Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ikarus31 #170784:
Vyzerá to, že dve električky boli na Jesenského a dve pred Depom Jurajov dvor
Takže nakoniec sa testuje až v 4 električkách? Alebo je to len chyba vo výprave?
Máme nejaký výpadok napájania na Miletičke? Či len 6035 vykapala?
Reakcia na: 6830 #170781:
Tak sa ospravedlňujem, ale dostal som takú info, ako som písal nižšie...
Reakcia na: trolejbus6207 #170780:
mýliš sa, 6821 je celý deň na 204/1... to len ranný vodič nechtiac potvrdil včerajšiu službu na 6821... 6834 som videl až do dojazdu do garáže 👌
Reakcia na: 6830 #170779:
Ale len chvíľu, potom bola stiahnutá a nahradila ju 6821-ka
Dnes 202/9 opravená 6834 👍
Reakcia na: GHZ6621 #170777:
Móže byť, ale zjavne dnes na dennej skúšali vysielačku.
Len tak som si všimol, na dnes je už teraz písaná na 203/51 #6634, neviete či naozaj ide? 😃
Reakcia na: Trammat #170775:
neviem, nie som technický typ človeka.
Reakcia na: samkoh #170774:
Nebol to len bufík? 😃 U soriek občas rád podymkáva. Voz je aj teraz normálne na spoji.
93/2 sa nakoniec nevymieňala? Lebo cca. 14:40 mala na Hodžovom námestí asi 3-minútový prestoj, ktorý bol spôsobený dymením sa od ľavej zadnej časti vozidla na zochovej a potom aj na Hodžku smer SAV. Tak som kričal na vodičku a následne stlačil prvýkrát v živote núdzové tlačidlo. Pri následnej prehliadke ktosi tvrdil, že to mohlo byť od výfuku, ale slovami iných cestujúcich, smrdelo to teda riadne a späť do toho vozidla som už nenastúpil, i keď som išiel na hlavnú a to vozidlo sa nakoniec pohlo tiež. A cca. 14:35 na Dvoroch smer Stn. Petržalka bola pojazdná dielňa.
Reakcia na: MartanSK #170771:
Aj tak ale podľa mňa nie je dobré, keď sa dlhodobo uprednostňuje vypravovanie vysokopodlažných 15Tr pred nízkopodlažnými 31Tr. Tá vysielačka pri 15Tr je už len "čerešnička na torte."
Reakcia na: Urbanway 2423 #170767:
Trolejbusy nepotrebuju a netankuju naftu 😃 Teda okrem 30trDG/6101-6115/ktorým nafta služi na pohon.Kurenie je urobene tak,že si špirálami na 600V ohreju v nádobe kvapalinu a daľej to funguje ako u autobusu /kde to može byť aj odpadové teplo od motoru/ U elektrobusu sa to takto nedá kedže by sme značne znižili dojazd /než by sme ohriali kvapalinu elektricky,/ preto je tam bufik.🤪
Reakcia na: Urbanway 2423 #170765:
Keby sa dielenským chcelo, tak to opravia. 6621 máva pokazenú vysielačku už niekoľko rokov a okrem výpravy moc veľký zmysel nemá. Na dorozumievanie sa väčšinou aj tak nepoužíva. Len som teda chcel podotknúť, že to nie je chyba toho voza a nijak to hodnotu voza neznižuje 😉
Reakcia na: Urbanway 2423 #170769:
Ja už som v Bratislave zažil túto zimu už aj vykúrený Citelis, tak či okrem nedostatočného vykurovacieho výkonu nebude chyba aj v šetrení a/alebo neúdržbe...
Reakcia na: ikarus31 #170768:
Tak je pravda, že v Citelisoch to vôbec nekúri, v tbusoch fúka z kúrenia aspoň vlažný vzduch.
Reakcia na: Urbanway 2423 #170767:
Tak stále lepšie ako Citelisy tam je len paródia na kúrenie.
Reakcia na: Ike #170766:
Nepotrebujú náhodou tie 30Tr/31Tr aj naftu, lebo elektrobusy ju tuším na kúrenie potrebovali. 😃
Sú aj nové trolejbusy (asi iných značiek), ktoré to majú vyriešené lepšie, pretože v tých 30Tr/31Tr to v zime veľmi nekúri a najmä ráno je to hrozné?
Reakcia na: Urbanway 2423 #170765:
Pretože 14Tr a 15Tr boli konštruované ako trolejbus. Teda majú elektrické kúrenie.

30Tr a 31Tr sú obyčajné autobusy, do ktorých bola pridaná elektrická výzbroj a teda majú teplovodné kúrenie: je to podobný princíp ako centrálne kúrenie v byte: máš kotol, ktorý zapneš, v ňom sa Ti zohreje voda a tá prúdi po obvode vozidla. 30Tr aj 31Tr majú dokonca na palubovke indikátor poklesu paliva pod rezervnú úroveň 😂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.