Nerozumiem politike DP. Väčšina 15TrM 6617-6638 bola nedávno na GO, pokojne mohli 10-12 kusov nechať ako zálohy (+ 14TrM a niektoré 14Tr krátko po GO). Potom by stačilo v CP všetkých liniek nechať 1-2 negarantované poradia, na ktoré by sa v prípade výpadku SOR-ov vypravili staršie vozy. Mne ako cestujúcemu by určite lepšie padlo, ak by mi prišiel kĺbový voz s vysokou podlahou, než sa tlačiť síce v NP, ale krátkom voze. A invalida by vedel, že na niektoré spoje sa nemôže spoliehať ako NP, boli by predsa v CP riadne vyznačené.
Ale aj dnes by stačilo poradia t-204 a t-207 vypravované z Hroboňovej označiť ako negarantované a vypraviť tam 6621 alebo 6632 v prípade potreby. Veď od Pon do Pia len nečinne stoja na Hroboňke...
Krátkym troloSORom na Trnávke zjavne "ide karta", keď si odmyslím L205 + L210 a 15 degešov, 20 vozov nie je schopných vyjazdiť 14 poradí? A to ešte na 208/3 jazdí 6108... Na Hroboňke je opäť nedostatok kĺbov, na štyroch poradiach L204 + L207 tri kraťasy. Čistá tragédia... ? ? ?
Celkom zaujímavý bol operatívny odklon liniek 21 a 210 (39?) cez Trnavské mýto a (upchatú) Šancovú ul. - chválim. Len by ma zaujímalo, kde odbočovali doľava - žeby cez Škultétyho?
PS blížia sa voľby - nesľúbi niekto vytvorenie BUS-pruhu na Šancovej? ?
Prestoj od cca 16:45 smer centrum a stále trvá, v tejto chvíli odpratávajú auto z križovatky.
Vyzerá to tak, že niekto odbáčal z Radlinského doľava smer Šancová.
Odo dneška spojazdnené ďalšie dva elektroSOR-y - 3008 a 3009
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1
Ale aj dnes by stačilo poradia t-204 a t-207 vypravované z Hroboňovej označiť ako negarantované a vypraviť tam 6621 alebo 6632 v prípade potreby. Veď od Pon do Pia len nečinne stoja na Hroboňke...