Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: barack40 #172389:
to je mi jasné, len či by to aj s tou úvraťou nebolo rýchlejšie, ako sa vliecť cez/okolo Rendezu. A zmenu stanovišťa Arriva v Leopoldove stíhala za 3 minúty so všetkým, čo k tomu patrí. Preto som písal ako základný predpoklad vratné súpravy.
A s tou úvraťou som pri vratných úpravách počítal priamo na odb. Vinohrady bez zachádzania do Rače.
Reakcia na: samkoh #172384:
Nič by sa neurýchlilo. Tá spojka je na Odb. Vinohrady zaústená smerom do Rače. Vlak by teda musel z Vajnôr ísť do Rače, tam vykonať úvrať (časovo tak 5 minút) a z Rače potom na Predmestie či na Hl. st. Opačne rovnako.
Reakcia na: barack40 #172385:
aha, ďakujem. To vysvetľuje odpoveď aj na moju otázku, ktorú som si položil už x-krát...
Reakcia na: Joyki #172380:
Nie je nebezpečná, ale nespĺňala by štandardy, ktoré v bratislavskom uzle platia pre všetky stanice, ktoré sú pravidelne obsluhované vlakmi. No a ŽSR na uvedenie do stavu zodpovedajúcemu štandardom nemá peniaze. A ani ZSSK tam nemá záujem zastavovať, minimálne pokiaľ nebude dostavaná výstavba v okolí.
Reakcia na: S499.1023 #172368:
áno, ale x-krát som zažil, že tam závory boli dole dobrú minútu pred tým, ako sa posunujúca mašina vôbec pohla... celkovo by bolo treba zmeniť koncepciu prístupu do Východného.
Mám v tomto ohľade takú bláznivú myšlienku: nedalo by sa opraviť tankodrom na Pántoch a spojiť ho poriadnou cestou okolo rybníka s ul. pri Šajbách? Následne by som račianske priecestie zrušil a nechal tam len predĺžený podchod z račianskej stanice. Otázka znie, čo potom s obsluhou štvrte pri račianskej stanici, ale myslím, že aj tamojším obyvateľom by odľahlo, keby sa tam nie práve širokými na tranzit príliš nestavanými jednosmerkami neprepletali vozidlá smerujúce do/z Rendezu...
Reakcia na: Joyki #172383:
Len doplním. Kvôli izolácii mosta vlaky cez Rendez nejazdia, resp. to nie je jediný dôvod. Ono je tam zároveň aj vypnuté napätie v troleji, teda S65 idúca z Predmestia smer Vajnory a opačne musí cez celú Odb. Močiar ísť so stiahnutým zberačom. No a v deň, kedy začala táto výluka, zároveň pribudlo na výhybke na Močiari obmedzenie rýchlosti na 10 km/h, takže sa to zotrvačnosťou nedá vyjazdiť a vlaky musia jazdiť odklonom 🙂
Reakcia na: Joyki #172383:
ak na S60/65 chodia prevažne poschoďáky a teda vratné súpravy, prečo to nemôžu zrýchliť použitím spojky odb. Vinohrady-odb. Močiar?
Reakcia na: N/A #172381:
Momentálne chodia niektoré vlaky S60/5 cez Rendez, lebo izolujú most ponad Račiansku. 10 - 10 dní na prvú a druhú koľaj.
Reakcia na: Joyki #172380:
To je škoda keď neprerobia a nedohľadne nové zastávky 😞
Reakcia na: si #172378:
Mne sa zdá, že áno, sú tam vlečky a cez Rendez môže ísť na Predmestie, BANM alebo na Vinohrady, viem, že dávno kvôli niečomu šiel rýchlik do Zvolena odklonom cez Východne - Rendez
Reakcia na: N/A #172379:
Lebo nástupište aj celá stanica sú nebezpečné. Nie je možné tam zastavovať.
Reakcia na: 810zssk #172372:
Na ŽST ÚNS by mohli zastavovať vlaky keďže je tam nástupište, prečo tam nezastavujú? Tam by bol pekný prestup na 66, v histórii bolo v BA mnoho vlakových staníc a všade viedli za čias Uhorských železníc, dokonca z Vajnor bola vlečka k letisku M.R. Štefánika a k majeru cca 7km. To boli časy a ten návrh a predstava by bola ideálna a obyvatelia Rače by mohli ísť 52 k stn. Vajnory, premávka linky by mohla byť hustejšia keďže vo Vajnoroch Roľnícka sú zápchy a nadväzovať z vlaku a opačne
Reakcia na: 3pa3ck3 #172376:
dve su na hlavnej trati (kolaje 1 a 2), a tretia je pri stanicnej budove (nie som si ale isty ci sa z nej da odchadzat aj na hlavnu trat smer BA a nie iba na rendez)
Včera som šiel minimálne dvoma NB 18 z druhej kúpy (2015) a mali už nové koženkové poťahy sedadiel ktoré predtým DPB dával len do najstarších Soriek. Za mňa dobrý krok, a aj to celkom pekne vyzerá v kombinácii s červenými tyčami
Reakcia na: 810zssk #172372:
Nie sú vo Vajnoroch iba dve hrany? Potom by tam ukončovať vlak veľmi nevychádzalo (samozrejme za predpokladu, že by nedošlo k rekonštrukcii stanice, čo ale asi momentálne nehrozí)
Už 15min prestoj električiek na Harmincovej smer do Dúbravky
Edit: Začína sa to hýbať, prekážka na trati
Reakcia na: 810zssk #172371:
Netuším, či tam platili režijky, ale pochybujem, že železničiari platili.
Reakcia na: Miro #172369:
Ono by ťa linka mala potenciál keby to je reálne Sko ktoré by šlo z Rusoviec na Vajnory a naspäť . Samozrejme novšie jednotky s dobrým odpichom a oprava trate .. alebo ešte linka z Devínskej do Petržalky by tiež mohla byť využívaná...
Reakcia na: N/A #172367:
Ja si viem predstaviť nejakú mestskú linku Vajnory - Východné - Predmestie - ÚNS - Petržalka - Rusovce - Rajka ako prípoj k S60. Snáď by tam nejak zmysluplne vychádzal aj prestup od Pezinka na Vinohradoch.

Len aby to malo zmysel, muselo by to mať takt aspoň 30 min. (okrem úseku Petržalka - Rajka), čo dnes zrejme nikto nezaplatí.
Reakcia na: Miro #172369:
Ja keď som tým chodil tak tam zvyklo byť tak do 10 platiacich cestujúcich (to boli časy keď už to jazdilo len v špičke).

A tam platili režijky keď to bola tarifne linka DPB?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.