Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Rano v Stupave #8721 vs. 78-rocna chodkyna - skoncila v nemocnici.
Gagarinova neprejazdna pre Trolejbusy v smere do mesta pred krizovatkou s Ondrejovovou z dovodu nehody blokujucej vsetky 3 pruhy.
Reakcia na: Technopol #174397:
Tiež to predsa berú tiež ako dvojičky lebo už nemali gule spraviť to čo s električkami.. 44/47 si daj dokopy na Hradný kopec.
Reakcia na: Technopol #174397:
To by rovno mohla byt aj 32 farebna - nielenze ma rovnaky interval, ale aj jazdi v preklade s 33 😃
Reakcia na: david1 #174393:
"Nosné majú podstatne hustejší interval a sú aj farebne odlíšené."
Si si istý tým hustejším intervalom? V čom je 44 a 47 nosnejšia ako 65 a 70 ?
Reakcia na: Klepeto #174395:
L39 je predsa dvojičkou L31. Spolu majú 5 min. int. v špičke na najviac využívanom úseku.
Reakcia na: david1 #174393:
Myslím, že interval je v tomto bezpredmetný. L39 s 20 min. celodenným intervalom by podľa toho mala byť tiež doplnkom. Skôr to vypadá na nedostatok voľných farieb. Kľudne by za nosnú mohla byť považovaná ako L70 tak aj L37 alebo L65. Tieto linky v niektorých úsekoch nemajú náhradu a ľudia sa musia spoliehať iba na ne.
Reakcia na: samkoh #174391:
Lamac nema ziadnu nosnu linku (farebne odlisenu ) tiez😁.
Reakcia na: samkoh #174391:
Ty možno nie, ale je to doplnková linka. Nosné majú podstatne hustejší interval a sú aj farebne odlíšené.
Reakcia na: Miro #174389:
Mohol, ale až na ďalšej zastávke. Nemôže ísť cez striešky vo výklone.
Reakcia na: david1 #174384:
70-tku by som doplnkovou linkou nevolal... hlavná obsluha strednej časti PB, spojenie Vlčieho Hrdla s centrom, spojenie AS-Most SNP(v tomto smere je l50 nepoužiteľná), rezerva na Ml. Nivách+západnej polovici Prievozskej pre prípad problémov s trolejbusmi...
Reakcia na: Miro #174389:
No asi sa mu nechcelo.
Reakcia na: Klepeto #174388:
To nemohol natrolejovať ručne aj bez striešky?
Reakcia na: Adam3 #174386:
On mal už problém na AS ako L21. Stál na nástupnej zastávke a bol celý v tme a ľudia čo do neho nastúpili tak rovno vystúpili a začali prestupovať do L40, s ktorou som tam docestoval a vystupoval o 19:04. Nakoľko mu bolokoval natrolejovaciu stirešku tak na Hl.st išiel na agregát. Potom sa mu to nejak podarilo nahodiť, rozsvietiť a opäť nabral ľudí. Odísť som ho už nevidel keďže som nastúpil o 19:07 do L42. Takže sa evidentne dostal po Krížnu.
Reakcia na: Adam3 #174386:
Teraz stáli na Krížnej smer Trnavské mýto NB18, dielňa a zhasnutý Otokar (čísla autobusov som nevidel). Na úplnom konci zástupu vedro a hasiaci prístroj
#3363 vykapata na nivach s dielnou
Reakcia na: Ecomat #174383:
a ešte su to zvačsa stabilne partie ,čo je maximalne vhodne pri spolupraci medzi dispečingom a založakmi --Pri riešeni mimoriadnosti v el.trakcii ako aj hradeni autobusov.👍 😃
Reakcia na: mhdobcansr #174380:
Lebo sú to doplnkové linky a interval postačuje dopytu na nich cez víkendy.
Reakcia na: Andrej #174382:
chalani maju na seba cisla a zavolaju si a dohodnu sa kto kde je a kde sa vystriedaju
Otazka o striedani vodicov zaloznych vozidiel: aky je postup ak ma vodic nastup na ZV v stanovanom case, ale prave bolo vypravene na nejaku linku? Ma tam pockat kym / ak sa vrati, alebo mu prikazu ho stretnut niekde na trase?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.