Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirec240 #172413:
Inak pri električkách prebieha sčítanie ako? Každý týždeň bude jedna linka čisto škodovková?
Reakcia na: Michal111 #172412:
Počítanie cestujúcich na linke 83. A na 68 sú NB18 cez víkendy pravidelne.
Nejako sa nám pomenila víkendová výprava, Capy sa vrátili na L98, zatiaľ čo na L83 a L68 išli NBcka. To je trvalý stav alebo len nejaká posilova doprava?
Nad lúčkami asi menší prestoj, stoja tam tri električky (smer mesto), prvá je 7843+44
DN 6113 vs auto na Racku smer Šancová
....a práve sa to pustilo a trolejbus aj dispečeri odišli
Doplnenie do výpravy: na 84/3 sa po výmene napojila 4934 (voz sa nezobrazuje na VZT)
Aktuálne v Petržalke prebieha preprava poškodeného vectrona MRCE po nehode v Dvoroch nad Žitavou v lete 2021
Pri OC Vivo smer OD Slimák pokazená #1850 z linky 50
Reakcia na: Mhr1 #172403:
Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši 😀😀 no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním 😀😀
Reakcia na: N/A #172402:
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Reakcia na: Mhr1 #172397:
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí 😀😀😀😀
Reakcia na: samkoh #172400:
preto hovorim ze tam mozno budu aj nejak zapracovane zavislosti (postavena vlakova cesta a obsadena kolaj z ktorej je postavene)
Reakcia na: si #172396:
to mi nejako nesedí... zo 4. SK býva neraz VC pre osobák na hlavnú postavená 10 minút dopredu a závory sú našťastie ešte hore.
Trolejári v križovatke Krížna x Legionárska, už sa tu nazbierali električky
Reakcia na: barack40 #172391:
ok, vďaka za objasnenie!
Reakcia na: FFF13 #172377:
Praha takéto sedadlá na SOR-y objednáva rovno z výroby. Sú nielen hygienickejšie, ale sa na nich aj pohodlnejšie sedí. Netuším, prečo sa DPB zhliadol v rovných, nepohodlných plechoch potiahnutých látkou prakticky bez výplne. Aj dnes som mal šťastie na a-98 na takýto SOR, tuším 2855, ak sa nemýlim.
Reakcia na: samkoh #172386:
a nebude to nahodou aj tym, ze ked sa stava vlakova cesta z inej ako priebeznej kolaje, tak pri jej postaveni sa zaroven aj uzatvara priecestie ?; resp. kedze je "masina" blizko tak ak sa snima volnost kolaje a pri jej postaveni je to brane ze mas vlak v useku a signalizacia sa spusta aj ked ten vlak stoji....

PS: za priecestim boli v uplynulych dnoch odstranene volake budovy (prilepky), tak mozno tam niekto nieco planuje aj s tym zahlbenim....
Reakcia na: Joyki #172380:
Takých nebezpečných staníc a zastávok (aj horších) s pravidelným zastupovaním vlakov po celom Slovensku je...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.