Ak by to bolo tak, tak je to o totálnom zmätku v hlavách zodpovedných. Stačí lepšie rozdeliť trolejbusy medzi vozovňami, aby najazdili rovnomerne. Ale nezdá sa mi to, Hroboňka vypravuje na linky 201,202,204,207,212 15+14+2+2+5=38 kĺbakov + dnes napr. 3 na t-33, to je už 41. Rezerva 5 nie je veľa, takže skôr si myslím, že sa krátke Hroboňáky objavujú na kĺbových poradiach z núdze. Ale asi by to stálo za oficiálnu otázku na DP, prečo sa kĺbových poradiach pravidelne objavujú krátke vozy. A musia s pravdou von - či ide o poruchy 31Tr alebo o naháňanie km pre málo využité 30Tr z Hroboňky. Aká je emajlová adresa DP na sťažnosti, podnety?
A šoféra trestajú - viac sa mu to zdržiava na zastávkach a on potom chytá ešte väčšie meškanie, ani si na konečnej neodpočinie.
Skôr si myslím že ten dôvod bude fakt v natočení km pre málo využívané kraťase.. Inak fakt neviem prečo by ostávali klobásy na stojanke. Šoféra nijak nevytrestajú , keď mu dajú kraťas. To skôr nasrdia ľudí..
Kedysi takto "naháňali" km pri električkách.
Pri bežne sólo linke 10 jazdili pred koncom roka dupláky. Dôvod bol ten istý.
...a načo? Myslíš že je reálna šanca od nich dostať odpoveď v štýle "vzhľadom na určitú skupinku vodičov, ktorí trvale neposlúchajú, avšak ich trestať v zmysle interných predpisov nemôžeme, nakoľko nič neporušili, len nám sú nepohodlní, sme pre nich vymysleli šikanu v podobe vypravovania kapacitne slabších vozidiel na ich služby"?
Veľký makový, vyhnú sa priamej odpovedi ako obvykle.
To sa mi zdá blbosť, aj keď v tomto Kocúrkove je všetko možné... Na druhej strane, ak by to bola pravda, tak by som na mieste magoriátu ako objednávateľa prinútil vedenie DPB urobiť čistku vo vedení prevádzky trolejbusov. Raz keď platím výkon kĺbového vozidla a niekto svojvoľne rozhodne o vypravení sóla, mal by dostať hodinovú výpoveď. Ak som dobre rátal, tak okrem L33 a dvoch nočákov je v pracovný deň 97 poradí, nie je mysliteľné, aby to nebolo schopné 120 troj až štvorročných vozov vyjazdiť. To, že vozovne nie sú ochotné vypožičať nejaké vozy, aby pokryli výpravu, je tiež riadny bordel...
Môj príspevok 164712 mi niekto mínuskoval. Má na to, samozrejme, právo, ale mňa by zaujímalo, prečo. Od veci ten príspevok snáď nebol, keď má 4 plusky. Tak čo je na tom zle? Prosím vysvetliť. Lebo inak je to, ako keby pani učiteľka dala z diktátu päťku, ale neukázala žiakovi, kde urobil chyby...
Priatelia, včera som mal smolu a pri jazde na Palisády a späť som vždy natrafil na krátky voz na t-207. Opýtal som sa šoféra, čo je vo veci, či má toľko kĺbakov poruchu. Jeho odpoveď ma prekvapila: "Kdeže, to s tým nesúvisí, toto dávajú za trest (pochopil som to tak, akože malý napchatý voz, ktorý sa zdržiava pri výmene cestujúcich, je akoby trest pre vodiča). Kĺbových vozov je dosť, ale tieto malé sú nevyužité, najazdia málo kilometrov a preto ich na tie poradia obsadzujú." Nuž prekvapilo ma to, spočítal som výpravu a ono naozaj: v Pd vypravuje Hroboňka kraťasy na t-203 (6x), t-211 (2x) a t-209 (1x). Čiže 9 z 15, čo je naozaj málo (9/15 = 3/5 = 60%, ak dobre počítam). A na druhej strane Trnávka nevypravuje pre nedostatok prevádzky schopných 30Tr. Tak neviem - je to úplná haluz, alebo mohol mať vodič pravdu? A ak mal pravdu, to sa nemôžu 2 kusy presunúť na Trnávku? Vedel by to niekto od trolejbusov vysvetliť?
Snáď by si nechcel po DPB takú triviálnu činnosť, ako rozmýšľanie? Však bohate stačí, že Delfín zabezpečil "trolejbusy" na ďalších 25 rokov(píšem v úvodzovkách, lebo troloSOR oproti Trollinu za trolejbus nepovažujem). A staré vozy radšej necháme zhniť, ako by sme ich udržali ako zálohu v prípade kolapsu, aký sme tu už zopárkrát zažili. Desím sa, čo bude, keď v zime zasa raz riadne nasneží...
Nerozumiem politike DP. Väčšina 15TrM 6617-6638 bola nedávno na GO, pokojne mohli 10-12 kusov nechať ako zálohy (+ 14TrM a niektoré 14Tr krátko po GO). Potom by stačilo v CP všetkých liniek nechať 1-2 negarantované poradia, na ktoré by sa v prípade výpadku SOR-ov vypravili staršie vozy. Mne ako cestujúcemu by určite lepšie padlo, ak by mi prišiel kĺbový voz s vysokou podlahou, než sa tlačiť síce v NP, ale krátkom voze. A invalida by vedel, že na niektoré spoje sa nemôže spoliehať ako NP, boli by predsa v CP riadne vyznačené.
Ale aj dnes by stačilo poradia t-204 a t-207 vypravované z Hroboňovej označiť ako negarantované a vypraviť tam 6621 alebo 6632 v prípade potreby. Veď od Pon do Pia len nečinne stoja na Hroboňke...
Krátkym troloSORom na Trnávke zjavne "ide karta", keď si odmyslím L205 + L210 a 15 degešov, 20 vozov nie je schopných vyjazdiť 14 poradí? A to ešte na 208/3 jazdí 6108... Na Hroboňke je opäť nedostatok kĺbov, na štyroch poradiach L204 + L207 tri kraťasy. Čistá tragédia... ? ? ?
Celkom zaujímavý bol operatívny odklon liniek 21 a 210 (39?) cez Trnavské mýto a (upchatú) Šancovú ul. - chválim. Len by ma zaujímalo, kde odbočovali doľava - žeby cez Škultétyho?
PS blížia sa voľby - nesľúbi niekto vytvorenie BUS-pruhu na Šancovej? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Do Krasňan by sa hodili ešte dupláky a pre L2,6 by zase mohlo ísť pár kačíc do Juráku...