Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trammat #172187:
Hej, keď tam jazdili 35xx, bolo to najvhodnejšie.
Reakcia na: Mhr1 #172186:
69 nieje moc využívaná a sedí tam max 2-5 cestujúcich a prac. dní je hrbáč a cez víkend Rošero, niekedy vozí vzduch. 41 je využívaná no bolo by dobré ju pozorovať od prvého do posledného spoja, no nieje to pravidlo vyťaženosti v špičke a mimo nej
Reakcia na: Mhr1 #172186:
Na 41 by pri niektorých spojoch dodávka nestačila, najviac vyťažená býva v úseku Depo Hroboňova - Šafranová/Prvosienková, tam by to minibus nepobral, najviac by sa tam hodili krátke hrbáče.
Reakcia na: Petto #172182:
Podľa mňa by sa midibusy dali využiť aj na a-41 - ja tam v úseku na Pražskej vidím vždy tak 2-5 ľudí, ako je to v oblasti Machnáča? 10,5 m vozy sú veľa, 8,6 m by boli vhodnejšie. A na a-69 sú pravidelne tiež vypravované 10,5 m vozy, čo je rovnako zbytočné. To sa Rošerá tak kazia? Ešte zopár malých autobusov by sa hodilo.
Reakcia na: birch #172184:
Akože sa počíta s častými demonštráciami pred Úradom vlády a Prezidentským palácom a teda potrebou obchádzok?
Všimol som si, že DPB začal na L203 vypravovat DeGeše, rozumný krok.
"Požičali" sa na Hroboňovu alebo 203ku nateraz vypravuje Trnávka?
Reakcia na: Petto #172182:
To ani netvrdím, ale čo už keď to tie Mercedesy nevyhrali...
Reakcia na: Urbanway 2423 #172181:
To vzdy, ale ze by boli spoľahlivé nove Rosera sa nedá povedať
Reakcia na: Petto #172180:
Stále lepšie, ako opravovať staré Rošerá...
Reakcia na: Urbanway 2423 #172179:
Dalsie 4 serble treba?
Reakcia na: TeBeCe #172177:
Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Co robila ta 25 tr v plote na Botanickej?
Kto tu spominal, ze jedno Iveco Daily ako zaloha by stacilo? 😁
Reakcia na: Andrej #172173:
To nie je nič neobvyklé pri vozoch čerstvo po ústredných. 😃
Po cervenej generalke uz aj 7841-42
Reakcia na: Viko #172172:
No, neviem či také dačo sa dá s 7837 alebo 7843... Na to že je po VP tak 7843 dosť pravidelne ide na poruchu.
Reakcia na: Mhr1 #172170:
Na druhej strane, neoplatí sa vyjazdiť čo najviac straršie vozy, ktoré majú slušnú šancu byť vyradené skôr než T3P?
Reakcia na: Mhr1 #172170:
Nebolo to až tak dávno, keď takmer všetky T3P jazdili. Ale keď raz nie je záujem...
Reakcia na: Pe67 #172169:
Neuveriteľná hanba DP! Najmodernejšie vozy (zo schodíkových) stoja, staršie alebo nemodernejšie jazdia. Pritom - ako sa to tu už opakovane uvádzalo - by stačilo všetky T3G presunúť na JD a T3P do Krasňan. Zjavne tam s nimi jazdiť vedia, keďže tam opakovane boli. A že na JD nemajú "papiere" na pedálové vozy? Administratívna hlúposť, všetci, čo tam boli zamestnaní aj pred r.2016, s nimi jazdiť vedia. Ide len o vystavenie oných "papierov". V Prahe je napr. toľko rôznych typov električiek a navyše sa medzi vozovňami bežne presúvajú, že predstava, že vodiči by neboli univerzálni, by znamenala kolaps električkovej dopravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.