Na zastávkach sú už vylepené nové cestovné poriadky s novým číslovaním trolejbusových liniek, ktoré by malo vstúpiť do platnosti od 1.11.2021. Napr. 201 = 71. Na výveske je staré číslo linky = nové číslo linky.
69 nieje moc využívaná a sedí tam max 2-5 cestujúcich a prac. dní je hrbáč a cez víkend Rošero, niekedy vozí vzduch. 41 je využívaná no bolo by dobré ju pozorovať od prvého do posledného spoja, no nieje to pravidlo vyťaženosti v špičke a mimo nej
Na 41 by pri niektorých spojoch dodávka nestačila, najviac vyťažená býva v úseku Depo Hroboňova - Šafranová/Prvosienková, tam by to minibus nepobral, najviac by sa tam hodili krátke hrbáče.
Podľa mňa by sa midibusy dali využiť aj na a-41 - ja tam v úseku na Pražskej vidím vždy tak 2-5 ľudí, ako je to v oblasti Machnáča? 10,5 m vozy sú veľa, 8,6 m by boli vhodnejšie. A na a-69 sú pravidelne tiež vypravované 10,5 m vozy, čo je rovnako zbytočné. To sa Rošerá tak kazia? Ešte zopár malých autobusov by sa hodilo.
Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Na druhej strane, neoplatí sa vyjazdiť čo najviac straršie vozy, ktoré majú slušnú šancu byť vyradené skôr než T3P?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
#7841+7842