K bodu 2. - Súťaž by mala byť tento rok, a budú objednávané postupne počas cca dvoch rokov, nie naraz, napr. za rok 2019 je v rozpočte 4 milióny, čo je asi na max. 15 autobusov.
Na stránke DPB sú nové CP od pondelky a je to s tými prejazdami zaujímavé:
1. Posledné električky linky 6 pôjdu rovno z Karlovky do Ružinova,
2. Špičkové poradia bude mať Jurák len 4, Krasňany 2, a tie všetky budú končiť na Námestí Ľ. Štúra, 4 poradia celodenné budú vypravovať Krasňany.
3. V čase medzi 8:38- 9:34 nepôjde žiadna električka 8 t Námestia Ľ. Štúra do Ružinova.
Na linke 4 v garantovanosti nízkopodlažných vozidiel neprichádza k žiadnej zmene.
Musím povedať, že začínam meniť názor na DP a vedenie mesta. Veď za posledný týždeň hneď niekoľko pozitívnych správ:
1. Nákup nízkopodlažných kĺbových autobusov (aj keď len ojazdených) na dopravu počas rekonstrukcie trate v Karlovej Vsi a Dúbravke a tieto podľa slov DP potom majú nahrádzať KAROSY (aj keď je to stále málo),
2. Chystaný tender na obrovský počet 80 kĺbových autobusov. Karos je len 26, takže asi naozaj budú vyradené aj niektoré staré SORY, ako to hovoríte už dlhšie. Ak by sa nakupovali autobusy s klimatizáciou, tak by mali byť možno prednostne týmito autobusmi byť nahradené autobusy bez klimatizácie. Je však otázka, kedy je predpoklad vyhlásenia tohto tendra. J predpoklad, že to bude už tento rok?
3. Zmena CP električiek a trolejbusov. Špeciálne sa to týka linky 9. Konečne bude normálna výprava v Ružinove aj cez víkend, aj keď linka 8 asi zostane po starom.
Na základe týchto udalostí poviem, škoda že vedenie DP je len dočasné, a treba dúfať, že riadne vedenie DP túto filozofiu nezmení.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.