69 nieje moc využívaná a sedí tam max 2-5 cestujúcich a prac. dní je hrbáč a cez víkend Rošero, niekedy vozí vzduch. 41 je využívaná no bolo by dobré ju pozorovať od prvého do posledného spoja, no nieje to pravidlo vyťaženosti v špičke a mimo nej
Na 41 by pri niektorých spojoch dodávka nestačila, najviac vyťažená býva v úseku Depo Hroboňova - Šafranová/Prvosienková, tam by to minibus nepobral, najviac by sa tam hodili krátke hrbáče.
Podľa mňa by sa midibusy dali využiť aj na a-41 - ja tam v úseku na Pražskej vidím vždy tak 2-5 ľudí, ako je to v oblasti Machnáča? 10,5 m vozy sú veľa, 8,6 m by boli vhodnejšie. A na a-69 sú pravidelne tiež vypravované 10,5 m vozy, čo je rovnako zbytočné. To sa Rošerá tak kazia? Ešte zopár malých autobusov by sa hodilo.
Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Neuveriteľná hanba DP! Najmodernejšie vozy (zo schodíkových) stoja, staršie alebo nemodernejšie jazdia. Pritom - ako sa to tu už opakovane uvádzalo - by stačilo všetky T3G presunúť na JD a T3P do Krasňan. Zjavne tam s nimi jazdiť vedia, keďže tam opakovane boli. A že na JD nemajú "papiere" na pedálové vozy? Administratívna hlúposť, všetci, čo tam boli zamestnaní aj pred r.2016, s nimi jazdiť vedia. Ide len o vystavenie oných "papierov". V Prahe je napr. toľko rôznych typov električiek a navyše sa medzi vozovňami bežne presúvajú, že predstava, že vodiči by neboli univerzálni, by znamenala kolaps električkovej dopravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
#7841+7842