysvetľovať, že to nebol on?