Myslím, že interval je v tomto bezpredmetný. L39 s 20 min. celodenným intervalom by podľa toho mala byť tiež doplnkom. Skôr to vypadá na nedostatok voľných farieb. Kľudne by za nosnú mohla byť považovaná ako L70 tak aj L37 alebo L65. Tieto linky v niektorých úsekoch nemajú náhradu a ľudia sa musia spoliehať iba na ne.
70-tku by som doplnkovou linkou nevolal... hlavná obsluha strednej časti PB, spojenie Vlčieho Hrdla s centrom, spojenie AS-Most SNP(v tomto smere je l50 nepoužiteľná), rezerva na Ml. Nivách+západnej polovici Prievozskej pre prípad problémov s trolejbusmi...
On mal už problém na AS ako L21. Stál na nástupnej zastávke a bol celý v tme a ľudia čo do neho nastúpili tak rovno vystúpili a začali prestupovať do L40, s ktorou som tam docestoval a vystupoval o 19:04. Nakoľko mu bolokoval natrolejovaciu stirešku tak na Hl.st išiel na agregát. Potom sa mu to nejak podarilo nahodiť, rozsvietiť a opäť nabral ľudí. Odísť som ho už nevidel keďže som nastúpil o 19:07 do L42. Takže sa evidentne dostal po Krížnu.
Teraz stáli na Krížnej smer Trnavské mýto NB18, dielňa a zhasnutý Otokar (čísla autobusov som nevidel). Na úplnom konci zástupu vedro a hasiaci prístroj
a ešte su to zvačsa stabilne partie ,čo je maximalne vhodne pri spolupraci medzi dispečingom a založakmi --Pri riešeni mimoriadnosti v el.trakcii ako aj hradeni autobusov.
Otazka o striedani vodicov zaloznych vozidiel: aky je postup ak ma vodic nastup na ZV v stanovanom case, ale prave bolo vypravene na nejaku linku? Ma tam pockat kym / ak sa vrati, alebo mu prikazu ho stretnut niekde na trase?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto