Tak potom 32,74,196 su uz natrvalo s 15M ? A vikendy len 32 1-5 poradia ?
Hoc tie vozidla by som setril aspon cez vikendy, nech to este vydrzi do dalsieho nakupu. ?
1. Kým linka 28 bola vypravovaná z Trnávky a z Petržalky a doterajšia linka 29 celá z Juráku, teraz je celá predĺžená linka 29 vyravovaná z Trnávky.
2. Na linke 30 sú kapacitnejšie vozidlá ako doteraz.
3. Tento týždeň prebieha počítanie cestujúcich na linkách 68 a 88? Včera a dnes sú tam len vozidlá s týmto systémom. Dokonca na 68 aj vozy z Trnávky. Prečo je to na linke 68? Tam sú najkacitnejšie vozidlá a v čase špičiek jazdí každých 6 minút. Uvažuje DP o menších vozidlách na tejto linke alebo naopak ešte o hustejšom intervale?
4. Od dnes je zmena na linke 74? Včera tam boli len kĺbové vozidlá, dnes je pri kĺbových vozidlách písané: zvýšená kapacita.
Ráno sa nepodarilo zaktualizovať dáta. Skoro nič zo zmenených liniek nemalo nahraté v palubáku služby. (20, 21, 29, 87). A keďže nové palubáky na rozdiel od starých neumožňujú funkciu spoj/smer (teda že listuje zastávky po celej trase linky aj bez zadanej služby), tak na všetkých týchto linkách vodiči iba nahodili kód cieľa a išli podľa papierového CP z konečnej (a pri meškaniach okolo 40-50 min., čo dnes 21 má, ani ten papier neplatí ? ).
Je možné, že niektorí vodiči mali počas jazdy nahodené staré dáta (aby to hlásilo..)
1639 sa na virtuálke zobrazuje ako 2643? Alebo kde je pes zakopaný? Doobeda bola 2643 vo výprave na 75/8, neskôr ju zmazali, resp. prepísali na 1639. Teraz tam svieti opäť 2643. ?
K tomuto kroku pristupili po staznostiach obyvatelov, ze nic nerobia iba papucuju. Pricom to je najvypuklejsi a najviditelnejsi problem v uliciach centra a sirsieho centra. Po rokoch represii kedy to zacalo uz pomaly fungovat, dnes zase vyzera ako v 90tych rokoch.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran
32/1-7 15m, 32/8 ostáva s najväčšou pravdepodobnosťou 18m kvôli rannej časti delenej na 133.