So zlucenim 51 a 58 som sa kedysi hral a podla mna by to bolo dobre riesenie. Akurat je otazka co s Tehelnou. Ale ci by som to spajal aj so 69, to neviem. Asi jedine ak by sa tym usetril voz do vypravy.
No tak to mozeme zosotousit uplne a zlucit L51, L58 a L69 do jednej linky Krasnany - Odborarska - Magnetova - Radiova - (Technicka obcasna) - Avion - Pharos. Tam uz neusetris ludi a vzkm? (samozrejme neviem, kolko ludi cestuje az na Trnavske myto s L51, ale predsa tam im ide aj elektricka, tak nebudeme zbytocne vlacit 2 linky po rovnakej trase )
Nehovoril som o dvadsiatich stojacich vozoch na Trnávke, ale celkovo o dvadsiatich stojacich vozoch. Dokonca až o 25. Denná výprava je 89 vozov, s domácou rezervou tak 95 vozov. Nových trolejbusov je 120. Takže rozdiel medzi výpravou a stavom je 25 vozov. To mi chceš povedať, že správka, vozy po nehodách a vadné vozy tvoria 20% vozového parku trolejbusov? To je v prvom rade absurdné a v druhom rade to ani nie je pravda.
Cestujúceho, vodičov a hlavne úradníkov, ktorí sa tým v krajnom prípade budú zaoberať, vôbec nezaujíma zlé rozdelenie vozov medzi vozovňami, ktoré su navyše jedna prevádzka a nevedia si vymeniť vozy podľa potreby. Bordel v Beuse nikoho nezaujíma. A dopláca na to cestujúci, ktorému príde stará hrča, ale keď ide okolo Hroboňovej, kde stojí 10 pojazdných vozov na ploche, tak je to trochu... výsmech?
Podniku horí pod zadkom, malo by jazdiť aspoň 105 vozov v dennej výprave, ale to sa nezmení ani po zmene linkového vedenia, iba ak by sa pridali výkony, s čím sa neuvažuje, keďže na to nie sú peniaze. To je tak, keď nakúpiš vozy pre nové trate a žiadne nové trate nepostavíš.
Preprava vzduchu nahradu nevyzaduje, ale preprava ludi ano. Opat: Pracuju tam ludia co platia dane tomuto mestu presne tak ako ostatni a z toho titulu maju pravo na zabezpecenie zakladnej dopravnej obsluznosti, teda aspon nejakej moznosti dostat sa do prace a z prace.
Predlzenie 58 by riesilo co? Musel by si do nej pridat poradie, takze by si neusetril ani vodica, ani vozidlo. Prave naopak, celodennou premavkou 58 po predlzenej trase by si potrebu vodicov este zvysil, pretoze dnes ti 58 vyjazdi jeden vodic a 69 dvaja vodici. Po novom by si potreboval na obe poradia "dlhej" 58 dvoch vodicov, cize celkovo styroch vodicov. Cez vikend dnes stacia dvaja, po novom by si potreboval styroch.
147 ponechať, mňa zaujíma dokedy bude premávať 69, tu je výkon menej ako 4 a pol človeka od jej vzniku a nasadzujú sa tu vozidlá od Sor B(N) 9,5, BN 10,5 až po Karosu.
No v porovnaní s ostatnými tá 147 so 44 je využitá asi tak najviac, lebo ešte sa mi nestalo že by som v ňom nevidel aspoň jedného-dvoch cestujúcich.
Problém je v tom, že aj v tých oblastiach majú nárok na MHD a hlavne ak to sú kopcovité časti mesta.
Trnávka má v stave 20ks 30Tr, 15ks 30TrDG a 25ks 31Tr, spolu 60vozov
denná výprava Trnávky v pracovný deň - 15x30Tr, 9x30TrDG a 22x31Tr, spolu 46 vozov
teoretická rezerva vychádza na 14 troloSORov pri pojazdnosti všetkých vozov, čo v realite nehrozí ani náhodou, momentálne sú 4 vozy odstavené viac ako dva týždne
takže Soliderových 20ks troloSORov stojacich vo vozovni Trnávka počas pracovného dňa je zjavný nezmysel...
No ja osobne nemám problém s 14Tr, je to pre mňa zaujímavá zmena, ale je pravda, že ak máme veľký počet nových nízkopodlažných vozidiel, mali by sa asi na bežné linky vypravovať len tie A ak máme fakt veľkú rezervu tých nízkodpodlažných, nemal by byť problém to zabezpeciť. ?
Nuž, ujo Solider písal o 20 nových pojazdných vozov, ktoré stoja, a toĺko ich teda nestojí. Problém je v tom, že tie vozy sa kazia, zatekajú a vyvádzajú podobné blbosti. A samozrejme, medzi vozovňami nie sú dobre prerozdelené. Tak teda, čo je lepšie, nevypraviť službu, alebo poslať tam ,,vrak" 14 Tr (s nedávnou GO)? No neviem...
Chlapci nechcem sa Vam hrabat do remesla ale podla dnesnej vypravy 2348 robila vsetky poradia na L99??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA