este stale si niekto drzi mantru ze (beznych) ludi nejak zaujima oblastne cislovanie liniek ?
ja co skor sledujem tak vacsina ludi sa nauci ze sa dakam dostanu linkou A a pokial to je niekde kde nechodia denne, tak taketo nezmyselne precislovavanie aby sa to niekomu pacilo v nejakej tabulke vedie len k tomu ze ked tam najblizsie z nejakeho dovodu budu potrebovat ist, budu z toho v tom lepsom pripade len prakvapeni.... a teda povedzme si uprimne, kazde taketo "prijemne" prekvapenie posuva tychto cestujucich k tomu aby nabuduce pouzili radsej auto....
Ja som toho názoru, že k orientácii v sieti to pomôže, keďže z nič nehovoriaceho čísla 201 (teda hovorí, že je to trolejbus, ale v dnešnom svete rôznych hybridov naozaj nemá zmysel rozlišovať medzi busmi) sa stane číslo, ktoré označuje, že aspoň jeden koniec linky sa nachádza niekde na juhovýchode mesta
Poskodenie trolejoveho vedenia pod stanicou v kriz. Stefanikova-Sancova. 6861/204 nechala vo vedeni hlavu zberaca, popadane prevesy. Z/na Kramare prerusena premavka trolejbusov. Bude to na dlhsie.
niekto v DPB a na magistrate by zasluzil 25 po holej (a verejne na namesti), precislovavat uz druhykrat jednu a tu istu linku bez zmeny trasy (218->201->71) urcite prispieva k lepsiemu poznaniu siete uzivatelmi..... (a v pripade linky 220 to bude predpokladam uplne to iste)
Na zastávkach sú už vylepené nové cestovné poriadky s novým číslovaním trolejbusových liniek, ktoré by malo vstúpiť do platnosti od 1.11.2021. Napr. 201 = 71. Na výveske je staré číslo linky = nové číslo linky.
69 nieje moc využívaná a sedí tam max 2-5 cestujúcich a prac. dní je hrbáč a cez víkend Rošero, niekedy vozí vzduch. 41 je využívaná no bolo by dobré ju pozorovať od prvého do posledného spoja, no nieje to pravidlo vyťaženosti v špičke a mimo nej
Na 41 by pri niektorých spojoch dodávka nestačila, najviac vyťažená býva v úseku Depo Hroboňova - Šafranová/Prvosienková, tam by to minibus nepobral, najviac by sa tam hodili krátke hrbáče.
Podľa mňa by sa midibusy dali využiť aj na a-41 - ja tam v úseku na Pražskej vidím vždy tak 2-5 ľudí, ako je to v oblasti Machnáča? 10,5 m vozy sú veľa, 8,6 m by boli vhodnejšie. A na a-69 sú pravidelne tiež vypravované 10,5 m vozy, čo je rovnako zbytočné. To sa Rošerá tak kazia? Ešte zopár malých autobusov by sa hodilo.
Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch