Ja musim, na rozdiel od Teba, ten "zazrak prirody" v podobe zaplatania dier po x-rokoch pochvalit.
Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).
A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.
Ak máš na mysli striedanie vodičov, tak zrovna ten spoj vykonáva jeden vodič od začiatku do konca, nevystrieda sa - a aj keby, určite nie vo večerných hodinách. Zrejme išlo o nejakú menšiu závadu, keď sa konal prestoj.
Je to dostatocne triezva volba Triezva volba nie je to ze na to poradie nasadili Karosu, snad to bude dalsie vikendy uz v pohode. Inak to setri peniaze a umoznilo zlepsit obsluhu na 29 (zrusenie dier).
dnes o 19:55 L 31 - voz 2842 smer CSU mal na Zochovej prestoj cca 7 minut. Prisiel som tam ais 19:57 a kedze vo vozidle nebol vodic a vozidlo malo vypnuty motor, no zapnute svetla a otvorene vsetky dvere i trasnparent CSU dedukujem z toho, ze vozislo cakalo na "dalsiu sluzbu" a ta ocividne meskala...
Je to fakt take zle s tymi sofermi, ked uz aj vikend je "na hrane"?
A na 43 robí prestávku len tomu poradiu, čo jazdí na Kačín? Lebo lesoparkové poradie je garantovane NP. Alebo sa zasa bude garantovanosť NP veselo porušovať?
Ja netvrdim ze je zodpovedny len On ale ti viaceri ludia su podriadeni dalsim ludom ktorych si do funkcie ako je v u nas vo zvyku dosadza prave primator resp. pol. subjekt ktoreho je predstavitelom. Snad mi nechces tvrdit ze napr. Delfin bol vo funkcii vdaka svojim vynimocnym schopnostiam a nie koli polit. nominacii.
Ani reálne ani papierovo primátor nemá neobmedzené kompetencie. Tak napríklad za akútny nedostatok vodičov je zodpovedných viacero iných ľudí a oveľa priamejšie ako primátor.
Ze odkedy je vo funkcii tak sa nic neriesi, na bilboardoch basnil o doprave ako v Zurichu a nemam pocit ze vobec nieco pre obyvatelov Bratislave robi . Nakolko MHD je z velkej casti platena z mestskeho rozpoctu tak si myslim ze s tym nieco ma nakolko je to najvyssi predstavitel mesta.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Author
Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).
A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.