Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #159873:
ešte si mladý ?

jazdil som v druhej polovici 80-tych rokov a čo si spomínam, tak som nikdy viac ako trištvrte hodiny nestál, to bolo v odbočke z Mierka na Kolárko, vozu predo mnou vypadla palica, urval špagát a nevedel, ako stiahnuť palicu. Keďže dosť blbo zavadzal, rozhodol sa to pustiť dolu pred Novú scénu. Čo však čert nechcel, spojka zberača chytila "ježka" na vedení, dráty na chvíľu klesli asi o meter a potom to prišlo, "ježek" povolil a mne padol vodič na strechu. Silnejšiu ranu som zažil len vtedy, keď mi raz drbli palice asi v šesťdesiatke dolu Búdkovou a pristáli mi na streche vlečky Sanosa. Vrchári prišli do štvrť hodiny, netrvalo im to ani polhodinu a išli sme ďalej, jediný problém bol im vysvetliť, že som to nedal dolu ja, ale voz predo mnou ? ? ?
Reakcia na: Pe67 #159857:
Záchranná brzda sa na T6 spustí aktivovaním tlačidla záchrannej brzdy u vodiča alebo v priestore pre cestujúcich, pri dlhšom nezatlačení pedálu/páky mŕtveho muža a pri roztrhnutí súpravy. Tlačidlo záchrannej brzdy v salóne by sa nemalo zaseknúť, ale môže byť pootočený kotúč núdzového otvárania dverí – kotúč treba vrátiť do pôvodnej polohy, to isté platí aj pre hríbik v kabíne vodiča.
Reakcia na: trolejbus6207 #159868:
To bolo kedy? Ja si koncom 90. rokov pamätám, že trolejbusy niekedy viac stáli než jazdili. ?
Reakcia na: MatejBA #159870:
viseli kable na hodzku
Reakcia na: MatejBA #159870:
Tipujem to na meniareň, keď to tak dlho nevedeli nahodiť...
Reakcia na: trolejbus6207 #159868:
By ma zaujimalo, co sa im pokazilo 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #159868:
Tiež som sa divil, už dávno také nebolo...
Reakcia na: Mike #159867:
slušný výpadok, viac ako tri hodiny, za mojich mladých čias som taký nikdy nezažil ?
Tbusy konečne obnovené?
Reakcia na: volod #159862:
Na tu NAD potrebujes mat vzdy nejakych soferov v zalohe, ktori sedia vo vozovni a v pripade mimoriaadnej udalosti vidu von. Bohuzial ich nemame resp. mozno tak 2-3, no ti kym vzdy dostanu pokyn tak uz to aj opravia . Proste DPB ?
Reakcia na: Mike #159863:
Namiesto 2206 prišiel 1034.
Reakcia na: volod #159862:
Lebo prejst par metrov na elektricku a potom prestupit na Rac/Trn/Kriznej je problem 🙂

A vobec robil DPB niekedy NAD pre vypadok trolejbusov v centre mesta? Viem, ze ked napriklad vypadli Kramare ci Dolne Hony, tak nieco bolo, ale pre Kollarko?
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/na-hodzovom-nam-stoja-trolejbusy/

208 všetky v uviaznutom úseku
207, 212 tradične Legionárska, Račko, Šancová, Pražská
Na 203 behá 6115 ☺

NAD Kollárko - Valašská : 1044, 2331, 2346, 2206, 4240, 4255.
vyššia moc? a ćo takto aspoň zabezpečiť NAD pre premrznutých ludí na zastávke ktorí zaplatili nemalé peniaze za listky a električenky?
Reakcia na: Pe67 #159857:
Tak isto. Dá sa to ale pre núdzový odjazd obísť podržaním vypínača riadenia v dvojke, resp. T6 štartovacieho tlačidla stlačeného.
Reakcia na: volod #159859:
Nikto. Naštuduj si význam slovného spojenia "vyššia moc".
Nejde prud je to bez NAD takze pesi a neskoro so roboty kto mi to nahradí? Dp ba?
Kollarko smer nivy a zahradnicka uz asi 20 min bez tbusovej dopravy co zas sa deje?
Reakcia na: Pe67 #159856:
Mne raz na T3 tiež niekto z blbosti stlačil záchr. brzdu a potom to nešlo nahodiť iba to vyzváňalo, maturoval som nad tým a príčina bola že to tlačidlo ostalo zatlačené. Neviem ale ako to funguje na T6.
Reakcia na: pharel #159850:
To zvonenie a prudké zabrzdenie - to je keď niekto stlačí záchrannú brzdu. Tipol by som si že niekto vo voze sa s tým hral a potom sa to dokašlalo celé.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.