Pretoze ak raz DPB na CP zagarantuje nizkopodlazny voz, tak ho ludia celkom prirodzene ocakavaju a zariaduju sa podla toho, napr. pri ceste s kocikom, ci na invalidnom voziku (pristup "invalid nech sedi doma" patri do minuleho storocia, pripadne potazmo este do tych Scoviec).
Pretože je to garantované a aj preto tí ľudia žijú v Bratislave a nie v Sečovciach. A že ty máš vyše hlavy oprávnených sťažností čo sa ťa vôbec netýkajú, svedčí o tom, že si modrogum od narodenia a rozhodne by ti neprospelo, keby ťa v DPB ešte aj zamestnali.
Ako rodený Bratislavák tráviaci pomerne veľa času mimo BA som si všimol jednu zaujímavú vec. Na Slovensku je stále X obcí a miest, kde tamojším ľuďom chodí počas pracovných dní autobus 3x ráno a 3x poobede s hodinovým intervalom. Keď som cestoval zo Železnej Breznice do Zvolena, či z Košíc do Sečoviec, či z Nitry do Topoľčianok a podobne, tak mi prišla vždy stará vysokopodlažná naftová Karosa, samozrejme bez klímy, čo počas 35 stupňových horúčav nebolo príjemné, ale bol som rád, že som sa mal kam odviezť a nevšmol som si veru, že by sa ktokoľvek z tamojších obyvateľov na to sťažoval. Tí ľudia sú radi, že im vôbec niečo príde. Prečo potom Bratislavčania si o sebe myslia, že sú páni veľkomožní a keď už sa teda rozhodnú cestovať na Železnú studienku, tak musí im zaručene prísť klimatizovaný, nízkopodlažný spoj? A keď nepríde nízkopodlažiak, tak DPB musí súperiť so sťažnosťami? Ľudia v DPB robia čo môžu a svoju prácu si robia dobre. Týchto sťažností, že prišiel taký alebo onaký autobus, lebo sa niekomu nevyhovelo, mám už vyše hlavy a to v DPB nepracujem.
Nechcem ti do toho hovoriť ale 43 je celá NP už druhý rok a na kačíne je aj cesťák kde je veľký vozičkár čiže NP autobusy to že minulý rok to mali na háku je len výsledok neschopnosti ľudí v DPB
Nič proti princípu prejazdovania vozov medzi linkami nemám, skôr naopak. Ide o to, čo som písal nižšie a nasvedčuje tomu i dnešná výprava, že na základe nejakej nepochopitelnej dogmy na tieto linky "do prírody" sa vypravovali aj v nedávnej minulosti len CNG Karosy (áno, lebo emisie, viem). A zrovna v tomto prípade, keď daná služba robí na jednej linke kolo, na druhej až dve, zvyšok dňa behá na 88, zrejme to dopadne tak, že v bízkom čase začnú chodiť zase zbytočné sťažnosti na adresu DPB, lebo nízkopodlažnosť. Rád by som veril, že dostanú rozum a začnú tam vypravovať aspoň SORky, ale vzhľadom na uplynulé roky som skeptický.
Ja musim, na rozdiel od Teba, ten "zazrak prirody" v podobe zaplatania dier po x-rokoch pochvalit.
Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).
A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.
Ak máš na mysli striedanie vodičov, tak zrovna ten spoj vykonáva jeden vodič od začiatku do konca, nevystrieda sa - a aj keby, určite nie vo večerných hodinách. Zrejme išlo o nejakú menšiu závadu, keď sa konal prestoj.
Je to dostatocne triezva volba Triezva volba nie je to ze na to poradie nasadili Karosu, snad to bude dalsie vikendy uz v pohode. Inak to setri peniaze a umoznilo zlepsit obsluhu na 29 (zrusenie dier).
dnes o 19:55 L 31 - voz 2842 smer CSU mal na Zochovej prestoj cca 7 minut. Prisiel som tam ais 19:57 a kedze vo vozidle nebol vodic a vozidlo malo vypnuty motor, no zapnute svetla a otvorene vsetky dvere i trasnparent CSU dedukujem z toho, ze vozislo cakalo na "dalsiu sluzbu" a ta ocividne meskala...
Je to fakt take zle s tymi sofermi, ked uz aj vikend je "na hrane"?
A na 43 robí prestávku len tomu poradiu, čo jazdí na Kačín? Lebo lesoparkové poradie je garantovane NP. Alebo sa zasa bude garantovanosť NP veselo porušovať?
A musí tam byť nutne CNG Karosa? Nemôže na to poradie ísť aj SORka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran