Dnes sa bohužiaľ kazia aj naše SU midibusy, stačí pozrieť výpravu. Plus #2004 počas jazdy 2x vypadol motor na zastávkach a očividne sa to stalo aj predtým, lebo vodič už bol z toho dosť na nervy.
Trnavské mýto je bez prúdu. Trolejbusové linky premávajú odklonom. 201 cez Miletočovu, Svätoplukovu, Záhradnícku a Legionársku. Ostatné linky som nezachytil, ale asi tiež cez Legionársku, Záhradnícku a Jégeho. 64 zrejme až do odvolania nepremáva.
Otazka na znalych: ma nejaky z vozov 28xx funcknu klimatizaciu?
Petto: za normalnych okolnosti by som bol medzi prvymi ktori by to tvrdili, i ked osobne by som aj ako sotous rad videl 21tr v prevadzke, naor ako historicak. Avsak, ked momentalne akosi sa nezvlada vyprava, a to su prazdniny, nie je na mieste bud zacat drbat skodovku, alebo ak toto je zmluvne osetrene (viz 861 zssk a moric) alebo spojazdnit co spojazdnitelne je? Osobne si myslim ze ako nahrada tej 14tr co beha na 203 je idealny kadet. Sice stare, a bez klimy, ale aspon NP....
príprava tam je, ale čokoľvek s APU je v bratislavských podmienkach dlhodobo nepoužiteľné, to už radšej tie 15Tr (aj keď v dnešnej dobe je to samozrejme nezmysel, možno tak na zimu prezuté na zimných gumách )
dielcania si zvyknú
Presne nejak tak som myslel, buď na židáka, alebo kdekoľvek, ono zas, reálne aj z Molecovej by sa to raz za hodinu prežiť dalo, najviac narvané sú len hodinu ráno a poobede asi dve hodiny. Zbytok by sa možno dal prežiť. Išlo hlavne o verziu "netreba dotiahnúť tatrofkou"...
6207: ale príprava tam je, nie? a navyše, keď úspešne prichádzame o 670x, a aj degeše nejak začínaju nestíhať, by sa nejaké daľšie APUčko hodilo aj keď to fakt by malo väčší význam opraviť a spojazdniť 15Tr.....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirec240