Tento argument beriem pri vozidlách čo majú zberače s kĺbom vzad, ako sú T6A5/III. U vozidiel čo majú zberače kĺbom vpred to sa ale nestáva. 7837+38 už má pomaly 4 roky od poslednej prehliadky ale stále má viditeľné žlté zberače. Detto hocijaká K2S alebo T6 z prvých dvoch sérii.
Až toľko veľa vozidiel po vzore T6A5/III nemáme, a ten efekt by sme tiež mohli zmierniť keby otočili zberače na 7733, 7835, 7839, a 7841. A hlavne že práve na 7733 obnovili pôvodne farby.
Už viac krát som toto tvrdenie čítal na tomto fóre a nejde mi do hlavy. Podľa čoho má človek má vedieť že ten náter je súčasťou IDS? Na vozidlách nie sú žiadne loga IDS a máme tu vozidlá vo viacerých náteroch alebo s reklamami ktoré nikoho urgentne netrápia.
Ja nehovorím že by sme nemali mať zjednotený náter, ten kľudne môže propagovať že systém je súčasťou IDS, ale to ešte nemusí znamenať že zvolíme ten najviac o ničom náter ktorý nás napadne.
Antracitový zberač je tam podla mňa kôli tomu aby pôsobil menej špinavo. Pamätám si ako na niektorích električkach (hlavne T6A5/III) boli žlté zberače tak špinavé že pôsobili skôr čierno-sivo jak žlto.
Myslím si že diskusia o náteroch na Dispečerskom fóre je trochu Off-Topic.
Dizajn vymyslel ten, čo aj karosériu. Od počiatku pri karosérii počítal aj s tým, aký bude náter, čo sa zvýrazní, čo naopak upozadí. Čiže určité optické "rozbitie" veľkých plôch je nutné. T3 i K2 by sa mali maľovať podľa Kardausa. Netvrdím, že v tých istých farbách, ale v tej istej schéme. Uvedom si, že pri vozidlách s lepenými sklami žiadne veľké jednoliate a jednofarebné plochy nie sú, je tu kombinácia červenej a čiernej. Staršie vozidlá bez čiernych okien nie sú naozaj v jednofarebnom nátere pekné. "Kotasky" by sa mali podľa mňa maľovať podľa Kotasa a keď už "celomáčano", tak kombinácia s reklamou "Little Big City" práve túto monotónnu plochu rozbila a esteticky tak zlepšila. Patrím ku generácii, ktorá zažila "rosničky", "karkulky", hektory" i "čmeliaky" v pôvodnom nátere a boli to veľmi pekné lokomotívy. Jednofarebný náter ich doslova "zhnusil".
Je príšerné nudný. Vyzerá ako podsada a nie ako hotový výrobok. Na veľkej ploche nie je vôbec nič na čo by si sa mohol pozrieť, keďže je tam len jedna farba tak to ani trochu nesnaží rozbiť monotónnosť (už Kotasové a polomáčané nátery boli lepšie na tom), a tie antracitové zberače pôsobia strašne depresívne.
Opakovane sa tu diskutovalo, že "celomáčaný" náter nie je pekný. S reklamou LBC to bolo úplne o inom. Toto je fakt škaredé. Len ma prekvapuje, že robili VP/SP kačici, keď sa pomaly chystajú na na "odchod"? Neviete niekto, aký rozsah opravy to bol? Lebo odstavená bola 1 a 1/4 roka.
Musim povedat, tento korporatny imidz DPB je uplne zufaly. Ked vidim ako vyzera MHD v Berline, v Budapesti, v Brne, vo Viedni, v Plzni, v Kosiciach, vo Varsave, v Poznani, tak sa za nas DP akurat hanbim. Aj u nas sme za starych cias mali peknu koncepciu zjednoteneho nateru vo forme Little Big City. Toto je v porovnani s LBC cista katastrofa. Temny, bezutesny, bez osobnosti.
Tiez je skoda tych povodnych cislic. Sice boli zastarane, ale aspon boli trochu zaujimave, ked uz nic ine na tom vozidle nebolo.
vyzera to na tukanec 30Tr vs auto na križovatke Stromová x Jaskový rád smer na Kramáre
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si