Áno, otočíš v meste niektoré vozy a tie potom budú aj tak chýbať vo svojej časovej polohe, takže sa aj tak skôr či neskôr budú musieť napojiť do svojho času podľa grafikonu.
Čo je to dlhšie? Podľa teba kedy treba hneď odklon? Keď príde k nehode okamžite odkláňať? Pokiaľ je predpoklad, že to do pol hodiny nie je možné obnoviť, vtedy treba začať asi s odklonom. Dispečer, po príchode musí vyhodnotiť situáciu a odhadnúť, či je potrebný odklon, alebo nie. Do polhodiny to asi nemá ani význam. Treba si uvedomiť, že vo výprave nemajú dispečeri žiadne záložné vozidlá k dispozícii, treba sťahovať z premávkových liniek čo som videl a to znamená, že to zas zobrali čakajúcim cestujúcim a ďalšia dôležitá vec, služby vodičov a ich striedania. Toto všetko treba mať na pamäti. Môj otec robil v DP a tak viem trošku ako to tam funguje. ?
Jednolinkový variant nie je iba o zmene čísel a trás. Ale je napr. aj o lepšej práci dispečingu (zrejme s personálnym posilnením). Doprava do Rače a na Vajnorskú sa dá riešiť aj napriek neprejazdnému nábrežiu.. (aj keď nie úplne polnohodnotne podľa CP, ale nestáli by pol hodinu..)
a teraz si predstavme ze mame 1linkovy variant na radialach (kv 2 linky),tak tento prestoj by sa preniesol do dalsich 2 radial, dajme tomu racianska a vajnorska komplet by stali polhodinu a to sa opakuje pomaly den co den ?
7602 do bmwcka na priecesti pri pko...auto jak konzervav kolajisku smer mesto..pekny rachot a prach ...deticky a ja v 133 sme to malo live pri stati na urovni pko zastavok
Aktuálne zrejme nejaký drobný prestoj elín na križovatke pri Chatamovi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67