príprava tam je, ale čokoľvek s APU je v bratislavských podmienkach dlhodobo nepoužiteľné, to už radšej tie 15Tr (aj keď v dnešnej dobe je to samozrejme nezmysel, možno tak na zimu prezuté na zimných gumách )
dielcania si zvyknú
Presne nejak tak som myslel, buď na židáka, alebo kdekoľvek, ono zas, reálne aj z Molecovej by sa to raz za hodinu prežiť dalo, najviac narvané sú len hodinu ráno a poobede asi dve hodiny. Zbytok by sa možno dal prežiť. Išlo hlavne o verziu "netreba dotiahnúť tatrofkou"...
6207: ale príprava tam je, nie? a navyše, keď úspešne prichádzame o 670x, a aj degeše nejak začínaju nestíhať, by sa nejaké daľšie APUčko hodilo aj keď to fakt by malo väčší význam opraviť a spojazdniť 15Tr.....
Rozmýšľam, ak sa nepletiem, tak naša 21Tr ma predprípravu na dieselagregát. koľko by stála jeho montáž? cez víkendy na 33, cez týždeň 210.... Ja viem, že je to zastaralý črepník, ale, pokiaľ sú problémy zo 126 trolejbusov vypraviť 78, potom by som nejaký ten zmysel asi našiel.
Btw, takže sa vracia prízrak minulosti do premávky? 4141 nepríde tiež vypomáhať?
Prikladám do ohníčka o nepotrebnosti 6401-ky z diskusie o jej novom statickom meniči - dnes máme na 210/5 3431-ku a to máme prázdninový grafikon, kde je menšia výprava 78 vozov (+ dve "nočné" poradia 203-ky) oproti štandardnej výprave 97+2 vozy...
Takže keď to zhrniem - 120+6 trolejbusov nie je schopných vyjazdiť 78 poradí Nech sa na mňa nikto nehnevá. ale toto svedčí buď o totálnej neschopnosti Škodovky zastrešiť údržbu alebo o "kvalite" dodaných troloSORov (to, že 25Tr sú šroty, je neoddiskutovateľné) a treba okamžite prijať opatrenia, aby prišlo ku náprave tohoto stavu
Druhé odstavenie bolo plánované, 6706-ka robí vždy jedno kolo namiesto voza na poradí, čo mu bolo ráno, ma nenapadlo sa spýtať(vodič je z čias môjho mládí )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto